Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #26 Skrevet 31. januar 2013 Fy f...! Utro helt fra starten av forholdet??? Går det virkelig ann??Nei jeg tror ikke samboeren hans vet om det, tror ikke hun kan vite noe som helst! Kan jo umulig tilgi at han har pult på andre i alle de åra.Den fyrer lyver nok godt for kjæresten ennå, han puler sikker fremdeles rundt og ror seg unna.. Stakkars jente, hun bør da få vite? Har du ingen bevis på det du sier og kan fortelle henne hva slags mann hun har??? Og om hun skulle vite om dette, må denne gubben ha utrolig stor makt over henne, eller det kan være som du sier at de vil vise andre at dette ikke har hendt og at de er sammen kun for fasaden sin del, er mange nok av de dessverre... Jeg synes du bør snakke med den bedratte jenta, fortelle hva du vet, legge frem bevis og hjelpe henne ut av det. Anonym poster: 329cb1399903b8f981cd61c23d224aec
Gjest Antarctica Skrevet 31. januar 2013 #27 Skrevet 31. januar 2013 Hvis det begynner med utroskap er det ikke rare greiene.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #28 Skrevet 31. januar 2013 Hvis det begynner med utroskap er det ikke rare greiene. Enig! Noe grunnleggende må være galt der! Høres ut som en som kun har tanke for seg selv. Kanskje holder de sammen for barna, økonomien, fasade...?? Det beste for både samboer og barn må vel være å komme seg bort?Om hun i det hele tatt vet noe. Han kan for så vidt ikke ha det så bra denne mannen som er utro i så lang tid helt i starten av et forhold heller!Han må jo virkelig ha problemer! Anonym poster: 329cb1399903b8f981cd61c23d224aec
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #29 Skrevet 31. januar 2013 Jeg tilga utroskap. Det var da snakk om ONS. 15 år, barn og hus senere hadde han to årelange forhold på si. Forholdet varte ikke lenger da. Men han var heller ikke interessert i min tilgivelse. Han var heller mer gira på å komme seg vekk. Så nå i disse dager er jeg i min første periode som alenemor. Anonym poster: 686140000e06106439abadcfa2adf525
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #30 Skrevet 3. februar 2013 Jeg tenker en one night stand er en ting,jeg forsvarer ikke det heller altså, men å ha et forhold til en annen jente fra dag en og i flere år??Hva slags mann gjør noe sånt?Han må jo være syk!Jeg vet at flere har forsøkt å fortelle samboeren hans hva som har skjedd, men hun snakker seg enten bort fra det eller benekter det... Mistenker at han fortsatt ikke behandler henne bra. Hun kan da ikke synes det er greit at mannen har pult på andre gjennom hele forholdet deres?? Andre ville vel kastet mannen på hode og ræva ut, eller??? Hi Anonym poster: efc2db6c4295d4ae78f196ee010844a1
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #31 Skrevet 3. februar 2013 Jeg ville iallefall kastet han ut med det samme! En som har vært utro helt fra satarten av forholdet, løyet og misbrukt tilliten på det groveste som jeg mener dette er, han kan da ikke tenke mye på dama..? Kan det være kjærlighet mellom de da?? Hadde blitt så såret og skuffet dersom jeg hadde funnet ut noe som dette! Selv om det hadde vært over for flere år siden, ville jeg satt spørsmålstegn ved forholdet. Det er jo bygd på en løgn. Tror heller aldri jeg kunne stolt på denne mannen igjen. Så tross barn, hus osv, jeg mener han ikke er verdt å satse på. Og dersom denne mannen har vært utro så lenge og blitt "tilgitt", hvor store er ikke sjansene da for at han gjør det igjen?? Anonym poster: 329cb1399903b8f981cd61c23d224aec
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #32 Skrevet 3. februar 2013 Tror dere en sånn mann kan forandre seg, bli trofast og ærlig mot sambo?? Anonym poster: efc2db6c4295d4ae78f196ee010844a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå