Gå til innhold

Kurt nilsen er konge!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid likt Kurt, og mener han er helt unik og fantastisk!

Jeg har aldri møtt han selv, men vi har en del felles kjente, og jeg har kun hørt fine ting om han - bortsett fra at han virkelig ikke var en flink rørlegger...

 

Og etter å ha sett på Hver gang vi møtes i kveld, så liker jeg han bare enda mer. Visste ikke mye om oppveksten hans, og hvordan familien har hatt det. Men jeg skjønner at det virkelig ikke er rart om han kan virke høy på seg selv - for det har han god grunn til!

 

Anonym poster: 7a70a859c9142375dbffd52e65b0b3b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere tar feil! Han er verken høy på pæren eller seg selv! Såklart er han annerledes i media nå, enn når han startet mediekjøret.. Blir for dumt å uttale seg om folk dere ikke kjenner!! Og JA, jeg kjenner han! Han er sympatisk og har begge beina godt plantet!!

 

Anonym poster: 3e44b32b58c43ecbd30279a742c30415

Jeg tror alle har fått med deg at du kjenner han nå ja! ;)

 

Anonym poster: 1f89543e81129f6b5cb99fc2cfd57c64

 

Nei jeg vil høre det en gang til :D

 

Vi er faktisk to ulike som kjenner ham her, hvis noen gadd å sjekke det.

 

Anonym poster: b76ad0e2dfda438d97fa1f0031a80beb

Skrevet

Dere tar feil! Han er verken høy på pæren eller seg selv! Såklart er han annerledes i media nå, enn når han startet mediekjøret.. Blir for dumt å uttale seg om folk dere ikke kjenner!! Og JA, jeg kjenner han! Han er sympatisk og har begge beina godt plantet!!

 

Anonym poster: 3e44b32b58c43ecbd30279a742c30415

 

Åja, men det er såklart lov å snakke positivt om de vi ikke kjenner da eller? ;)

 

Det er da bedre å si positive ting enn å snakke dritt om noen. Hørt om framsnakking? Eller det at hvis man ikke har noe positivt å si, så kan man holde kjeft?

 

Anonym poster: b76ad0e2dfda438d97fa1f0031a80beb

Skrevet

Va ikkje vanskelig å velge tvprogram idag sjøl om eg e fra Florø...Kurt Nilsen og Hver gang vi møtes vant over MGP delfinale ;) Lett!

 

Anonym poster: 61acdd4af83abe3504cd15914788c71c

Skrevet (endret)

Dere tar feil! Han er verken høy på pæren eller seg selv! Såklart er han annerledes i media nå, enn når han startet mediekjøret.. Blir for dumt å uttale seg om folk dere ikke kjenner!! Og JA, jeg kjenner han! Han er sympatisk og har begge beina godt plantet!!

 

Anonym poster: 3e44b32b58c43ecbd30279a742c30415

 

Åja, men det er såklart lov å snakke negativt om de vi ikke kjenner da eller? ;)

 

Det er da bedre å si positive ting enn å snakke dritt om noen. Hørt om framsnakking? Eller det at hvis man ikke har noe positivt å si, så kan man holde kjeft?

 

Anonym poster: b76ad0e2dfda438d97fa1f0031a80beb

 

Ja, for du har jo aldri snakket negativt om kjendiser? pft

Endret av BikkjeBisk
Gjest Skofantomet
Skrevet

Dere tar feil! Han er verken høy på pæren eller seg selv! Såklart er han annerledes i media nå, enn når han startet mediekjøret.. Blir for dumt å uttale seg om folk dere ikke kjenner!! Og JA, jeg kjenner han! Han er sympatisk og har begge beina godt plantet!!

 

Anonym poster: 3e44b32b58c43ecbd30279a742c30415

 

Åja, men det er såklart lov å snakke positivt om de vi ikke kjenner da eller? ;)

 

Det er da bedre å si positive ting enn å snakke dritt om noen. Hørt om framsnakking? Eller det at hvis man ikke har noe positivt å si, så kan man holde kjeft?

 

Anonym poster: b76ad0e2dfda438d97fa1f0031a80beb

 

Å snakke drit var vel å ta pittelittegranne hardt i vel? ;)

 

Er man kjendis bør man tåle såpass uansett.

Skrevet

Jeg syns han er blitt litt for høy på pæra med årene.

 

Kjenner du ham, mener du?

For det gjør jeg, og jeg kan fortelle at det er så langt fra sannheten som det går an å komme.

 

Anonym poster: b76ad0e2dfda438d97fa1f0031a80beb

 

Jeg "kjenner" han bare som den han er på tv, så hvordan han er i virkeligheten aner jeg ikke, og bryr meg egentlig ikke heller. Men at han er en annen person i media nå en for 5 år siden, det er ikke til å stikke under en stol!

Hvem har ikke forandret seg på 5 år??det har hvertfall jeg:):):)
Gjest Skofantomet
Skrevet

Jeg syns han er blitt litt for høy på pæra med årene.

 

Kjenner du ham, mener du?

For det gjør jeg, og jeg kan fortelle at det er så langt fra sannheten som det går an å komme.

 

Anonym poster: b76ad0e2dfda438d97fa1f0031a80beb

 

Jeg "kjenner" han bare som den han er på tv, så hvordan han er i virkeligheten aner jeg ikke, og bryr meg egentlig ikke heller. Men at han er en annen person i media nå en for 5 år siden, det er ikke til å stikke under en stol!

Hvem har ikke forandret seg på 5 år??det har hvertfall jeg:):):)

 

Har du blitt et dårligere menneske du også? :P

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Hvordan klarer dere det?

 

Å få vridd hver en positiv tråd til å sitte og krangle og kverulere?

 

Jeg syns han virker som en typisk bergenser, har tilgode å treffe en beskjeden person derfra :)

 

Han synger fantastisk og det er vel derfor han er på tv...

Skrevet

Jeg syns han er blitt litt for høy på pæra med årene.

 

Kjenner du ham, mener du?

For det gjør jeg, og jeg kan fortelle at det er så langt fra sannheten som det går an å komme.

 

Anonym poster: b76ad0e2dfda438d97fa1f0031a80beb

 

Jeg "kjenner" han bare som den han er på tv, så hvordan han er i virkeligheten aner jeg ikke, og bryr meg egentlig ikke heller. Men at han er en annen person i media nå en for 5 år siden, det er ikke til å stikke under en stol!

Hvem har ikke forandret seg på 5 år??det har hvertfall jeg:) :) :)

 

Har du blitt et dårligere menneske du også? :P

hihi,Kansje ikke dårligere men et menneske med mere livserfaring.Et voksnere menneske rett å slett:):)
Gjest Skofantomet
Skrevet

Jeg syns han er blitt litt for høy på pæra med årene.

 

Kjenner du ham, mener du?

For det gjør jeg, og jeg kan fortelle at det er så langt fra sannheten som det går an å komme.

 

Anonym poster: b76ad0e2dfda438d97fa1f0031a80beb

 

Jeg "kjenner" han bare som den han er på tv, så hvordan han er i virkeligheten aner jeg ikke, og bryr meg egentlig ikke heller. Men at han er en annen person i media nå en for 5 år siden, det er ikke til å stikke under en stol!

Hvem har ikke forandret seg på 5 år??det har hvertfall jeg:) :) :)

 

Har du blitt et dårligere menneske du også? :P

hihi,Kansje ikke dårligere men et menneske med mere livserfaring.Et voksnere menneske rett å slett:):)

 

Men det er jo bra. Hadde vært litt kjipt om du ble yngre med alderen liksom ;)

 

 

Gjest Skofantomet
Skrevet

Hvordan klarer dere det?

 

Å få vridd hver en positiv tråd til å sitte og krangle og kverulere?

 

Jeg syns han virker som en typisk bergenser, har tilgode å treffe en beskjeden person derfra :)

 

Han synger fantastisk og det er vel derfor han er på tv...

 

Det finnes ganske mange beskjedene bergensere altså :)

Skrevet

Syns også at han virket mer ydmyk og mindre arrogant før.....

 

Anonym poster: b077cc457bb89e7408fb2dd6859ed81d

 

Anonym poster: b077cc457bb89e7408fb2dd6859ed81d

Skrevet

Jeg syns han er blitt litt for høy på pæra med årene.

 

Kjenner du ham, mener du?

For det gjør jeg, og jeg kan fortelle at det er så langt fra sannheten som det går an å komme.

 

Anonym poster: b76ad0e2dfda438d97fa1f0031a80beb

 

Jeg "kjenner" han bare som den han er på tv, så hvordan han er i virkeligheten aner jeg ikke, og bryr meg egentlig ikke heller. Men at han er en annen person i media nå en for 5 år siden, det er ikke til å stikke under en stol!

Hvem har ikke forandret seg på 5 år??det har hvertfall jeg:) :) :)

 

Har du blitt et dårligere menneske du også? :P

hihi,Kansje ikke dårligere men et menneske med mere livserfaring.Et voksnere menneske rett å slett:) :)

 

Men det er jo bra. Hadde vært litt kjipt om du ble yngre med alderen liksom ;)

Ha ha morroklumpen!
Gjest Skofantomet
Skrevet

Syns også at han virket mer ydmyk og mindre arrogant før.....

 

Anonym poster: b077cc457bb89e7408fb2dd6859ed81d

 

Anonym poster: b077cc457bb89e7408fb2dd6859ed81d

 

Takk, var akkurat det jeg tenkte også, men du sa det bedre :)

Skrevet

Janteloven lever i beste velgående. Hadde vært utrolig høy på meg selv om jeg sang som en gud, vant world idol og solgte 1mill plater :D Ikke noe galt i det så lenge man ikke ser ned på andre!

Skrevet

Jeg digger Kurt! Han har et helt eget musikalsk uttrykk, er sjarmerende og tøff om hverandre.

 

At han er litt arrogant i idol er vel kanskje ikke så rart, så masse underlig som roter seg inn på audition der. Det synes jeg har utviklet seg fra det første programmet, og man kan nesten se at de er lei av de som ikke har peiling alle sammen..

 

Anonym poster: 9cfb6eab87f04423c2a9ec822b7253e0

Skrevet

Jeg syns han er blitt litt for høy på pæra med årene.

 

Kjenner du ham, mener du?

For det gjør jeg, og jeg kan fortelle at det er så langt fra sannheten som det går an å komme.

 

Anonym poster: b76ad0e2dfda438d97fa1f0031a80beb

 

Jeg "kjenner" han bare som den han er på tv, så hvordan han er i virkeligheten aner jeg ikke, og bryr meg egentlig ikke heller. Men at han er en annen person i media nå en for 5 år siden, det er ikke til å stikke under en stol!

 

Det er kanskje ikke så veldig merkelig at han fremstilles annerledes i media fem år etter kontra første gang han ble nevnt? Og du har ikke forandret deg noe på fem år eller?

 

Anonym poster: fb1c304aa2b7d66bca587b374460bc0d

Gjest Skofantomet
Skrevet

Jeg syns han er blitt litt for høy på pæra med årene.

 

Kjenner du ham, mener du?

For det gjør jeg, og jeg kan fortelle at det er så langt fra sannheten som det går an å komme.

 

Anonym poster: b76ad0e2dfda438d97fa1f0031a80beb

 

Jeg "kjenner" han bare som den han er på tv, så hvordan han er i virkeligheten aner jeg ikke, og bryr meg egentlig ikke heller. Men at han er en annen person i media nå en for 5 år siden, det er ikke til å stikke under en stol!

 

Det er kanskje ikke så veldig merkelig at han fremstilles annerledes i media fem år etter kontra første gang han ble nevnt? Og du har ikke forandret deg noe på fem år eller?

 

Anonym poster: fb1c304aa2b7d66bca587b374460bc0d

 

Klart jeg har! Hva har det med saken å gjøre?

Skrevet

Jeg klarer han ikke. Hverke å se på, eller høre på. Kommer han på radio eller tv må jeg skru over... kan ikke forklare det, har vært slik fra dag 1..... jeg grøsser

Skrevet

Mannen min kjenner meg og synes jeg er en fantastisk person. Jeg er smart, morsom, omtenksom og jordnær. Allikevel fins det nok folk som ikke er helt enig, og som ikke liker meg, til tross for dette. Det gjelder nok alle andre også, Kurt inkludert. At to i tråden kjenner ham og liker ham, er da ikke ensbetydende med at han er en helgen alle elsker. Newsflash: vi oppfatter folk forskjellig og alle liker ikke alle.

 

Når det er sagt har jeg ingen formening om fyren, for jeg har ikke sett på noen programmer hvor han er med. Jeg er derimot enig i at han har en fin stemme, men jeg synes den er kjedelig og har derfor aldri likt sangene hans. Alt høres likt ut.

 

Anonym poster: 1aabe493821ba73c4345344f0e62584a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...