Jump to content
timiane

Er det født noen mars barn?

Recommended Posts

timiane

Jeg skal ha KS og fått dato 21/2

Fortsetter under...

Fuglemamma <3

Hei timiane:) kanskje du blir den første av oss da? Hvorfor KS på tvillingene? Er det leie som avgjør? Jeg hadde også planlagt KS med første, det er en ganske rar følelse å gå rundt å vite når babyen(e) kommer:)

timiane

Hei timiane:) kanskje du blir den første av oss da? Hvorfor KS på tvillingene? Er det leie som avgjør? Jeg hadde også planlagt KS med første, det er en ganske rar følelse å gå rundt å vite når babyen(e) kommer:)

Tvilling 1 ligger i riktig leie, tvilling 2 i sete, men det gjør ingen ting for den kan vistnok snues underveis. Grunnen til KS er at jeg har valgt det selv. Har da 3 uker igjen, men tror de kommer litt tidligere. Siste ukene har ikke svangerskapet gått helt på skinner. Får se hva det blir til.

Audix78

Det er rart, men jeg både vil at han skal komme snart og at han skal være der inne så lenge som han bør.... termin 24 mars virker som en evighet... heldigvis så er februar en kort mnd er den ikke ;-) hehe

timiane: i hvilken uke av svangerskapet er det meningen at de skal forløses?

Vårbarnet med to små

Jeg ønsker også å møte lille nurket så snart som mulig, men samtidig så er jo ikke 16. Mars så veldig laaaangt unna. Forhåpentligvis...............

Av med silkehanskene

Det er rart, men jeg både vil at han skal komme snart og at han skal være der inne så lenge som han bør.... termin 24 mars virker som en evighet... heldigvis så er februar en kort mnd er den ikke ;-) hehe

timiane: i hvilken uke av svangerskapet er det meningen at de skal forløses?

Jeg har også termin 24.mars :) Tenker det samme som deg; på en måte kan han godt komme noen uker før tiden, men han bør nok være der så lenge som mulig. Bare jeg som begynner å bli utålmodig :)

Annonse

Fuglemamma <3

tror vi fleste er sånn nå.. jeg har menstermin den 7.mars.. men UL termin den 12.. nå har jeg begynt å forholde meg til mensterminen igjen plutselig... utålmodig ja.. siste innspurt!

mbea

Begynner også å bli utålmodig.. Mens termin er ca 20 februar, men ble flyttet til 5 mars på ultralyd,,

Terminene når jeg gikk med storesøster var ca like langt får hverandre.. Og hun kom på mens termin.. Så skal innrømme at jeg er mentalt forberedt på ca 20 februar..

Krysser fingrene for to uker til.. Men vet jeg må forberede meg på 4 uker...

Førstegangsmor38

Finnes deg egen Facebook gruppe for mars-barn i Oslo-området?

Babyen blir nok et 3.-5.mars barn..

timiane

Mine marsbarn ble født 30 januar. En gutt på 2200 gram og ei jente på 2000 gram. De er helt perfekte og friske. Nå er vi kommet hjem :D

Fuglemamma <3

Mine marsbarn ble født 30 januar. En gutt på 2200 gram og ei jente på 2000 gram. De er helt perfekte og friske. Nå er vi kommet hjem :D

Gratulerer Timiane! deilig å komme hjem så fort :D lykke til med de to små <3

Panterjenta85

Jøsses.. Her skjer det ting gitt!! Jeg har ikke født enda... Jeg vil ogsåååååå.... Hehe... Menstermin 6, ultermin 10, så må vel vente litt til tenker jeg! :P

Annonse

Guest Min1.baby

Har ike kommet noe her enda..sitter å veeeeenter!!!! Har termin 3.mars!! Er jo bare 2 dager til!!! Men kjenner desverre ikke så mye til noe fremgang der inne..:\ Han får komme sår han er klar.;)

Arewa

jeg har termin 3. mars, men gutten er 1 uke gammel i dag :)

Tina-30

Her kommer det en gutt om 12 timer,3 uker før termin:)

timiane

Her kommer det en gutt om 12 timer,3 uker før termin:)

Så spennende. Lykke til :)

Førstegangsmor38

Ja mars-barn har kommet:-) men er ikke så ofte her på forumet nå..er rimelig opptatt med amming og det å finne rutiner med den nydelige babyen:-)

Så...lurer litt på om noen andre også vil møtes i Oslo, gjerne Majorstuen området snart? :-)

Har heller ikke deltatt i noen barselsgruppe ennå...det kommer nok.

rytme

Min marsgutt er også født! Hadde termin 25. mars, men han kom til verden 6. mars:)

Har ikke blitt så mye bim-tid ;)

Tina-30

Hehe jeg sliter også med tiden. Gutten min kom 4 Mars:) egentlige termin 23 mars

Audix78

Gratulerer til alle som JUKSER i køen ;-) Må være deilig å endelig få hilse på nurket.... lengte lengte

LilleFru

Min lille kjempe ble født kl 06 imorres, en deilig gutt på 5170 g! Veldig glad for at det er overstått, og jeg har gjort dette for siste gang :) Lykke til til dere som fortsatt venter, og masse gratulere til alle som har født :D

Audix78

Gratulerer!

Annikenb

Hadde termin 18 mars, men fortsatt ingen baby! :) venter i spenning!

Vårbarnet med to små

Hehe, en stund siden jeg har vært her også. Hadde termin 16. Men lillegutt kom tilverden 6.mars <3