Deniha Skrevet 31. januar 2013 #26 Skrevet 31. januar 2013 Jeg kjenner at jeg begynner å bli gammal når det dukker opp problemstillinger som dette... Gammel ja....henne det er snakk om er snart 40 år!
Deniha Skrevet 31. januar 2013 #27 Skrevet 31. januar 2013 Synes det er merkelig at hun skal ha behov for å skjule deg, men ikke eksen. Det som slår meg da er at hun er sjalu på deg fordi du og eksen hennes er så gode venner. Kanskje hun til og med tror det er ditt og hans gode forhold som har ødelagt for henne og ham. Bare en tanke som slo meg... trenger ikke ha noe med virkeligheten å gjøre. Men, noen er bare rare og ikke mulig å forstå seg på... Anonym poster: 94764caf596223d99f31c8ad933d2471 Kan godt hende, dette er akkurat det min samboer har teori om....hm....trist om hun tenker sånn hvertfall....:/
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #28 Skrevet 31. januar 2013 Trolle? vet du hva det betyr? Å trolle på et forum betyr "legge ut falske tråder med problemstillinger som andre debatterer, men som ikke har rot i en virkelig situasjon". Jeg troller dermed IKKE, men lurer virkelig på om DU gjør det. Forlanger du - på alvor - at det du skal ha noe å si omkring hvilke sikkerhetsinnstillinger eller hvilket innsyn andre har på sin FB-konto? Det er jo ikke så god nettikette, da. At det går ann. Er det virkelig så vanskelig for mennesker les deg Pashia- her inne å sette seg litt inn i hvordan folk har det?! Hvorfor være så utrolig nesevis?! Her handler det ikke om hvilke sikkerhets-innstillinger hun har. Dette handler om ei som syns veninnen fryser henne ut. Du burde generelt formulere deg litt hyggeligere når du snakker med andre mennesker via nett. Det er sånne som deg som gjør det uhyggelig for folk her inne å skrive noe som plager. Takk! Anonym poster: ae531470dcb96473880d5a85f29332f6
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #29 Skrevet 31. januar 2013 Trolle? vet du hva det betyr? Å trolle på et forum betyr "legge ut falske tråder med problemstillinger som andre debatterer, men som ikke har rot i en virkelig situasjon". Jeg troller dermed IKKE, men lurer virkelig på om DU gjør det. Forlanger du - på alvor - at det du skal ha noe å si omkring hvilke sikkerhetsinnstillinger eller hvilket innsyn andre har på sin FB-konto? Det er jo ikke så god nettikette, da. At det går ann. Er det virkelig så vanskelig for mennesker les deg Pashia- her inne å sette seg litt inn i hvordan folk har det?! Hvorfor være så utrolig nesevis?! Her handler det ikke om hvilke sikkerhets-innstillinger hun har. Dette handler om ei som syns veninnen fryser henne ut. Du burde generelt formulere deg litt hyggeligere når du snakker med andre mennesker via nett. Det er sånne som deg som gjør det uhyggelig for folk her inne å skrive noe som plager. Takk! Anonym poster: ae531470dcb96473880d5a85f29332f6 Enig! Folk skal bare finne seg i å få svar de ikke liker, men nåde deg om du har et annet syn på noe hun er engasjert i..dårlig egenskap og lite hyggelig å debattere med! Anonym poster: 55083980f89b9788a92f691f0f5633ab
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #30 Skrevet 31. januar 2013 Dette er en privatsak. Du har ikke noe med hvem hun skjuler hvilke ting for, og jeg syns det er skikkelig invaderende at du driver og "sjekker" sånt på andres profiler! Er man seriøst nødt til å trolle hele tiden her inne eller??? Jeg spør hva du ville gjort om en du så på som en venninne fryser ut og skjuler KUN deg å ingen andre....... er det veldig vanskelig å svare konstruktivt på eller? oO Mulig du syns det er helt normalt at folk gjør dette mot deg, om du har den attituden mot folk i livet ditt, men jeg har ikke gitt jenta noe ufin, åpenbar grunn til å skjule meg...... HI Du er visst ikke helt i balanse, er det derfor du vakler mellom anonymitet og nick også? Pashla svarer deg helt greit, hun sier det er fint lite du kan gjøre med andres valg på facebook - du misliker svaret, men velger å angripe avsender i stedet. Anonym poster: f64a56690c79d6edc3d79db54a913cc2
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #31 Skrevet 31. januar 2013 Dette er en privatsak. Du har ikke noe med hvem hun skjuler hvilke ting for, og jeg syns det er skikkelig invaderende at du driver og "sjekker" sånt på andres profiler! Er man seriøst nødt til å trolle hele tiden her inne eller??? Jeg spør hva du ville gjort om en du så på som en venninne fryser ut og skjuler KUN deg å ingen andre....... er det veldig vanskelig å svare konstruktivt på eller? oO Mulig du syns det er helt normalt at folk gjør dette mot deg, om du har den attituden mot folk i livet ditt, men jeg har ikke gitt jenta noe ufin, åpenbar grunn til å skjule meg...... HI Du er visst ikke helt i balanse, er det derfor du vakler mellom anonymitet og nick også? Pashla svarer deg helt greit, hun sier det er fint lite du kan gjøre med andres valg på facebook - du misliker svaret, men velger å angripe avsender i stedet. Anonym poster: f64a56690c79d6edc3d79db54a913cc2 Hei, Pashla Anonym poster: 1d061888270a5c46770decc92dc11bc7
Gjest sug lut Skrevet 31. januar 2013 #32 Skrevet 31. januar 2013 Ulempen med Dib er at det er åpent for de marginalt lese- og skrivekyndige. HI, Pashla sier at du ikke kan gjøre noe med hva for innstillinger andre velger å ha på facebook. Du kan like det hun sier eller ei, men det beste du kan gjøre er å bli passiv, dvs holde kjeft og la utsagnet hennes stå. Du kan nemlig ikke angripe henne for det - det eneste aktive du evt kan gjøre er å bygge opp en uangripelig argumentasjonsrekke MOT at facebookinnstillinger er en privatsak. Jeg ser fram til å lese den.
Sint naken biltyv Skrevet 31. januar 2013 #33 Skrevet 31. januar 2013 Jeg vet ikke helt. Kommer an på hvor nære venner vi var. Hadde hun ikke vært nær hadde jeg kanskje slettet henne, men hadde vi vært nære hadde jeg spurt hvorfor hun følte at det var riktig å skjule for meg. Jeg har skjult min profil for hun som mannen min holdt på med (er altfor nysgjerrig til å slette henne), men ble sur når hun skjulte for meg. Da slettet jeg henne. Poenget med å fortsatt ha henne der var jo å ha en viss peiling på hva hun bedrev tiden med osv. Har du elskerinna til mannen din på Facebook?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #34 Skrevet 31. januar 2013 Ulempen med Dib er at det er åpent for de marginalt lese- og skrivekyndige. HI, Pashla sier at du ikke kan gjøre noe med hva for innstillinger andre velger å ha på facebook. Du kan like det hun sier eller ei, men det beste du kan gjøre er å bli passiv, dvs holde kjeft og la utsagnet hennes stå. Du kan nemlig ikke angripe henne for det - det eneste aktive du evt kan gjøre er å bygge opp en uangripelig argumentasjonsrekke MOT at facebookinnstillinger er en privatsak. Jeg ser fram til å lese den. Det handler da vel ikke om FB-innstillinger, men at HI føler at venninnen hennes fryser henne ut av livet sitt. Begrunnelsen hun gir er at hun vil være mindre privat - samtidig som hun er "uprivat" med andre personer, blant annet eksen sin. Selvsagt er FB-innstillinger enhver persons eget valg, men man kan ikke forvente at de valgene man gjør ikke skal støte noen. FB er ikke unntatt livet forøvrig, og dårlig oppførsel der vil få konsekvenser også i verden utenfor. Selv ville jeg ha reagert sterkt på en person som så ut til å mene at jeg (ikke alle, men jeg spesielt) var en så stor belastning i livet hennes at hun måtte blokke meg. Tror vel jeg hadde tenkt at det trolig ville være til både hennes og mitt beste om vi tok en liten opprydning i venneslisten. Anonym poster: 6e8bba633602c8fa6cd621d22c3372b9
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #35 Skrevet 31. januar 2013 Skjønner deg godt jeg, hadde blitt fornærma selv. Hadde nok oversett det, men hadde nok irritert meg. Anonym poster: ec23df0949e4e2a412c6149e45ed45a0
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 31. januar 2013 #36 Skrevet 31. januar 2013 (endret) Jeg vet ikke helt. Kommer an på hvor nære venner vi var. Hadde hun ikke vært nær hadde jeg kanskje slettet henne, men hadde vi vært nære hadde jeg spurt hvorfor hun følte at det var riktig å skjule for meg. Jeg har skjult min profil for hun som mannen min holdt på med (er altfor nysgjerrig til å slette henne), men ble sur når hun skjulte for meg. Da slettet jeg henne. Poenget med å fortsatt ha henne der var jo å ha en viss peiling på hva hun bedrev tiden med osv. Har du elskerinna til mannen din på Facebook? jepp Det vil si, ikke nå lenger. Vi var venninner før. Endret 31. januar 2013 av den perfekte mor
Sint naken biltyv Skrevet 31. januar 2013 #37 Skrevet 31. januar 2013 Jeg vet ikke helt. Kommer an på hvor nære venner vi var. Hadde hun ikke vært nær hadde jeg kanskje slettet henne, men hadde vi vært nære hadde jeg spurt hvorfor hun følte at det var riktig å skjule for meg. Jeg har skjult min profil for hun som mannen min holdt på med (er altfor nysgjerrig til å slette henne), men ble sur når hun skjulte for meg. Da slettet jeg henne. Poenget med å fortsatt ha henne der var jo å ha en viss peiling på hva hun bedrev tiden med osv. Har du elskerinna til mannen din på Facebook? jepp Det vil si, ikke nå lenger. Vi var venninner før. Hvordan orker du å ha mannens elskerinne på facebook? Se hun som hadde sex med mannen din... Grøss... Uff... Er du fortsatt sammen med han da? Kupper vel kanskje tråden nå vel... Men lurer pga eksen og jeg sliter med utroskap og sjalusi og fortidstull... Og vi lurer på om vi skal prøve å fortsette eller ikke...
Deniha Skrevet 31. januar 2013 #38 Skrevet 31. januar 2013 Dette er en privatsak. Du har ikke noe med hvem hun skjuler hvilke ting for, og jeg syns det er skikkelig invaderende at du driver og "sjekker" sånt på andres profiler! Er man seriøst nødt til å trolle hele tiden her inne eller??? Jeg spør hva du ville gjort om en du så på som en venninne fryser ut og skjuler KUN deg å ingen andre....... er det veldig vanskelig å svare konstruktivt på eller? oO Mulig du syns det er helt normalt at folk gjør dette mot deg, om du har den attituden mot folk i livet ditt, men jeg har ikke gitt jenta noe ufin, åpenbar grunn til å skjule meg...... HI Du er visst ikke helt i balanse, er det derfor du vakler mellom anonymitet og nick også? Pashla svarer deg helt greit, hun sier det er fint lite du kan gjøre med andres valg på facebook - du misliker svaret, men velger å angripe avsender i stedet. Anonym poster: f64a56690c79d6edc3d79db54a913cc2 Hei, Pashla Anonym poster: 1d061888270a5c46770decc92dc11bc7 Haha ja anonym, enten henne eller en like usympatisk person som henne! Å FYI; jeg skulle ikke være anonym til å begynne med, men anonymruta ble haket av før jeg posta første innlegg. Nicket mitt gjør meg like anonym som om det sto 'anonym' der så er jo ett fett!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 31. januar 2013 #39 Skrevet 31. januar 2013 Jeg vet ikke helt. Kommer an på hvor nære venner vi var. Hadde hun ikke vært nær hadde jeg kanskje slettet henne, men hadde vi vært nære hadde jeg spurt hvorfor hun følte at det var riktig å skjule for meg. Jeg har skjult min profil for hun som mannen min holdt på med (er altfor nysgjerrig til å slette henne), men ble sur når hun skjulte for meg. Da slettet jeg henne. Poenget med å fortsatt ha henne der var jo å ha en viss peiling på hva hun bedrev tiden med osv. Har du elskerinna til mannen din på Facebook? jepp Det vil si, ikke nå lenger. Vi var venninner før. Hvordan orker du å ha mannens elskerinne på facebook? Se hun som hadde sex med mannen din... Grøss... Uff... Er du fortsatt sammen med han da? Kupper vel kanskje tråden nå vel... Men lurer pga eksen og jeg sliter med utroskap og sjalusi og fortidstull... Og vi lurer på om vi skal prøve å fortsette eller ikke... fortsatt sammen, men ikke så mye lenger. Er ferdig med sexen, men ikke at de gikk bak ryggen på meg... Er følelsene der kan det funke, men for min del har jeg ingen slike følelser lenger. Og jeg hadde det nok ikke før jeg fikk kjennskap til dette heller, men vi var sammen av gammel vane...
Gjest Antarctica Skrevet 31. januar 2013 #40 Skrevet 31. januar 2013 jeg hadde slettet deg hvis jeg var venninne min og jeg fikk vite du gikk og snoket på min side fra en annen sin facebook bare for å se om jeg skjuler noe for deg.. Anonym poster: 150b3e440b077109ae99fadc384ef7ac Hadde faktisk jeg også. (Og til dem som tror jeg bruker anonymknappen annen hver gang: jeg er bare ansvarlig for de innleggene som står under nicket mitt. )
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 31. januar 2013 #41 Skrevet 31. januar 2013 Helt enig med dere som sier at unnskyldningen ikke holder mål når hun fortsetter å ha åpen vegg for samboeren din og eksen hennes. Jeg hadde ment det er såpass barnslig at jeg ikke hadde giddi å ha henne på vennelista. Hadde heller bedt henne legge meg til igjen når hun ikke lenger føler behov for å skjule veggen for meg.
Deniha Skrevet 31. januar 2013 #42 Skrevet 31. januar 2013 Helt enig med dere som sier at unnskyldningen ikke holder mål når hun fortsetter å ha åpen vegg for samboeren din og eksen hennes. Jeg hadde ment det er såpass barnslig at jeg ikke hadde giddi å ha henne på vennelista. Hadde heller bedt henne legge meg til igjen når hun ikke lenger føler behov for å skjule veggen for meg. Egentlig helt enig Sommerfugl! Tusen takk for svar!
LilleBamBam+EnTil Skrevet 31. januar 2013 #43 Skrevet 31. januar 2013 Hadde noen av mine venner spurt meg om hvorfor jeg blokkerte de og sagt at de hadde sett det fra samboerens side.....da hadde jeg blitt så skremt at jeg hadde beholdt blokkeringen
Deniha Skrevet 31. januar 2013 #44 Skrevet 31. januar 2013 Hadde noen av mine venner spurt meg om hvorfor jeg blokkerte de og sagt at de hadde sett det fra samboerens side.....da hadde jeg blitt så skremt at jeg hadde beholdt blokkeringen Takk for nok et saklig svar på spørsmålet mitt!) <3
LilleBamBam+EnTil Skrevet 31. januar 2013 #45 Skrevet 31. januar 2013 Hadde noen av mine venner spurt meg om hvorfor jeg blokkerte de og sagt at de hadde sett det fra samboerens side.....da hadde jeg blitt så skremt at jeg hadde beholdt blokkeringen Takk for nok et saklig svar på spørsmålet mitt! ) <3 Jeg forklarer deg grunnen til at jeg eksempelvis ville fortsatt å blokkere deg.....var det ikke noe av det du spurte om? Om hvorfor hun blokkerte deg og ikke de andre. I såfall fikk du svar. Ingen grunn til å være spydig
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #46 Skrevet 31. januar 2013 Jeg hadde blitt jævlig fornærmet.. Dette skjedde faktisk med ei venninne av meg, plutselig skjulte hun så mye på profilen for meg, men ikke for andre venninner. Da tolket jeg det som at hun ikke stolte på meg, og ikke ville at jeg skulle være innvolvert i livet hennes. Jeg slettet henne, og vi har ikke snakket sammen siden. Er man på Facebook så har man valgt å være offentlig. Hadde vært bedre om denne såkalte venninna di sletta seg fra face og meldte seg innigjen når hun følte for det. Hun er egentlig bare barnslig. Sjønner deg veldig godt, at du reagerer på dette. Og så veldig spesielt at det er kun du og ikke samboeren din som hun holder ting skjult for. Anonym poster: 30d185d07e332553c6e989b6daeb25f3
Deniha Skrevet 31. januar 2013 #47 Skrevet 31. januar 2013 Hadde noen av mine venner spurt meg om hvorfor jeg blokkerte de og sagt at de hadde sett det fra samboerens side.....da hadde jeg blitt så skremt at jeg hadde beholdt blokkeringen Takk for nok et saklig svar på spørsmålet mitt! ) <3 Jeg forklarer deg grunnen til at jeg eksempelvis ville fortsatt å blokkere deg.....var det ikke noe av det du spurte om? Om hvorfor hun blokkerte deg og ikke de andre. I såfall fikk du svar. Ingen grunn til å være spydig Men hvorfor ville du ikke bare slettet meg da? istede for å superduper-overdose blokkere meg? Er vel det som er litt av undringen her. Om du ikke liker noen fordi de er like forferdelig som dere ser på meg, hvorfor ikke bare slette dem?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #48 Skrevet 31. januar 2013 Har dere fortsatt kontakt i det virkelige livet? Synes også det er litt rart å blokkere venninner på FB når det tydeligvis ikke har med forholdet til eksen å gjøre. Men altså, kan hende jeg er gammeldags, men er ikke den virkelige kontakten viktigere? Om dere ikke lengre har kontakt hadde jeg slettet hele dama - da slipper du å gruble mer på saken, og hun kan gjenoppta kontakten når hun er klar for det (om du vil ha slike "periodevenninner" da). Anonym poster: 030b496fbe30b78a0c7e7f18e735286f
Deniha Skrevet 31. januar 2013 #49 Skrevet 31. januar 2013 Har dere fortsatt kontakt i det virkelige livet? Synes også det er litt rart å blokkere venninner på FB når det tydeligvis ikke har med forholdet til eksen å gjøre. Men altså, kan hende jeg er gammeldags, men er ikke den virkelige kontakten viktigere? Om dere ikke lengre har kontakt hadde jeg slettet hele dama - da slipper du å gruble mer på saken, og hun kan gjenoppta kontakten når hun er klar for det (om du vil ha slike "periodevenninner" da). Anonym poster: 030b496fbe30b78a0c7e7f18e735286f Nei vi bor to forskjellige plass i landet, så ser henne jo ikke in real life..... men bryr meg jo om henne å syns jo det er fint å følge folk jeg bryr meg om på fb, når jeg ikke får sett de mye IRL..... Men når jeg ikke får følge henne mer så............haff....
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #50 Skrevet 31. januar 2013 Merkelig å skjule for deg- men ikke exen. Virker nesten som hun er sur på DEG for noe da, eller bare vil skape litt drama. Ville nok bare skjult min for profil for henne. By the way- BOMBE at PASHLA kom med noe piss, vanlig det.. Anonym poster: 0012a5eb7f1d42d46bb5afd32abfc5d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå