Lyckelin Skrevet 28. januar 2013 #26 Skrevet 28. januar 2013 Si ifra når du ønsker fødestøv i posten :-) Tar gjerne imot et halvt tonn akkurat nuh, jeg. sending it now ;-) tar desverre litt tid før det funker... funker garantert i løpet av 5 uker... bare å smøre seg med den salven.... hva heter den igjen.. !?! Tålmodighet var det ;-) værste salva jeg vet om...
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 29. januar 2013 #27 Skrevet 29. januar 2013 Jeg mener sex er det beste rådet for å få ting i gang når du ønsker det Så på Unge Mødre her om dagen og da var det ei som sa at ho ble satt i gang første gangen, de puttet jo sånn liksomsperm i skjeden !?!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #28 Skrevet 29. januar 2013 Jeg mener sex er det beste rådet for å få ting i gang når du ønsker det Så på Unge Mødre her om dagen og da var det ei som sa at ho ble satt i gang første gangen, de puttet jo sånn liksomsperm i skjeden !?! Ja, men så har jeg lest at han må komme inni meg 3- TRE- ganger etter hverandre, for da har man samme mengde prostaglandiner som i en modningspille. Altså, nå er mannen straks 40, og vi har vært sammen i maange år, og jeg er som en hval med et bekken fra helvete. EN gang går fint, men stakkars både mann og meg om vi skal prøve på tre hele ganger på rappen! Hadde funka for 10 år siden når vi var helt nyforelsket og jeg fit for fight, men jeg tror det utgår ganske greit nå. Så hørte jeg noe om brystvprtestimuli- og det er jo også moro, forsåvidt. Men da måtte man holde på i 20 minutter. Da ramler vel mine av, så følsomme som de er. Og hva med armene? Selv ikke mannen hadde orka å fikle med brystvortene mine sååååå lenge, tror jeg!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 29. januar 2013 #29 Skrevet 29. januar 2013 Hva med kvantitet fremfor kvalitet? Litt brystvortestimulering, litt sex og litt ananasspising/kanelspising?
Mamma_til_2 Skrevet 29. januar 2013 #30 Skrevet 29. januar 2013 Er du virkelig desperat har jeg hørt ett råd så ikke er så "bra" men de sier det skal funke nemlig ett HALVT glass fyldig rødvin!
LanzaroteJenta Skrevet 29. januar 2013 #31 Skrevet 29. januar 2013 Husker godt de siste ukene. Helt desperat etter å få i gang fødselen Nå sitter jeg her igjen med "døgnetrundtkvalme" og er sikkert like lite sprek som deg, selv om foreløpig er jeg bare grønn i trynet, og har ingen mage å stryke på. Klart jeg kan stryke meg på magen, men det er jo ingen som ser at det er noe på størrelse med et riskorn inni der Glad for å være gravid, men ikke alle plagene som følger med.
Gjest Nerdens'mus Skrevet 30. januar 2013 #32 Skrevet 30. januar 2013 Regner med du har tenkt på det selv, men prøv å sov på dagtid når huset er tomt i tilleg til på natten. Føde pizzaen du finner oppskrift på på snart mamma er god så ingen tegn til at den virket, men god var den.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #33 Skrevet 30. januar 2013 Regner med du har tenkt på det selv, men prøv å sov på dagtid når huset er tomt i tilleg til på natten. Føde pizzaen du finner oppskrift på på snart mamma er god så ingen tegn til at den virket, men god var den. Ja, jeg sover til kl 12-13, da kommer mannen hjem. Så hentes jo ungen i barnehagen, og da er det full rulle til hun legger seg. Forrige gang hadde jeg jo ingen fra før, og kunne sove hele dagen om jeg ville- og det merkes!
Gjest sug lut Skrevet 30. januar 2013 #34 Skrevet 30. januar 2013 Forrige gang hadde jeg jo ingen fra før, og kunne sove hele dagen om jeg ville- og det merkes! Det er den største forskjellen, ja. Man tror man er sliten i første svangerskap, mens man i andre egentlig knapt får fred til å kjenne på det annet enn når det tipper helt over.
Gjest Nerdens'mus Skrevet 30. januar 2013 #35 Skrevet 30. januar 2013 Er denne tråden egentlig ment å få meg til å bestemme at en er nok? Som om jeg ikke gruer meg nok til neste omgang allerede så må dere påpeke at den blir tyngre enn første. Jaja er noen år til enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå