Gå til innhold

Mette-Marit og luksusliv


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere designerne slåss nærmest om å få kle opp de kongeligeDem tjener gryn på kjendisene som bruker deres klær.De kongelige betaler oftest ikke noe før disse klærne,skoene eller væskene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vi først ha et kongehus kan de like godt slå på stortromma etter min mening. Ingen stor utgift med Mette Marits luksusartikler for den norske stat.

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns vi skal være forsiktige med å tro at vi vanlige dødelige er så mye mer moralske enn kongelige.

Skal vi som har to sos-faddere bo i leirhytter fordi fadderbarna gjør det?

 

Anonym poster: 712281a3fde3204f3a6effeb7657c556

 

Ikke sammenlignbart.

Her er det snakk om en liksom-Diana som bruker flere millioner årlig på klær som VI betaler.

Kunne gått til mat, opplæring i amming og vaksinasjon.

 

Anonym poster: 29ee73d8c03b980291463242ceba2335

 

Men da er det ikke Mette-Marit som er problemet, men den norske stats priorteringer. Syns du skal se deg om etter et parti som ikke syns kongehuset bør stå på toppen av lista, og som i tillegg vil satse på bistand. Stem på det partiet. Det er neppe verken Frp eller H.

 

Det er da ingen som tvinger henne til å ikle seg disse Valentino-kreasjonene.

Jeg sier at jeg syns det er selvmotsigende å fronte en sak som berører så mange og er kilde til så mye lidelse, når man selv ikler seg Pucchi, Versace og jeg vet ikke hva.

 

Blir litt som at jeg er medlem av De Grønne, men kaster plast i søpla.

 

Jeg stemmer forøvrig ikke. Det sluttet jeg med for mange år siden.

 

Anonym poster: 29ee73d8c03b980291463242ceba2335

 

Sluttet med... ja, men DA skjønner jeg jo at du søker innflytelse via den største maktfaktoren i norsk politikk, nemlig Anonymdebatten på DinBaby!!!

Skrevet

Syns vi skal være forsiktige med å tro at vi vanlige dødelige er så mye mer moralske enn kongelige.

Skal vi som har to sos-faddere bo i leirhytter fordi fadderbarna gjør det?

 

Anonym poster: 712281a3fde3204f3a6effeb7657c556

 

 

Mette Marit ville nok kunne levd et anstendig liv i en litt billigere kjole. Synes ikke det er sammenlikbart med at vi andre skal bo i en leirehytte.

 

Jeg mener også at somen del av kongehuset må hunkunne få kle seg fint. MEN, å kle seg i kjoler som koster nok til å gi vann til en hel landsby i Afrika synes jeg er hyklersk.

 

Anonym poster: 3cab2baf9d77e474ca1be9bbe050b730

Skrevet

Når man ikke vet hva hun betaler og om hun i det hele tatt betaler noe for det hun går med av dyrere klær, så er det nytteløst å ha en slik diskusjon.

Det som kommer frem i søpleavisene er hva ting koster i butikk, men hun betaler garantert ikke den prisen uansett.

 

Som f.eks til de store prisutdelingene i USA så har designerne showroom hvor stylistene kan låne kjoler og tilbehør - for alt vi vet så kan det skje i hennes tilfelle også.

 

 

Anonym poster: d7fb15b1277640e04a343ae4bd309107

 

Synes ikke det gjør saken bedre. Hun går fortsatt rundt somenlevende reklameplakat for luksus og rikdom men hun "liksom" kjemper de fattiges kamp.

 

Anonym poster: 3cab2baf9d77e474ca1be9bbe050b730

Gjest Antarctica
Skrevet

Mye av mine luksusvarer kommer i samme kategori. Jeg har tv, ismaskin, pc, hårføner, krølltang, kjøkkenmaskin, stavmikser, tørketrommel, tv på gutterommet, pc på mannens arbeidsrom, to biler... og det er ikke alt! Å kjøpe inn disse tingene kunne ha fødd på mange, mange landsbyer, og de er ikke livsnødvendige:

Pc kan jeg bruke på jobb, håret tørker uansett, det samme gjør klærne, deig kan jeg elte uten Kenwooden... dvs sett med afrikanske øyne velter vi oss i luksus alle sammen, og om en er mer opptatt av dippedutter og en annen er mer opptatt av design, spiller det null rolle for den som sulter.

 

I vårt land drukner maaaaange i penger, jeg ser ikke noe hyklersk i at MM har fine ting samtidig som hun tenker på veldedighet. Hun er i båt med både deg og meg, HI.

Skrevet

Mette Marit har jeg aldri likt, kommer aldri til å like henne.

Hun virker som både egoistisk og må alltid prøve å være annerledes, dessuten overfladisk og dobbeltmoralsk når hun som du sier bruker 100000 vis av kroner på kanskje en veske mens hun reiser til U-land å "hjelper".

 

Den eneste kongelige jeg liker i Norge er Sonja. Og kanskje Martha.

 

Anonym poster: 9df378eb3d785a2499e1eb2a23ba53b8

Skrevet

Mette Marit har jeg aldri likt, kommer aldri til å like henne.

Hun virker som både egoistisk og må alltid prøve å være annerledes, dessuten overfladisk og dobbeltmoralsk når hun som du sier bruker 100000 vis av kroner på kanskje en veske mens hun reiser til U-land å "hjelper".

 

Den eneste kongelige jeg liker i Norge er Sonja. Og kanskje Martha.

 

Anonym poster: 9df378eb3d785a2499e1eb2a23ba53b8

 

Ok

 

Anonym poster: 712281a3fde3204f3a6effeb7657c556

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...