Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #51 Skrevet 27. januar 2013 Vicky P Pashla Elsker livet og søtest er mest irriterende på DIB!!!!!! Anonym poster: 559c9712414d4a408af98ae65295d53a Enig!!! Anonym poster: 08035221ff084c418dd5f5c4b720a306 Trekker tilbake min enig. Liker Elsker Livet. Men di to andre er jeg enig med. Anonym poster: 08035221ff084c418dd5f5c4b720a306
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #52 Skrevet 27. januar 2013 Det mest irriterende er når det er en eller annen overskrift som består av ett ord og jeg tror det kan være et interessant tema, men når man kommer inn på tråden så skjønner man at det er en beskjed til noen som bruker det ordet som nick. Så har jeg da lest en privat melding som ikke er privat. Og det bruker å irritere at jeg har sløst bort noen sekunder på å lese det. Anonym poster: 0bfe069197f2c4c654df47c8b58626a1
Mamma_til_2 Skrevet 27. januar 2013 #53 Skrevet 27. januar 2013 Jeg syns egentlig det er litt komisk at så mange lar seg irritere over noe som skjer inne på dib!!!
Gjest Antarctica Skrevet 31. januar 2013 #54 Skrevet 31. januar 2013 Vicky P Pashla Elsker livet og søtest er mest irriterende på DIB!!!!!! Anonym poster: 559c9712414d4a408af98ae65295d53a Enig!!! Anonym poster: 08035221ff084c418dd5f5c4b720a306 Trekker tilbake min enig. Liker Elsker Livet. Men di to andre er jeg enig med. Anonym poster: 08035221ff084c418dd5f5c4b720a306 Alle oss to...? ;-) Eller kanskje tre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå