Gå til innhold

Er det født noen mars barn?


timiane

Anbefalte innlegg

Min datter kom 8. Mars(kvinnedagen;D) - hadde termin 14. Mars.

 

Jeg vil gjerne møte andre nybakte mødre! Jeg holder til i Oslo :) Tenkte å lage en Facebook-side for treff, men må ha noen å invitere før gruppen kan opprettes. Noen som vil sende meg Facebook-navnet sitt på PM? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er virkelig kjedelig å gå sånn og vente. Særlig når formen ikke er på topp og man bare orker gå mellom sofa, kjøkken, do og senga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj jeg har kanskje ikke så mye grunn til å klage annet enn at jeg nå er en dag over termin dato.... vært i byen og spist lunsj og sitter i solen på verandaen og koser meg med små godt.... han får bare komme når han kommer....

 

Prøver å planlegge koselige ting for jeg tenker at DA. kommer han og ødelegger.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminen var 18 mars, og vi blir satt i gang til fredagen om det fortsatt ikke har kommet noe baby :P

 

Krysser fingrene for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Terminen var 18 mars, og vi blir satt i gang til fredagen om det fortsatt ikke har kommet noe baby :P

 

Krysser fingrene for deg

ja takk for det:) håper virkelig det setter i gang av seg selv i begynnelsen av uken! Da kan jeg komme hjem til helgen! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminen var 18 mars, og vi blir satt i gang til fredagen om det fortsatt ikke har kommet noe baby :P

 

Krysser fingrene for deg

ja takk for det:) håper virkelig det setter i gang av seg selv i begynnelsen av uken! Da kan jeg komme hjem til helgen! :)

Sender gode tanker til deg. Kan vel ikke klage enda når jeg bare er 1 dag over termin :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille prinsesse kom til verden den 20.03! 3248g og 50cm! Etter en ganske vond og strevsomt fødsel, men ut kom hun og da var det fort glemt:) Hun er så snill og god, vi kom hjem på lørdag og nå er det bare spise, sove, tisse og bæsje som gjelder, ikke noe særlig lyd i henne! Deilig! Nyter det mens jeg kan! Hun må vekkes på natten pga mors melkespreng, så her er alt foreløbig bare fryd og gammen! :):)

 

Elsker mamma-livet! Glede dere masse dere som fortsatt venter, uansett hvordan fødselen går, så er det vidunderlig her på "den andre siden"!! 100x bedre enn jeg kunne klare å tenke meg. Må klype meg selv i armen for å forstå at dette er virkeligheten, og ikke bare en drøm!! HERLIG!! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hadde termin 22 mars og lille Erik kom til verden 23 mars etter kun 2 timer aktiv fødsel. Fryktelig vondt uten rie pauser, men fort ferdig da :). Han var 3790 gram og 52 cm, helt perfekt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt Marsbarn blir Aprilbarn... blitt satt igang med ballong nå idag, 42 fullgåtte uker.. rimelig klar for å få han ut ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt Marsbarn blir Aprilbarn... blitt satt igang med ballong nå idag, 42 fullgåtte uker.. rimelig klar for å få han ut ja....

 

Lykke til... Kan tenke meg du er klar. Mine mars barn er allerede 9 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt Marsbarn blir Aprilbarn... blitt satt igang med ballong nå idag, 42 fullgåtte uker.. rimelig klar for å få han ut ja....

Hvordan går det? Håper alt står bra til og at din lille gutt endelig kom til verden på en god måte :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!! En liten oppdatering fra meg. Ble satt igang med ballong torsdag 4 april. Riene begynte kl 2320 samme kveld. Kl 03 datt ballongen ut og jeg stakk til sykehuset for en sjekk. Da hadde jeg 4cm åpning og ble lagt inn. Nurket måtte ut med vakuum til slutt og kom ut fredag 5 april kl 1321. Han var 3830 gr,53 lang og 37cm rundt hodet. Alt er bra med oss og vi kom hjem i går :-D Nå nyter jeg min nye tilværelse og lærer noe nytt hver dag.

Håper dere andre snart har fått ut nurkene deres :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!! En liten oppdatering fra meg. Ble satt igang med ballong torsdag 4 april. Riene begynte kl 2320 samme kveld. Kl 03 datt ballongen ut og jeg stakk til sykehuset for en sjekk. Da hadde jeg 4cm åpning og ble lagt inn. Nurket måtte ut med vakuum til slutt og kom ut fredag 5 april kl 1321. Han var 3830 gr,53 lang og 37cm rundt hodet. Alt er bra med oss og vi kom hjem i går :-D Nå nyter jeg min nye tilværelse og lærer noe nytt hver dag.

Håper dere andre snart har fått ut nurkene deres :-D

Gratulerer så mye :) :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...