Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #26 Skrevet 24. januar 2013 Men tror dere ikke Dea-Louise har en eller annen form for psykisk utviklingshemning? En mild form.. Kan ikke forstå at det går an å oppføre seg sånn / forstå så lite og i tillegg vise det fram på tv. Det er virkelig tragisk at de velger å vise noen som henne og Hannah på tv... Men det er vel de som virkelig trekker seere.. Hva er det hun gjør for noe galt da? Har ikke fått med meg noe annet galt enn at de hadde det fryktelig rotete og skittent, men det ordnet de jo opp i før babyen kom? Anonym poster: ff39ecde59ff0eb6a04c5fc78fb2e91b
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #27 Skrevet 24. januar 2013 Men tror dere ikke Dea-Louise har en eller annen form for psykisk utviklingshemning? En mild form.. Kan ikke forstå at det går an å oppføre seg sånn / forstå så lite og i tillegg vise det fram på tv. Det er virkelig tragisk at de velger å vise noen som henne og Hannah på tv... Men det er vel de som virkelig trekker seere.. Hva er det hun gjør for noe galt da? Har ikke fått med meg noe annet galt enn at de hadde det fryktelig rotete og skittent, men det ordnet de jo opp i før babyen kom? Anonym poster: ff39ecde59ff0eb6a04c5fc78fb2e91b Hun ser ut til å ikke forstå mange ting. Den episoden da paret og moren var til Jordmor å hadde samtale komnde ut etterpåog Dea skjønte ikke hva de snakket om så det var godt mora og kjæresten var med. Fullstendig gjennomtrekk i det hodet der. Sitter å spiller WOW hele natten og sover Hele dagen. Da de var hos jordmor gjorde de ikke annet enn å gjespe. Høyt og gjentatte ganger og klokka var 15.00 ( så klokka i bakgrunnen) Blir fysisk dårlig av å se på det paret som for meg også virker en smule tilbakestående. Glad ungen ikke bor hos de !! Anonym poster: e99ad6f842821b9e24a7cbe29e420285
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #28 Skrevet 24. januar 2013 Men tror dere ikke Dea-Louise har en eller annen form for psykisk utviklingshemning? En mild form.. Kan ikke forstå at det går an å oppføre seg sånn / forstå så lite og i tillegg vise det fram på tv. Det er virkelig tragisk at de velger å vise noen som henne og Hannah på tv... Men det er vel de som virkelig trekker seere.. Hva er det hun gjør for noe galt da? Har ikke fått med meg noe annet galt enn at de hadde det fryktelig rotete og skittent, men det ordnet de jo opp i før babyen kom? Anonym poster: ff39ecde59ff0eb6a04c5fc78fb2e91b Hun ser ut til å ikke forstå mange ting. Den episoden da paret og moren var til Jordmor å hadde samtale komnde ut etterpåog Dea skjønte ikke hva de snakket om så det var godt mora og kjæresten var med. Fullstendig gjennomtrekk i det hodet der. Sitter å spiller WOW hele natten og sover Hele dagen. Da de var hos jordmor gjorde de ikke annet enn å gjespe. Høyt og gjentatte ganger og klokka var 15.00 ( så klokka i bakgrunnen) Blir fysisk dårlig av å se på det paret som for meg også virker en smule tilbakestående. Glad ungen ikke bor hos de !! Anonym poster: e99ad6f842821b9e24a7cbe29e420285
Appelsindyret Skrevet 24. januar 2013 #29 Skrevet 24. januar 2013 Fikk ikke det paret som hadde det så skittent med seg ungen hjem? Bra i så fall, der var det jaggu ikke mye barnevennlig. Ekkelt med alle fluer og all dyreavføring.... Usj! De tvangsfjernet babyen kun 6 timer etter fødselen!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #30 Skrevet 25. januar 2013 . Anonym poster: 9db1b7716e8ccd64fbe15e5d7313f0e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå