Gå til innhold

Inspirert: Noen som er sammen med en nerd? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, ja litt nerd :) er opptatt av pc, spill. historie osv. men samtidig kan han være veldig mannemann og. Store muskler, men dessverre en del som skjuler de nå :P og han har holdt på med/har pause fra en idrett som ses på som veldig macho.. :) Så en god blanding..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og jeg elsker nerden min <3

Han kan alt som ikke er praktisk, vandrende faktabok som jeg kaller han.

ikke noe kjekt å spille spørrespill som TP og Bezzewizzer med han for man taper alltid.

Han har bare toppkarakterer fra skolen, veldig glad i dataspill/ps3-spill osv. leser utrolig mye, da spesielt selvbiografier, sience fiction, humor. Fast inventar på Outland for å si det sånn..

Å så er han litt keitete i tillegg, slank med muskler og så utrolig trygg på seg selv.

Anonym poster: 7a9c2a2bf80111cdda8fa3274130078c

Skrevet

Nå er det min tur til å si nei heldigvis ikke :P

Skrevet

Morsomt at det finnes så mange forskjellige typer nerder :)

Og bra de kan snakke om andre ting er bare deres interessefelt.

Samboeren min sa at deres samtaler høres ut for meg som en gjeng med nybakte mødre høres ut for de uten barn. Man skjønner fint lite og skjønner ikke helt hva som er så interresant :P

Anonym poster: d21c6b9667f8f39a44c734dbcd01f2fd

Skrevet

Jeg er også sammen med en nerd. Datanerd i form av spilling og tv-spill. Han er også litt facinert av universet, men har gitt opp å forklare det for meg. Jeg fatter virkelig ikke hva som er så (forbanna) spennende med det! Han er ingen bokorm, men handy og løsningsorientert. Men også lat :P

Anonym poster: c431d7c4224ae88909dbb6cdb14a4a86

Skrevet

Jepp han er nerd (supersmart, kan jo"alt" om data, elsker å spille) til de grader. Enda godt han er så sysselsatt som han er for alle i nerdegjengen våres har begynt å spille D&D D:-P

Skrevet

Jeg er også sammen med en nerd. Datanerd i form av spilling og tv-spill. Han er også litt facinert av universet, men har gitt opp å forklare det for meg. Jeg fatter virkelig ikke hva som er så (forbanna) spennende med det! Han er ingen bokorm, men handy og løsningsorientert. Men også lat tongue.png

Er vi sammen med samme mann? haha :P Min er AKKURAT som din.. :P

Anonym poster: 9daf2263b41c5667309209bdd9a97cc9

Skrevet

Min er en.vandrende leksikon i fotball. Fotball i ett sett. Jeg kaller det fotball gik! Også data, fotball igjen, ca og andre nerde spill. Han er god på data, hjelper meg mye ikke minst. Jeg skaffer virus og han fjerner.det :P

Sterk og kjekk er han å, og han kan snakke om andre ting også, jeg er så glad for at han er en av de som faktisk liker jentefilmer. Hehe, men det må ikke fortelles til gutta. Ikke mye matcho da ;)

Skrevet

Jeg er også sammen med en nerd. Datanerd i form av spilling og tv-spill. Han er også litt facinert av universet, men har gitt opp å forklare det for meg. Jeg fatter virkelig ikke hva som er så (forbanna) spennende med det! Han er ingen bokorm, men handy og løsningsorientert. Men også lat tongue.png

Er vi sammen med samme mann? haha :P Min er AKKURAT som din.. :P

Anonym poster: 9daf2263b41c5667309209bdd9a97cc9

Og min :P

Skrevet

Gift med en tidligere sjakkmester, trenger jeg å utdype? ;-)

Men jeg er nok litt nerdetet selv, og avkommet på 4 som kan identifisere flere dinosaurer enn voksne flest er nok genetisk belastet.

Anonym poster: f0b12178e2add5b757c7c2e95989bfcb

Skrevet

Tjaa, type nerd vil jeg si. I allefall når det kommer til pc og spill. Blir aldri å glemme når vi skulle pusse opp soverommet, jeg ga han maskeringsteipen og han ga meg "hva-i-alle-dager-skal-jeg-med-teip"blikket :P

Skrevet

Jepp. Han er en krysning av Sheldon og Leonard på en dårlig dag. Jeg får meg ofte en god latter :)

Anonym poster: ba4f9e7852a90268496be9d0d9b9796d

Skrevet

Haha, her i huset er det JEG som er nerden. Elsker Marvel, superhelter, Star Wars, Star Trek osv. ;) Synes Big Bang Theory er fantastisk, og man kunne nok lett ha funnet meg i sjappa til Stuart. ;)

Anonym poster: d454bdf67b128886263720a670a48162

Skrevet

Oh yes! Elsker nerdemannen min! Her går det i programmering og hi-fi. Ler litt av han av og til, men synes det er inspirerende å se hvor oppglødd han blir når han går så opp i ting og glemmer alt annet.

Skrevet

Tjaa, type nerd vil jeg si. I allefall når det kommer til pc og spill. Blir aldri å glemme når vi skulle pusse opp soverommet, jeg ga han maskeringsteipen og han ga meg "hva-i-alle-dager-skal-jeg-med-teip"blikket :P

Min er akkurat sånn. Han snakker 4 språk, er siviløkonom og historiker, tidligere sjakkmester som husker ørten åpninger og kamper. Men å montere IKEA møbler er en STOOOOR utfordring for han stakkars. Og enkel familielogistikk er visst rene rocket science.

Anonym poster: f0b12178e2add5b757c7c2e95989bfcb

Skrevet

Jepp :-)

Er sammen med en som tar som en selvfølge at alle vet at tyngdens akselerasjon er 9,81 m/s2, hører forskjell på en bensinmotorsag og en elektrisk, ser forskjell på en links skrue og en vanlig og sist men ikke minst hvorfor parallax mapping er umoderne og at ytelsen blir 3 ganger høyere dersom man bruker geometri shadere........

Skrevet

Min nerd elsker star wars og hans "største" ønske er når vi skal gifte oss, er at han får et star wars bryllup :P

Anonym poster: d21c6b9667f8f39a44c734dbcd01f2fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...