Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 . Anonym poster: a4417b1cb4cc1982ddb5cb36a18db36f
Sint naken biltyv Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Ja hun er ei stygg, forbanna hore
Elsker livet Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Liten, snill, gammeldags, smart, listig, handlekraftig og omsorgsfull.
Februargullet2013 Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Snill Omtenksom Bryr seg Hjelper til,hvis vi spør Trenger seg ikke på Stille og Rolig Flink med barn og Dyr Elsker sønnene sine veldig mye Glad i barnebarna sine Rettferdig Tålmodig Veldig glad for det er akkurat henne som er min svigermor:)
BikkjeBisk Skrevet 26. januar 2013 #5 Skrevet 26. januar 2013 En veldig søt dame med et hjerte av gull! Kan til tider si merkelige ting som kan være litt sårende, men får kjapt en tlf om at hun er superlei seg. Fikk en gang blomster på døra Vi har et veldig godt forhold, er så utrolig glad for det!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #6 Skrevet 26. januar 2013 Sprek Sosial Gavmild Løvinnemor som forsvarer barna sine i ett og alt Stort hjerte, veldig glad i barn, barnebarn, svigerbarn, bonusbarnebarn, naboer, venninner osv, stiller opp for alt og alle, alltid. Anonym poster: a1f2e1020e4e345ea4808c371d1cb505
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #8 Skrevet 26. januar 2013 En bedreviter som kun er opptatt av det sisste nye. Alt må være merke og "in". Bryr seg om alt hun ikke har noe med. Tilogmed hva barnebarnet bør og ikke bør hete. Skikkelig plagsom. For ikke å glemme hårsår! Er det noen som gir beskjed eller hun ikke får det som hun vil blir hun sur og furten! Har ikke noe godt forhold med svigers.. Anonym poster: e8cf4a6708fad425461fce72c313edaf
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #9 Skrevet 26. januar 2013 Enkel og triviell Lat Mindre intelligent Hyggelig Omtenksom Konfliktsky Anonym poster: d8341fb31e4b1ba2ebeaaf1fdef9371b
Smyril Line Skrevet 26. januar 2013 #10 Skrevet 26. januar 2013 Sprek Arbeidsjern Superfarmor Hjelpsom Forsiktig Velmenende (Litt) Gammeldags (Veldig) Nysgjerrig (En smule) Brysom, fæl til å blande seg i ALT Supertrivelig
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #11 Skrevet 26. januar 2013 egoistisk. tenker bare på seg selv, ingen andre. bryr seg ikke om verken barn eller barnebarn. Anonym poster: 91171be63fbbb0487277bbfd084265de
Beklager - Dysleksi Skrevet 26. januar 2013 #12 Skrevet 26. januar 2013 Rolig Snill Veldig ryddig og opptatt av stil orden. Litt i overkant mange velmenede råd. Ikke veldig ivrig på å holde kontakt med verken oss eller barna, men hun er hyggelig når vi er der en sjelden gang.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #13 Skrevet 26. januar 2013 Guri nå spør du godt!ikke så mye bra å trekke frem desverre........Ufyselig menneske rett å slett! Anonym poster: f94ab55684a96ac279e8d24f00e36d80
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 26. januar 2013 #14 Skrevet 26. januar 2013 Sereldre ut enn hun er, liten, krombød, stille når det er mange rundt, men du og du for en morroklump av ei skravlebøtte når det bare er oss to Hun er ei herlig dame, som av og til går meg på nervene med sine merkelige prioriteringer og meninger, men likevel, så ser jeg henne som en god venninne av meg Hun er sosial, snill, sprek og stiller alltid opp for de som trenger det <3
Gjest Skrevet 26. januar 2013 #15 Skrevet 26. januar 2013 Hyggelig Snill Elskverdig Gammeldags Litt satt
millemille Skrevet 26. januar 2013 #16 Skrevet 26. januar 2013 Snill Omtenksom Setter alltid andre først Dårlig på kjøkkenet (dette er hun fullt klar over selv) Gavmild
what a drittkjerring Skrevet 26. januar 2013 #18 Skrevet 26. januar 2013 Kan bli litt stille og betraktende i store sosiale sammenhenger, men hun er tvers igjennom rettferdig og kjærlig. Gjør alltid stas på barn, svigerbarn(hihi) og barn og er ikke snau med å skjule sin stolthet. Hjemmekjær og eventyrlysten samtidig. Verdens beste på kjøkkenet, sprek og oppmerksom. Opptatt av menneskene rundt seg. Elsker katter, har tre
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #19 Skrevet 26. januar 2013 Jeg har to. Min mann sin mor: grei nok, men også ganske slitsom siden hun på mange måter er som et barn. Hun har en liten hjerneskade etter en bilulykke for 30 år siden og har siden det levd et veldig enkelt liv. Min mann sin stemor: Veldig engasjert og får medaljer for sin sosiale innsats for folk som trenger det i nærmiljøet. Men jeg føler likevel det mest handler om status og at andre skal se hvor flink hun er. Sier hun er glad i oss og ungene, men skulle liksom ønske at hun viste det litt mer med å sette av litt tid til å være sammen med oss. Anonym poster: b7cf0c3f0669140d708866c6decc0df8
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #20 Skrevet 26. januar 2013 VELDIG ulik meg. Opptatt av healing, synske, engler, tull og fjas. Svært selvsentrert og har et enormt behov for å alltid være midtpunktet. Hun tar MYE plass. Takler henne svært dårlig og har minst mulig med henne å gjøre. Anonym poster: 3d22379ff47fb6f910b23a0c432dbe95
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #21 Skrevet 26. januar 2013 Hm, splittet personlighet..... Vet ikke hvordan jeg ellers kan beskrive det. Vi ser i alle fall en helt annen person enn den hun viser på arbeidet sitt..... Folk vi møter skryter henne opp i skyene, og vi står som noen spørsmålstegn, for slik er hun absolutt ikke hjemme. Later som ingenting overfor de som skryter verre.... Hun er snill og trivelig, det er ikke det, men utrolig nysgjerrig, lat, lite interessert i ungene (ser dem mest som en byrde), og legger seg borti ting hun ikke har noe med. Veldig flink til å strikke, sy, hekle osv, så vi får veldig mye fine strikkeklær til ungene Det er vi veldig takknemlig for. Tja, vi er veldig ulike personer, så vi hadde nok ikke hatt noen kjemi om hun ikke hadde vært svigermor Anonym poster: d286bcd59a1eea19021e2f27a06f71db
LittLykkelig Skrevet 26. januar 2013 #22 Skrevet 26. januar 2013 Liten, intens, sleip, ensom, usikker, snakkesalig, sosial, gjerrig, omtenksom og slitsom.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #23 Skrevet 26. januar 2013 Hjelpsom, gavmild, litt gammeldags, glad i mat. Minner meg veldig om kjerringa til julenissen :-) Herlig dame! Anonym poster: f9c67b1d3de36e02dd0feab6ea219e67
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #24 Skrevet 26. januar 2013 Sjalu og bitter i forhold til meg, mannen og barnebarna. Men hun har positive sider utenom dette. Anonym poster: f546135755186ddf8d1543e0157f8407
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #25 Skrevet 26. januar 2013 Selvsentrert Negativ Opptatt av blomster og hage Glad i barnebarn (flink med dem) Sær Omtenksom Skuffet over alle folk som ikke lever opp til forventningene (dvs alle) Jobber en del Fasade er viktig Gammeldags veldig forskjellig fra meg både mtp interesser og gemytt... Anonym poster: fc5a331e823537e2c05a5330e8a6d127
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå