Gå til innhold

Dersom mannen din hadde sagt dette til deg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har forresten ikke barn enda, hverken sammen eller fra tidliger forhold noen av oss.

Anonym poster: 8025cf5e2173b5427e619bced41cd05d

Videoannonse
Annonse
Gjest Gullguttene
Skrevet

Vi har forresten ikke barn enda, hverken sammen eller fra tidliger forhold noen av oss.

Da hadde min avgjørelse vært enkel. Vil du ha barn med en mann som setter sin mor først? Attpåtil en mor som prøver å stikke kjepper i hjulene, og han velger likevel å støtte henne. Helt ærlig, det tror jeg du kommer til å angre på om noen år.

Skrevet

Hadde en mann sagt det der til meg, hadde jeg pakket tingene hans, sendt ham hjem til mamma, skiftet lås og ledd mens jeg gjorde det.

sånn vil du ikke ha det!!

Skrevet

En slik mann kan du ikke få barn med. Moren hans vil ikke stoppe med å så splid mellom mannen din og deg, hun vil også påvirke barnebarnet/barnebarna med alt hun kan. Ingenting du gjør som gravid eller som mor vil være bra nok for henne, og mannen din er jo enig med sin mor og vil dermed heller ikke synes at du er noen god mor. Min egen svigermor har også mye rare meninger og personlighetstrekk men det har mannen min ingen problemer med å se. Han himler minst like mye med øynene av henne som jeg, det er han som tar alle "slag" med henne og det er meg og barna som han ser på som de viktigste i sitt liv. Og det skulle virkelig bare mangle!

Anonym poster: 925a0cfcca596147d620354b2484861b

Skrevet

Du er gift med en valp! Han klarer ikke å rive seg løs fra moren. Og hadde ikke tålt å få den kommentaren. En mann skal ta konen sin i forsvar også, ikke si at du er et "ekstrahjul" Nei, pakk tingene dine og la valpen få litt mer kos av mor.. Fysj, hadde aldri godtatt dette!

Anonym poster: 5880ea31b4b0132e15db902f493506cd

Skrevet

På hue og ræva ut!! Han har ingen respekt for deg. Ser ut som en skikkelig trashfamilie!!

Anonym poster: 70e4e11a98faf50b6437da8552991563

Skrevet

Det begynner å gå opp for meg. Det gjør så vondt langt inne i sjelen.

Skrevet

For en mammadalt. Nei, pakk sakene dine du.

Skrevet

vær glad dere ikke har barn sammen og gå før dere får det. Du vil ha kjærlighetsorg men enten vil han innse at han gjorde feil og ikke vil leve uten deg og skjønne at han må gjøre alt han kan for å holde på deg også stå på din side (men beklager det er sjelden de gjør og jeg har vært der selv bare vi hadde barn også)

Eller så gir sorgen seg etterhvert og du er fri til å finne en mann som vil at du skal være hans familie og som vil være der for deg

Anonym poster: 112abf3a4a3b43b598c77908f696c598

Skrevet

Dette blir på ingen måte enklere om dere får barn. Kom deg videre og se deg aldri tilbake.

Anonym poster: 70e4e11a98faf50b6437da8552991563

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...