Gå til innhold

Tror jeg blir gal snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du prøvd mme? Mange barn blir mye mettere av mme, og sover tyngre og lengre. En venninne av meg fikk ikke en eneste natts søvn før hun begynte å gi sønnen en flaske mme rett før leggetid, da var han 9 mnr.

Anonym poster: 944f98d0b0f7bb0a4f7439f76fabd2fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd å lagt henne våken,mett og god og sånn passe trøtt ;)

HAr brukt senga på dagtid når det har vært så kaldt nå og det går greit selv om hun legges sovende nedi,men når hun våkner igjen er hun blid og fornøyd og vil gjerne ligge å titte rundt seg litt...HAr prøvd med og uten lys på kvelden også...Men hun er enklere å legge på dagtid enn på kveld,så er nok mye at hun protesterer på at hun må legges...Har startet med nattavenningen i håp om at søvnen blir bedre da :) Og zombie har jeg gått rundt som lenge,hehe...

HI

Anonym poster: ce14cdcb585a7938f7539a6a6713d83b

Skrevet

Er det tenner på vei?

Har du prøvd å gi morsmelkserstatning så hun blir skikkelig mett?

Hva med å gi henne en paracet før hun legger seg å se om det hjelper? Viss det hjelper har hun jo vondt en plass...

Sjekket ørene hennes?

Er vanskelig å vite hva som plager dem, kan være så mangt...

Hva med å bare la henne ligge til hun sovner? Altså gå inn hver 5.min minst, og vis att dere er der, men ikke ta henne opp. Jeg måtte tilslutt gjøre det med datteren min.. det var råd fra helsesøsteren. Jeg gikk inn hele tiden og viste att jeg var der men tok henne ikke opp. Hun skrek og skrek, og etter 2 timer md skriking sov hun endelig.. Neste kveld gikk det 1 time med skriking før hun sovnet, kvelden etter 10 min, og da var det gjort! Da la hun seg til uten noe protester:)

Uansett, lykke til! Det går seg til tilslutt :-)

Anonym poster: bbe24d0931416082aa87f68a0211373b

Skrevet

Hun har begynt med MME men våkner som hun pleier allikevel..

Men kan nok være tenner på gang for har ikke fått noen enda ;)

Får bare fortsette som før og se om det går seg til,men nattanvenningen tar jeg nå uansett når jeg har begynt!

HI

Skrevet

Mitt råd: slutt med alt dill-dallet!

Legg ho i senga våken og la ho finne søvnen sjølv. Du kan vere på rommet mens dette skjer og du kan ta ho opp når skrikinga blir for ille. Men ingen byssing, amming eller overdriven trøsting.

Nokre dagar med konsekvent oppfølging av dei nye rutinane, vil nok barnet ha bedre søvnvanar.

Alt dette føreset sjølvsagt at barnet er friskt!

Anonym poster: 29c34eefd0301087a647c053f432a504

Skrevet

Gutten vår lå også med overkroppen høyt, men det var først når vi fikk medisin for refluksen det ble bedre. Men kan selvfølgelig være noe helt anbet og :)

Skrevet

Har ikke så mye råd å komme med, hadde kolikkbarn i 7 måneder så jeg kjenner veldig godt den frustrasjonen du føler.

Men om det er noen trøst så har mitt lille kolikkbarn nå et sovehjerte av dimensjoner og det har hun hatt siden hun sov sin første natt igjennom for snart 5 år siden.

Det går over. Det hjelper å tenke på det. Bare noen måneder til nå... forhåpentligvis. Det gjør ihvertfall våkennettene mine lettere nå når lille gutten ikke vil sove i egen seng. :)

Skrevet

Lykkelig med to:) :Hvorfor går hun til osteopat foresten?

Hun går til osteopat for å "roe ned systemet". Hun er helt der oppe hele tiden :) Hun har litt treg mage, så hun får hjelp med dette også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...