Gå til innhold

Irriterende på dib...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Hurra ,,,klarte nesten :D

 

test

 

Anonym poster: 984f39bd882eba1936d1fb5796deaf12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som skriver innlegg med heeelt intetsigende titler! Hva med å ta med tema for innlegget i overskriften??

 

Hater innlegg som:

Hva er dette?

Er det...?

Hva har skjedd?

Ringe legen?

Er jeg gravid? (ikke så intetsigende da, men INGEN på dib kan svare deg!)

Hva med navnet...?

Skrevet

Laange setninger i overskriften, på mobilen ser man bare halve spm/setningen. Når det da ikke blir gjengitt i innlegget skjønner man jo ingenting..

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg kan ikke lage avsnitt, enterknappen på pc vill ikke virke!!!!! :(

Jeg kan i øyeblikket ikke lage W uten å slå og slå - og det flytter seg stadig litt rundt - kanskje litt gladvold hjelper hos deg også?

 

Gladvold funker her også! y og mellomrom vil ikke funke hele tiden..

Skrevet

FITTEHÆLVETT! Jeg får ikke til og quote!

 

Anonym poster: 57c8a989f1153ff8abd53a5df1f20b35

Skrevet

At det er en del damer her inne som liker veldig godt å trekke konklusjoner om at mannen er utro, og kommer med argumenter som "eksen min likte også røde druer, og han knulla mange bak min rygg".

Jada, mange menn (og damer) er utro, men ofte dras det der frem unødvendig.

Skrevet

Tråder som er ufullstendige og man ikke skjønner poenget med, og svar fra HI som ikke er signert. Sikkert mer også, er bare veldig gullfisk idag føler jeg :-P

Skrevet

Enkelte brukere som kupper alle tråder. Og har pinadø "tatt over" hele skravle og krangle!! Arrg!!!

 

Anonym poster: 602af1d18a3b224b9c51af9caeba2cd1

Skrevet

Syns det er veldig irriterende når ting jeg eller andre har skrevet skal vris på og det blir en eller annen merkelig konklusjon av det som er sagt.

Skrevet

Alle som syter over at de ikke blir nevnt i nicktråder. Buhuhuuuu, ingen legger meeeeerke til meeeeeg!

 

Anonym poster: 1c007f7bad172342c936c2c7d1461a9a

Skrevet

Vicky P Pashla Elsker livet og søtest er mest irriterende på DIB!!!!!!

 

Anonym poster: 559c9712414d4a408af98ae65295d53a

Skrevet

Noko som irriterar meg er når nokon startar eit dramatisk og spennande tema (forsvunne ektemenn, brukt kondom som ligg gøymt ein stad i huset m.m) som får mange til å engasjere seg i tråden, som så aldri blir fulgt opp av HI.

 

Dei neste par dagane går alle som følger tråden amok med å dytte og mase på oppdatering, og kranglar om HI var eit troll eller ikkje.

Gjest sug lut
Skrevet

Alle som syter over at de ikke blir nevnt i nicktråder. Buhuhuuuu, ingen legger meeeeerke til meeeeeg!

 

Anonym poster: 1c007f7bad172342c936c2c7d1461a9a

...som overlapper greit med de som bare synes nicktråder er såååå teit.

Skrevet

Det er også veldig irriterende at uansett hvordan jeg gjør det med mine innstillinger så får jeg ikke opp om noen siterer meg.

Gjest Kira bjeffer
Skrevet (endret)

Det er også veldig irriterende at uansett hvordan jeg gjør det med mine innstillinger så får jeg ikke opp om noen siterer meg.

 

Det er også veldig irriterende at uansett hvordan jeg gjør det med mine innstillinger så får jeg ikke opp om noen siterer meg.

 

Du får sikkert ikke dette varselet, men har samme problemet. Hadde vært greit å få varsel, slik at man slipper å følge tråder man har svart i.

Endret av Kira bjeffer
Skrevet

Vicky P Pashla Elsker livet og søtest er mest irriterende på DIB!!!!!!

 

Anonym poster: 559c9712414d4a408af98ae65295d53a

 

Kan jeg få vite hvorfor? Please!

Skrevet

Når alle prøver å overgå hverandre i vanskelig fødsel og lignende. Særlig hvis det er for å rettferdiggjøre hvorfor de tok epidural. Ellers hater jeg drøye skrivefeil, bitre anonyme som vrenger ut gørra si, beskyldninger om trolling (who gives a flying fuck?!), navnetråder og tråder med helt merkelige spørsmål ("hvilket oppvaskpulver bruker naboen din" typ..). Egentlig ganske mye som irriterer meg her :P

Skrevet

Når HI spør om noe, men har tydlig gjort seg opp en mening og nekter å høre på råd fra noen og bare krangler. Hvorfor spørre når du likevel vet best?

 

Lange siteringer

 

Ufullstendige overskrifter. Er det et forsøk på å få flest mulig til å lese tråden?

 

HVEM farge har bilen din...

 

Er jeg gravid? Ehhh hvordan skal vi vite det, ta en test så får du svaret

Skrevet

Hvor mye veier du, mannen din, katta til onkelen din- tråder

Kan noen tyde denne graviditetstesten - tråder

Hjelp så blakk og stakkarslig jeg er - tråder

Kan jeg være gravid når utfloden er tørr - tråder

Er han utro - tråder

Hva synes du om denne vesken/kjolen - tråder

Hva ville du bydd på dette huset - tråder

 

At enkelte brukere konstant blir hakket på med en gang de skriver noe og uansett hva de skriver, at folkeskikken er langt under normalen her inne osv osv

 

Konklusjon: jeg blir stadig skuffet over hvor tafatte flere mødre og blivende mødre er.

 

Anonym poster: c357d0b3422f59f61c7de66430adefa7

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Når en stakkars dame har skrevet om noe viktig og kanskje traumatisk i livet sitt, og de tre første svarene går på å kommentere hennes og/å feil...

 

 

Helt enig i at alle burde lese gjennom/være mer oppmerksom på autocorrect, men det er en tid og plass for alt.

Gjest Antarctica
Skrevet

Vicky P Pashla Elsker livet og søtest er mest irriterende på DIB!!!!!!

 

Anonym poster: 559c9712414d4a408af98ae65295d53a

 

Kan jeg få vite hvorfor? Please!

 

...sannsynligvis fordi du har noe på hjertet. Mange her har ikke det. Men det er da ikke ditt problem!

Skrevet (endret)

Enkelte brukere som kupper alle tråder. Og har pinadø "tatt over" hele skravle og krangle!! Arrg!!!

 

Anonym poster: 602af1d18a3b224b9c51af9caeba2cd1

 

Aktiver bruken av eget nick og bli med i den aktive gjennkjennelige gjengen, eller fortsett å dra deg surt i fletta for at du ikke har guts nok til å stå for det du sier . Overhodet ingen som lar seg affisere av slike surmaga oppstøt. (håper jeg)

 

.......Endret mening. Hold deg anonym, du blir sikkert avvist med nick også, om dette er representativt for hvordan du ordlegger deg. Og det er ingen som har tatt over noe som helst. Forumene er aktive, i større og mindre grad, av de som velger å bruke de.

Endret av GeneralSpringSkalle
Skrevet

Jeg synes det er fryktelig irriterende når noen skriver akkurat det jeg tenkte (men bedre formulert) når jeg nettopp har hatt lyst til å kaldkvele den samme personen i en annen tråd. Irriterende å ikke få mislike noen for meningene deres i fred uten å bli minnet på at alle har flere sider og at man kan være både enig og uenig med samme person. :P

 

Anonym poster: bf3fd16194ece6e90c0a5059c696429f

Skrevet

Vicky P Pashla Elsker livet og søtest er mest irriterende på DIB!!!!!!

 

Anonym poster: 559c9712414d4a408af98ae65295d53a

Enig!!!

 

Anonym poster: 08035221ff084c418dd5f5c4b720a306

Skrevet

Vicky P Pashla Elsker livet og søtest er mest irriterende på DIB!!!!!!

 

Anonym poster: 559c9712414d4a408af98ae65295d53a

Enig!!!

 

Anonym poster: 08035221ff084c418dd5f5c4b720a306

Uenig.

 

Anonym poster: fdf1533afeb51361533da231ea51c641

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...