Gå til innhold

Er det født noen mars barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei timiane:) kanskje du blir den første av oss da? Hvorfor KS på tvillingene? Er det leie som avgjør? Jeg hadde også planlagt KS med første, det er en ganske rar følelse å gå rundt å vite når babyen(e) kommer:)

Tvilling 1 ligger i riktig leie, tvilling 2 i sete, men det gjør ingen ting for den kan vistnok snues underveis. Grunnen til KS er at jeg har valgt det selv. Har da 3 uker igjen, men tror de kommer litt tidligere. Siste ukene har ikke svangerskapet gått helt på skinner. Får se hva det blir til.

Det er rart, men jeg både vil at han skal komme snart og at han skal være der inne så lenge som han bør.... termin 24 mars virker som en evighet... heldigvis så er februar en kort mnd er den ikke ;-) hehe

timiane: i hvilken uke av svangerskapet er det meningen at de skal forløses?

Det er rart, men jeg både vil at han skal komme snart og at han skal være der inne så lenge som han bør.... termin 24 mars virker som en evighet... heldigvis så er februar en kort mnd er den ikke ;-) hehe

timiane: i hvilken uke av svangerskapet er det meningen at de skal forløses?

Jeg har også termin 24.mars :) Tenker det samme som deg; på en måte kan han godt komme noen uker før tiden, men han bør nok være der så lenge som mulig. Bare jeg som begynner å bli utålmodig :)

Annonse

Begynner også å bli utålmodig.. Mens termin er ca 20 februar, men ble flyttet til 5 mars på ultralyd,,

Terminene når jeg gikk med storesøster var ca like langt får hverandre.. Og hun kom på mens termin.. Så skal innrømme at jeg er mentalt forberedt på ca 20 februar..

Krysser fingrene for to uker til.. Men vet jeg må forberede meg på 4 uker...

• 2 uker senere...

Annonse

Ja mars-barn har kommet:-) men er ikke så ofte her på forumet nå..er rimelig opptatt med amming og det å finne rutiner med den nydelige babyen:-)

Så...lurer litt på om noen andre også vil møtes i Oslo, gjerne Majorstuen området snart? :-)

Har heller ikke deltatt i noen barselsgruppe ennå...det kommer nok.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...