Gå til innhold

Kurt nilsen er konge!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Digger Kurt Nilsen:)fantastisk sanger !!!Og veldig folkelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja han er fantastisk på alle måter :)

Gjest Skofantomet
Skrevet

Jeg syns han er blitt litt for høy på pæra med årene.

Skrevet

Jeg liker han på alle måter.

Anonym poster: 7b1360176fbda24ea4abe879ade862e8

Skrevet

Ja Kurt er konge:-)

Skrevet

Kjenner du ham, mener du?

For det gjør jeg, og jeg kan fortelle at det er så langt fra sannheten som det går an å komme.

Anonym poster: b76ad0e2dfda438d97fa1f0031a80beb

Skrevet

Synger fint, men kan egentlig ikke fordra fyren. Tror kjendis-statusen har gått ham til hode..

Skrevet

Synger fint, men kan egentlig ikke fordra fyren. Tror kjendis-statusen har gått ham til hode..

Du tror ja, men vet ikke. Jeg vet at du tar feil.

Skrevet

Stusser litt på at dere sier kjendistatusen har gått han til hodet,hva mener du med det?

Gjest Skofantomet
Skrevet

For det gjør jeg, og jeg kan fortelle at det er så langt fra sannheten som det går an å komme.

Jeg "kjenner" han bare som den han er på tv, så hvordan han er i virkeligheten aner jeg ikke, og bryr meg egentlig ikke heller. Men at han er en annen person i media nå en for 5 år siden, det er ikke til å stikke under en stol!

Gjest Morn du
Skrevet

Digger sangene hans. Hvordan han er som person aner jeg ikke, det er media som fremstiller kjente personer. Hvordan man tolker det, er en annen sak.

Skrevet

Jeg "kjenner" han bare som den han er på tv, så hvordan han er i virkeligheten aner jeg ikke, og bryr meg egentlig ikke heller. Men at han er en annen person i media nå en for 5 år siden, det er ikke til å stikke under en stol!

Det er da naturlig å bli sikrere på seg selv foran kamera etterhvert som man blir vant til det. Han er dessuten 10 år eldre.

Men jeg kan garantere deg at Kurt slett ikke er overlegen, høy på pæra eller innbilsk på noen som helst måte. Derimot er han usannsynlig jordnær og en flott venn og en skikkelig moroklump.

Skrevet

En annen ting er at hvordan folk fremstilles i media slettes ikke alltid er sannheten. Se&Hør har aldri vært noen fasit på noe som helst, hvis det var noen som trodde det.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Aldri vært noen fan av stemmen eller musikken hans. Han er flink, men akk så kjedelig....

Skrevet

Du tror ja, men vet ikke. Jeg vet at du tar feil.

Juhu! Gratulerer med bekjentskap ;)

Selfølgelig aner jeg ikke hvordan han er på privaten, men utstrålingen han får på tv synes jeg blir som om at han er høy på pæra. I begynnelsen syntes jeg han var en søt figur, mens nå.. Ja du skjønner tegninga ;)

Skrevet

Dere tar feil! Han er verken høy på pæren eller seg selv! Såklart er han annerledes i media nå, enn når han startet mediekjøret.. Blir for dumt å uttale seg om folk dere ikke kjenner!! Og JA, jeg kjenner han! Han er sympatisk og har begge beina godt plantet!!

Anonym poster: 3e44b32b58c43ecbd30279a742c30415

Skrevet

Dere tar feil! Han er verken høy på pæren eller seg selv! Såklart er han annerledes i media nå, enn når han startet mediekjøret.. Blir for dumt å uttale seg om folk dere ikke kjenner!! Og JA, jeg kjenner han! Han er sympatisk og har begge beina godt plantet!!

Takk, my point exactly.

Skrevet

Elsker Kurt! Har sett/hørt ham "live" mange ganger. :)

Anonym poster: c67814c079af1dce6aa99604ed422672

Gjest Skofantomet
Skrevet

Det er da naturlig å bli sikrere på seg selv foran kamera etterhvert som man blir vant til det. Han er dessuten 10 år eldre.

Men jeg kan garantere deg at Kurt slett ikke er overlegen, høy på pæra eller innbilsk på noen som helst måte. Derimot er han usannsynlig jordnær og en flott venn og en skikkelig moroklump.

Joda, for all del. Han er sikkert kanon som venn, men som kjendis (nå tenker jeg spes på idol) så virker han ganske cocky til tider. Sånn typisk bergenser cocky, og da vrir det seg litt i magen min, enkelt og greit! Vi har alle forskjellige oppfattninger ;)

Skrevet

Konge vil jeg ikke si at han er, men en liten prins kanskje. Jeg synes også han virket hyggeligere tidligere i karrieren.

Skrevet

Jeg tror alle har fått med deg at du kjenner han nå ja! ;)

Anonym poster: 1f89543e81129f6b5cb99fc2cfd57c64

Skrevet

Så ham bakis i Oslo en gang. Ikke så keen på å skrive autografer til 12-åringene da :P

Menmen, alle har vel sine svake øyeblikk. Han virker da koselig

Gjest Skofantomet
Skrevet

Åja, men det er såklart lov å snakke positivt om de vi ikke kjenner da eller? ;)

Gjest Skofantomet
Skrevet

Jeg tror alle har fått med deg at du kjenner han nå ja! ;)

Anonym poster: 1f89543e81129f6b5cb99fc2cfd57c64

Nei jeg vil høre det en gang til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...