chrisallic Skrevet 27. januar 2013 #26 Skrevet 27. januar 2013 oisann ikke bra!Forstår godt at du har sovet dårlig i natt.Aner ikke om du kan sette inn pengene igjen.Kunne aldri stjålet selv.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #27 Skrevet 27. januar 2013 Herregud som dere hisser dere opp altså! Støtter de som sier at du bør fortelle henne at du byttet om på kortene, det er virkelig ingen vits i å fortelle bestemoren din at du ville stjele fra henne. Anonym poster: d7f3e2a7651249c92c57e895ca95f47d Hun behøver ikke fortelle bestemor at hun "ville stjele" fra henne. Hun har stjelt, det er en vesentlig forskjell. Om denne bestemora ikke tåler å høre sannheten fordi hun er gammel og skrøpelig, så bør HI fortelle sannheten til sine foreldre eller noen andre som har et visst ansvar for den gamle damen. Hun bør fraskrive seg ethvert økonomisk ansvar for bestemoren, betale tilbake og skamme seg noe så inn i innerste granskauen. Anonym poster: 797de68ba5b925b6daec42b7e263de07
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #28 Skrevet 27. januar 2013 Fra din egen bestemor??? Er det mulig. Du kunne spurt om å låne! Utnyttelse på det groveste dette HI. Anonym poster: 5dea1df8c1748a1ba202178fae1162df
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #29 Skrevet 27. januar 2013 Jeg må si jeg er dypt rystet over at dere mener jeg bør anmeldes:( Jeg ber ikke om tilgivelse her, og har heller ikke til hensikt og unndra og betale tilbake pengene, men det skjedde i et svakt øyeblikk og det beklager jeg jo så masse. Jeg håper virkelig ikke dere noensinne har hatt et svakt øyeblikk eller gjort noe galt en eneste gang. har aldri i mitt liv stjålet noe som helst og skulle gjerne unnvært det jeg nå har gjort! Jeg kommer til og slå en blank løgn til min bestemor at jeg tok feil da jeg skulle handle til meg selv og etterpå skulle i minibanken og ta ut penger og at jeg ved en feil har tatt ut penger av hennes kort. Pengene skal tilbakebetales i morgen så slapp av folkens og dere som hisser dere opp, håper dere er like fordømmende når andre har gjort noe galt, dere er kanskje av den typen som kritiserer alle og enhver? Anonym poster: e66a028483098065c1fd166b805c0518
Gjest Yzma Skrevet 27. januar 2013 #30 Skrevet 27. januar 2013 (endret) Jeg må si jeg er dypt rystet over at dere mener jeg bør anmeldes:( Jeg ber ikke om tilgivelse her, og har heller ikke til hensikt og unndra og betale tilbake pengene, men det skjedde i et svakt øyeblikk og det beklager jeg jo så masse. Jeg håper virkelig ikke dere noensinne har hatt et svakt øyeblikk eller gjort noe galt en eneste gang. har aldri i mitt liv stjålet noe som helst og skulle gjerne unnvært det jeg nå har gjort! Jeg kommer til og slå en blank løgn til min bestemor at jeg tok feil da jeg skulle handle til meg selv og etterpå skulle i minibanken og ta ut penger og at jeg ved en feil har tatt ut penger av hennes kort. Pengene skal tilbakebetales i morgen så slapp av folkens og dere som hisser dere opp, håper dere er like fordømmende når andre har gjort noe galt, dere er kanskje av den typen som kritiserer alle og enhver? Anonym poster: e66a028483098065c1fd166b805c0518 Hvordan skal du forklare at du trykket inn hennes kode, da? Eller skal du si at du tok feil der også? Jeg er ikke typen til å kritisere alle og enhver, men å stjele fra noen, hele 1500,-(!!!!), og enda fra din egen bestemor synes jeg var drøyt. Må få legge til at jeg er rystet over at du kaller dette et svakt øyeblikk, og skal bortforklare det, i stedet for å faktisk si sannheten. Om ikke til bestemora di, så hvert fall til noen andre enn en gjeng anonyme på et forum! Endret 27. januar 2013 av Yzma
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #31 Skrevet 27. januar 2013 Det stemmer ikke at du aldri har stjålet noe, det er nettopp det du har gjort. Det er lite som gjør meg så sint som mennesker som utnytter andre når de er på sitt svakeste. Jeg har selv opplevd at en eldre slektning ble frastjålet penger fra et familiemedlem, og jeg kan love deg at jeg var like fordømmende. Jeg anmeldte det, med saken ble henlagt pga manglende bevis. Selvfølgelig flott at du betaler tilbake, men at du er en løgner i tillegg til tyv gjør deg ikke akkurat til et menneske verdt å stole på. Jeg kritiserer ikke alle og enhver, er ganske forståelsesfull, men her er det ingenting å forstå seg på. Anonym poster: 797de68ba5b925b6daec42b7e263de07
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #32 Skrevet 27. januar 2013 Jeg registrerer at det som gjør deg søvnløs er at du kan bli tatt av politiet. At ditt tyveri kan få konsekvenser for din bestemor falt deg ikke inn? Anonym poster: 797de68ba5b925b6daec42b7e263de07
Kaklehøna Skrevet 27. januar 2013 #33 Skrevet 27. januar 2013 Seriøst damer, hun har gjort en feil, hun innrømmer det og angrer. Jeg er helt sikker på at dere andre har gjort moralsk forkastelige ting! Jeg forsvarer ikke handlingen og jeg synes ikke det er ok, men det er da ikke noe å hisse seg så opp for? Jeg synes at du, hi, skal fortelle bestemoren din hva du har gjort. Rett og slett fordi det er den eneste riktige tingen å gjøre. Nå har du kjent på den dårlige samvittigheten og hvilken følelse det gir, og jeg regner ikke med at du gjør det igjen!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #34 Skrevet 27. januar 2013 Poteito, potato... Moralsk forkastelig, tyveri... Anonym poster: 797de68ba5b925b6daec42b7e263de07
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 27. januar 2013 #35 Skrevet 27. januar 2013 Jeg må si jeg er dypt rystet over at dere mener jeg bør anmeldes:( Jeg ber ikke om tilgivelse her, og har heller ikke til hensikt og unndra og betale tilbake pengene, men det skjedde i et svakt øyeblikk og det beklager jeg jo så masse. Jeg håper virkelig ikke dere noensinne har hatt et svakt øyeblikk eller gjort noe galt en eneste gang. har aldri i mitt liv stjålet noe som helst og skulle gjerne unnvært det jeg nå har gjort! Jeg kommer til og slå en blank løgn til min bestemor at jeg tok feil da jeg skulle handle til meg selv og etterpå skulle i minibanken og ta ut penger og at jeg ved en feil har tatt ut penger av hennes kort. Pengene skal tilbakebetales i morgen så slapp av folkens og dere som hisser dere opp, håper dere er like fordømmende når andre har gjort noe galt, dere er kanskje av den typen som kritiserer alle og enhver? Anonym poster: e66a028483098065c1fd166b805c0518 Jeg vil nok kanskje si anmeldelse blir noe i overkant, så lenge du gjør opp for deg.. Men du bør innes at dette er ille, du stjal fra ei eldre dame, hun har sikkert ikke så mye mer å rute med hun heller, det er ikke rett å stjele fra andre, og hvertfall ikke penger fra sine egene, og i tilleg eldre. Jeg støtter deg derimot det å gi en liten løgn om det, ikke for din sin del, men for hennes, for jeg tror de kan bli for mye å høre at barnebarnet stjal fra henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå