Gå til innhold

Irriterende på dib...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vicky P Pashla Elsker livet og søtest er mest irriterende på DIB!!!!!!

 

Anonym poster: 559c9712414d4a408af98ae65295d53a

Enig!!!

 

Anonym poster: 08035221ff084c418dd5f5c4b720a306

 

Trekker tilbake min enig. Liker Elsker Livet. Men di to andre er jeg enig med.

 

Anonym poster: 08035221ff084c418dd5f5c4b720a306

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det mest irriterende er når det er en eller annen overskrift som består av ett ord og jeg tror det kan være et interessant tema, men når man kommer inn på tråden så skjønner man at det er en beskjed til noen som bruker det ordet som nick. Så har jeg da lest en privat melding som ikke er privat. Og det bruker å irritere at jeg har sløst bort noen sekunder på å lese det.

 

 

Anonym poster: 0bfe069197f2c4c654df47c8b58626a1

Skrevet

Jeg syns egentlig det er litt komisk at så mange lar seg irritere over noe som skjer inne på dib!!!

Gjest Antarctica
Skrevet

Vicky P Pashla Elsker livet og søtest er mest irriterende på DIB!!!!!!

 

Anonym poster: 559c9712414d4a408af98ae65295d53a

Enig!!!

 

Anonym poster: 08035221ff084c418dd5f5c4b720a306

 

Trekker tilbake min enig. Liker Elsker Livet. Men di to andre er jeg enig med.

 

Anonym poster: 08035221ff084c418dd5f5c4b720a306

 

Alle oss to...? ;-) Eller kanskje tre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...