Gå til innhold

Noen som har tilgitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har tilgitt mannen etter at han har vært utro og hatt et forhold til ei anna jente?

Anonym poster: efc2db6c4295d4ae78f196ee010844a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde det, men kunne ikke leve med den tanken etter et år så vi gikk i fra hverandre. Endte med at mannen flyttet rett inn til henne en måned etter seperasjonen.

Anonym poster: 84ac89bec8b64db6e08417ff2689d26f

Skrevet

Vet ikke om jeg helt tilga, men fortsatte forholdet. Resultatet ble at eksmannen fant ut at det sikkert er greit at han puler rundt siden jeg tok ham tilbake, og fortsatte å oppsøke andre jenter på datingssider osv (vet ikke om han traff noen flere etter at jeg tok ham tilbake, men han skrev til dem, hadde egen profil på datingssider og ønsket å møte dem). Mange menn har dessverre svært enkel logikk og tror at hvis de først har fått tilgivelse, og kjerringa er for svak til å dumpe dem, så klarer hun ikke det senere heller hvis de fortsetter å ligge rundt.

Anonym poster: 93c8e8cf99fa19bcb37d4cd3fa6fd44d

Skrevet

Skjønner ikke helt greia med å tilgi gubben om han har hatt et forhold på si jeg da... Et helt uskyldig one night stand kanskje, men ikke hvis han hadde hatt et forhold over lengere tid. Da må det jo være følelser involvert også. Hva er grunnen til at dere har tilgitt for dere som har gjort det da? Jeg tenker at tillit er grunnleggende for et godt forhold, og at den blir totalt ødelagt om han har forhold til andre....

Anonym poster: 329cb1399903b8f981cd61c23d224aec

Skrevet

Jeg prøvde siden vi hadde en baby på 3 uker, men han gjorde ingen innsats for å bygge opp tilliten. Han flyttet ut når babyen bare var noen uker gammel(han hadde vært utro når jeg var gravid og rett etter fødselen). Det endte med at han ble sammen med denne jenta. De flyttet sammen etter 5 mnd og fikk et barn sammen 1 år etterpå. Det er nå gått 8 år og de er gift og har to barn sammen.

Jeg har ny samboer som jeg har hatt i fem år, men alikevel jeg må innrømme at det stikker litt i meg hver gang jeg møter denne dama. Jeg har selv samboer som jeg har vært sammen med i 5 år, men føler meg fortsatt ukomfertabel rundt denne dama.

Anonym poster: 9e1463f20bfacc9c790d7c05deca82f0

Skrevet

Historien er lenger enn at han var utro, men har tilgitt ja. Vi har kommet oss videre og forholdet vårt er sterkt og godt

Skrevet

Ja men han vet ikke at jeg vet det, og det er lenge siden,stoler på han nå :)

Anonym poster: 2bb77aa49848752df158e5835ccfa985

Skrevet

Uææh. Håper jeg aldri får oppleve utroskap igjen eller noe av det dere har gjort. Stikker så inni meg av å lese hva dere har gått igjennom. :(

Skrevet

Jeg trur ikke det bare er å gå videre etter noe sånt. Det må jo være noe fundamentalt feil om mannen har et forhold på si. Er det bare å "ordne opp"? Det kan da ikke være nok at han lover at han ikke skal gjøre det igjen hvis han har hatt et forhold til en annen over tid?!Det å bevisst gjøre partneren sin så vondt, sier litt om mannen tenker jeg....Han er ikke mye å samle på etter min mening, selv om det er barn i bilde eller om økonomien går til helvete. Tror ikke barna vil ha det bra i et sånt forhold. Og personlig ville jeg aldri stolt på partneren min igjen dersom han over tid hadde gått bak ryggen min og pult på andre.

Skrevet

Jeg trur ikke det bare er å gå videre etter noe sånt. Det må jo være noe fundamentalt feil om mannen har et forhold på si. Er det bare å "ordne opp"? Det kan da ikke være nok at han lover at han ikke skal gjøre det igjen hvis han har hatt et forhold til en annen over tid?!Det å bevisst gjøre partneren sin så vondt, sier litt om mannen tenker jeg....Han er ikke mye å samle på etter min mening, selv om det er barn i bilde eller om økonomien går til helvete. Tror ikke barna vil ha det bra i et sånt forhold. Og personlig ville jeg aldri stolt på partneren min igjen dersom han over tid hadde gått bak ryggen min og pult på andre.

Vel, vi er forskjellige. Jeg angrer ikke på at jeg tilgav og barna våre har det veldig godt :)

Skrevet

Ja det har jeg, og jeg har (trendy som det jo er) blogget om det også...

Var det egentlig noe spesielt du lurte på i den forbindelse HI?

Skrevet

Endelig forsto jeg hvem du er. ;)

Anonym poster: c86ad8c3cb1e5ce2cc15c9fdaaec65fd

Skrevet

Ja men han vet ikke at jeg vet det, og det er lenge siden,stoler på han nå :)

Anonym poster: 2bb77aa49848752df158e5835ccfa985

februarprins?

Anonym poster: f4a31eda1e460722de0ec77c561477a9

Skrevet

Hæ?!

Anonym poster: 0436859d0d495a753b9f3908e227c8c5

Skrevet

Hæ?!

Jeg er enig med Annie, hæ?!

Skrevet

Hæ?!

Altså, jeg har fulgt bloggen din og det du har skrevet her før :)

Skrevet

Hæ?!

Altså, jeg har fulgt bloggen din og det du har skrevet her før :)

Å, sånn!

Guri, ikke gi kvinnfolket i andre enden her hjerteinfarkt a!

Jeg trodde liksom du mente IRL jeg.

*prøver å få tilbake pusten igjen*

Skrevet

Jeg spurte fordi jeg vet om en mann som hadde et forhold til en annen jente de 3-4 første åra av forholdet til sin nåværende samboer. Han pulte også på elskerinnen sin mens samboeren var gravid. Jeg vet at samboeren hans fikk vite om dette, og mindre enn et år etter var hun gravid igjen. Jeg forstår bare ikke hvordan det går an. Kan det være at mannen har bortforklart alt, og at hun stoler på ham, eller kan hun faktisk ha tilgitt ham?? Synes det er vanskelig å forstå siden han var utro så lenge helt i starten av forholdet.... Jeg vet at mange rundt de vet, kan det være at de vil "vise verden" at de har det bra sammen, og at forholdet mannen hadde til den andre jenta ikke har funnet sted...?

Skrevet

Oiii, det hadde jeg aldri, aldri klart å tilgi. Helt fra de ble sammen altså? Da skal man jo være stormforelska i sin kjæreste og ikke tenke på andre.

Min eks var også utro hele vårt forhold. Det fant jeg ut etter det var blitt slutt, så jeg har jo ikke erfaring sånn sett. Men jeg vet at jeg aldri kommer til å bli sammen med han igjen.

Anonym poster: 108ec3f8dc60b92ac2a37e7405114343

Skrevet

Cassandras univers, er det det bloggen heter?

Skrevet

Ja, jeg har tilgitt.

Men det gikk ikke så bra, for han gjorde det jo da igjen, og igjen, og igjen.

Da han smittet meg med clamydia etter enda et nytt sidesprang fikk jeg nok, var da 23 år og hadde "sløst" bort 5 år med denne mannen. Han er musiker og reiste mye rundt på spillejobber, klarte ikke stå imot fristelsene han møtte og visste jo at jeg ville tilgi om jeg fikk vite... Så det ble slutt, for godt. Han har hatt flere samboere etterpå, men er fortsatt utro.

Anonym poster: a3c10b2875f241479fbd514cd546339e

Skrevet

Jeg har sagt at jeg ville prøve å bevare forholdet etter utroskap. Barnet var bare 5 mnd da utroskapen kom for en dag og det hadde pågått i omtrent 5 mnd... Jeg vet ikke om jeg faktisk ville klart å legge det bak meg. Han valgte å gå da jeg sa at han måtte ta et klart valg og kutte henne helt ut hvis vi skulle kunne klare det.

Skrevet

Gjorde det, men så fortsatte han på samme vis, noe som ofte skjer. Da gikk jeg.

Skrevet

Jeg trodde også at man skulle være forelsket i sin nye kjæreste og ikke pule andre helt i starten av forholdet iallefall... Synes det er så tragisk! Så kan ikke forstå at samboeren kan synes at dette er ok?Jeg tenker hele tiden at noe må være fryktelig galt der et sted. Det er vel ingen som kan stole på mannen etter noe sånt?? Eller er det bare jeg som ikke ville gjort det?

HI

Skrevet

Jeg er desverre i andre enden her... Jeg var utro... Forholdet ble aldri bra og vi gikk fra hverandre.... MEN jeg er ikke enig i at en gang utro, alltid utro... Iallfall ikke for min del!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...