Gå til innhold

Hannah og Cecilya... Spoiler!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Men tror dere ikke Dea-Louise har en eller annen form for psykisk utviklingshemning? En mild form.. Kan ikke forstå at det går an å oppføre seg sånn / forstå så lite og i tillegg vise det fram på tv. Det er virkelig tragisk at de velger å vise noen som henne og Hannah på tv... Men det er vel de som virkelig trekker seere..

 

Hva er det hun gjør for noe galt da? Har ikke fått med meg noe annet galt enn at de hadde det fryktelig rotete og skittent, men det ordnet de jo opp i før babyen kom?

 

Anonym poster: ff39ecde59ff0eb6a04c5fc78fb2e91b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men tror dere ikke Dea-Louise har en eller annen form for psykisk utviklingshemning? En mild form.. Kan ikke forstå at det går an å oppføre seg sånn / forstå så lite og i tillegg vise det fram på tv. Det er virkelig tragisk at de velger å vise noen som henne og Hannah på tv... Men det er vel de som virkelig trekker seere..

 

Hva er det hun gjør for noe galt da? Har ikke fått med meg noe annet galt enn at de hadde det fryktelig rotete og skittent, men det ordnet de jo opp i før babyen kom?

 

Anonym poster: ff39ecde59ff0eb6a04c5fc78fb2e91b

 

Hun ser ut til å ikke forstå mange ting. Den episoden da paret og moren var til Jordmor å hadde samtale komnde ut etterpåog Dea skjønte ikke hva de snakket om så det var godt mora og kjæresten var med. Fullstendig gjennomtrekk i det hodet der. Sitter å spiller WOW hele natten og sover

Hele dagen. Da de var hos jordmor gjorde de ikke annet enn å gjespe. Høyt og gjentatte ganger og klokka var 15.00 ( så klokka i bakgrunnen)

 

Blir fysisk dårlig av å se på det paret som for meg også virker en smule tilbakestående. Glad ungen ikke bor hos de !!

 

Anonym poster: e99ad6f842821b9e24a7cbe29e420285

Skrevet

Men tror dere ikke Dea-Louise har en eller annen form for psykisk utviklingshemning? En mild form.. Kan ikke forstå at det går an å oppføre seg sånn / forstå så lite og i tillegg vise det fram på tv. Det er virkelig tragisk at de velger å vise noen som henne og Hannah på tv... Men det er vel de som virkelig trekker seere..

 

Hva er det hun gjør for noe galt da? Har ikke fått med meg noe annet galt enn at de hadde det fryktelig rotete og skittent, men det ordnet de jo opp i før babyen kom?

 

Anonym poster: ff39ecde59ff0eb6a04c5fc78fb2e91b

 

Hun ser ut til å ikke forstå mange ting. Den episoden da paret og moren var til Jordmor å hadde samtale komnde ut etterpåog Dea skjønte ikke hva de snakket om så det var godt mora og kjæresten var med. Fullstendig gjennomtrekk i det hodet der. Sitter å spiller WOW hele natten og sover

Hele dagen. Da de var hos jordmor gjorde de ikke annet enn å gjespe. Høyt og gjentatte ganger og klokka var 15.00 ( så klokka i bakgrunnen)

 

Blir fysisk dårlig av å se på det paret som for meg også virker en smule tilbakestående. Glad ungen ikke bor hos de !!

 

Anonym poster: e99ad6f842821b9e24a7cbe29e420285

Skrevet

Fikk ikke det paret som hadde det så skittent med seg ungen hjem? Bra i så fall, der var det jaggu ikke mye barnevennlig. Ekkelt med alle fluer og all dyreavføring.... Usj!

De tvangsfjernet babyen kun 6 timer etter fødselen! :o

Skrevet

.

 

Anonym poster: 9db1b7716e8ccd64fbe15e5d7313f0e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...