Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Jeg har bestandig falt for dumme typer som har skaffet meg trøbbel, så sa tilslutt at jeg skulle finne meg en nerd, men som ikke så ut som en typisk nerd. Nå har jeg funnet min nerd, av og til føles det litt som om jeg er med i big bang theory når det diskuteres tegneserier, star wars, actionhelter, marvel figurer, spilling osv. Og jeg stortrives sammen med han, selv om jeg av og til lurer på hva i all verden det er som er så spennende med all tegneserie tingene osv. Flere som er sammen med en nerd? Anonym poster: d21c6b9667f8f39a44c734dbcd01f2fd
DotM Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Haha ja, har kjent meg igjen i scener fra the Big Bang Theory Men han er ikke like ille som de da, har "normale" interresser i tillegg Nå er jeg litt nerd selv så det passer meg egentlig veldig fint
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. januar 2013 #3 Skrevet 23. januar 2013 Når min mann er sammen med sine kompiser fra studietida så er det lyd, bilde og foto det går i. Jeg sitter litt på sidelinja og håper at noen kommer å kapper av meg en finger eller noe så jeg kan få noe morsomt å bedrive tida med
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #4 Skrevet 23. januar 2013 Ikke nå, men har vært. Og aldri igjen! Anonym poster: 8310789cdcd1eb68e7e5e8feedebb46e
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #5 Skrevet 23. januar 2013 Haha ja, har kjent meg igjen i scener fra the Big Bang Theory Men han er ikke like ille som de da, har "normale" interresser i tillegg Nå er jeg litt nerd selv så det passer meg egentlig veldig fint Er nok litt nerd jeg å, men er ikke så engasjert som samboeren Anonym poster: d21c6b9667f8f39a44c734dbcd01f2fd
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #6 Skrevet 23. januar 2013 Når min mann er sammen med sine kompiser fra studietida så er det lyd, bilde og foto det går i. Jeg sitter litt på sidelinja og håper at noen kommer å kapper av meg en finger eller noe så jeg kan få noe morsomt å bedrive tida med Hehe Ja, av og til så lurer jeg på hva i alle dager jeg skal finne på når kompisene sitter å snakker eller spiller e.l. Har ikke all verdens med venninner så ender som regel opp at eg vasker, rydder eller gjør noe sånt kjedelig. Anonym poster: d21c6b9667f8f39a44c734dbcd01f2fd
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #7 Skrevet 23. januar 2013 Ikke nå, men har vært. Og aldri igjen! Anonym poster: 8310789cdcd1eb68e7e5e8feedebb46e Hvorfor ikke om jeg får spørre? Anonym poster: d21c6b9667f8f39a44c734dbcd01f2fd
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #8 Skrevet 23. januar 2013 Ja, min mann er, jeg kaller han min "normale nerd" men det er bare fordi han er veldig smart. Han har ikke så mange rare hobbyer. Han er jobber som avdelings overlege og har samtidig tatt en MBA i utlandet. Han har en syk godt konsentrasjons evne. trenger ikke å låse seg inn på noe kontor for å lese etc. Da han tok MBA så gjore han alle oppgavene i stua mens familien var til stede, og fikk bare topp karakterer! Jeg har ingen ting i mot min nerd iallefall Anonym poster: 7c080a32afbcb254dd79b9a5a02b235b
Elsker livet Skrevet 23. januar 2013 #9 Skrevet 23. januar 2013 Min mann er av de mer akademiske nerdene. Finner ikke han med dataspill eller tegneserier. Tunge fagbøker og Bibelen er hans underholdning. Han ser ikke ut som en nerd, mer en soss og oppfører seg helt normalt. Fin kombinasjon det, selv om jeg av og til ikke klarer å engasjere meg i alt han engasjerer seg i som f.eks synapser, gravitasjon mellom polene og evolusjonsteorier
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #10 Skrevet 23. januar 2013 Ja, min mann er, jeg kaller han min "normale nerd" men det er bare fordi han er veldig smart. Han har ikke så mange rare hobbyer. Han er jobber som avdelings overlege og har samtidig tatt en MBA i utlandet. Han har en syk godt konsentrasjons evne. trenger ikke å låse seg inn på noe kontor for å lese etc. Da han tok MBA så gjore han alle oppgavene i stua mens familien var til stede, og fikk bare topp karakterer! Jeg har ingen ting i mot min nerd iallefall Anonym poster: 7c080a32afbcb254dd79b9a5a02b235b Skulle hatt det sånn som han, spesielt nærmere mai, juni når jeg skal opp til eksamen med to barn i hus. Anonym poster: d21c6b9667f8f39a44c734dbcd01f2fd
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #11 Skrevet 23. januar 2013 Ja, en skikkelig datanerd. Her er det jeg som er spillenerd da Anonym poster: 72947334c02a40942357f78ee9ef9a4f
Plutselig_gravid Skrevet 23. januar 2013 #12 Skrevet 23. januar 2013 Min er datanerd. Han spiller ikke, men bygger datamaskiner, programmerer osv. Kun hobby. Hele uteboden er nå fylt opp med servere, tårn, kabler osv Og innimellom drar han masse greier inn i stuen som han demonterer og setter sammen. Kabler på kryss og tvers. Diverse datadeler ligger i alt fra klesskuffer til skohyllen i gangen. Jeg blir sprø av mindre. hehe Han skjemmer ut leiligheten vår. Han er ganske ensporet, men han er heldigvis samfunnsengasjert også. Leser aviser og følger med på hva som skjer i verden. Så han kan snakke om andre ting enn data, heldigvis.
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. januar 2013 #13 Skrevet 23. januar 2013 Når min mann er sammen med sine kompiser fra studietida så er det lyd, bilde og foto det går i. Jeg sitter litt på sidelinja og håper at noen kommer å kapper av meg en finger eller noe så jeg kan få noe morsomt å bedrive tida med Hehe Ja, av og til så lurer jeg på hva i alle dager jeg skal finne på når kompisene sitter å snakker eller spiller e.l. Har ikke all verdens med venninner så ender som regel opp at eg vasker, rydder eller gjør noe sånt kjedelig. Anonym poster: d21c6b9667f8f39a44c734dbcd01f2fd Ja ikke sant artig folk! Men nå skal det sies at disse kameratene bor langt vekk, så når vi treffes er jeg der uten mulighet for å trekke meg tilbake noe sted. Når han snakker med de på skype og msn er det jo bare sånn musikk-lyd-bilde-kamera-hitech, og da kan jeg jo bare gjøre som jeg vil
Himmel og hav Skrevet 23. januar 2013 #14 Skrevet 23. januar 2013 Ja, jeg er gift med en nerd, og det er i grunnnen helt greit. Det er mer "Leonard" enn "Sheldon", heldigvis ellers hadde jeg slitt!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #15 Skrevet 23. januar 2013 Ja, jeg er gift med en nerd, og det er i grunnnen helt greit. Det er mer "Leonard" enn "Sheldon", heldigvis ellers hadde jeg slitt! Hehe, heldigvis sånn her å. Men tror jeg hadde slitt mer hadde det vært "howard" han hadde vært lik Anonym poster: d21c6b9667f8f39a44c734dbcd01f2fd
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #16 Skrevet 23. januar 2013 jepp, sammen med en nerd fra Iran (regner med det var den med nasjonalitet du ble inspirert av Anonym poster: 69092dda6c70f367c79c3b0baf297e86
Smyril Line Skrevet 23. januar 2013 #18 Skrevet 23. januar 2013 Absolutt. Jeg faller bare for nerder. Nerder og bygdetullinger - alt i samme herlige person Men da er det ikke snakk om data/spill-nerder eller rånere. Mer bokorm-typen.
Himmel og hav Skrevet 23. januar 2013 #19 Skrevet 23. januar 2013 Ja, jeg er gift med en nerd, og det er i grunnnen helt greit. Det er mer "Leonard" enn "Sheldon", heldigvis ellers hadde jeg slitt! Hehe, heldigvis sånn her å. Men tror jeg hadde slitt mer hadde det vært "howard" han hadde vært lik Anonym poster: d21c6b9667f8f39a44c734dbcd01f2fd Hadde han vært "Howard" hadde vi antagelig aldri blitt kjent
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #20 Skrevet 23. januar 2013 Ja, jeg er gift med en nerd, og det er i grunnnen helt greit. Det er mer "Leonard" enn "Sheldon", heldigvis ellers hadde jeg slitt! Hehe, heldigvis sånn her å. Men tror jeg hadde slitt mer hadde det vært "howard" han hadde vært lik Anonym poster: d21c6b9667f8f39a44c734dbcd01f2fd Hadde han vært "Howard" hadde vi antagelig aldri blitt kjent Hehe Anonym poster: d21c6b9667f8f39a44c734dbcd01f2fd
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #21 Skrevet 23. januar 2013 Jeg er også sammen med en nerd, type data. Heldigvis ikke utstyrsnerd, men programmeringsnerd. HEldigvis kan han snakke om andre ting også og han har skjønt at når han forsøker å forklare meg noe, så klarer jeg ikke å følge med uansett om jeg forsøker å følge med, så det har han gitt opp for lengst. Men det hender når vi er sammen med vennene hans at jeg også skulle ønske jeg heller var et annet sted hvor det var mulig å skjønne noe av samtalene... Anonym poster: 191efc410904452a38e470b9180ed36a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #22 Skrevet 23. januar 2013 Nerd og nerd, Fru Blom. Mannen min er forsker og en av de fremste på sitt felt, har en IQ på 160 og er kjempedyktig! Men det aller viktigeste er at han er kjærlig og omsorgsfull, han bærer meg på hendene, forteller at han elsker meg hver dag og vi har et sexliv som får taket til å løfte seg. Han er ikke handy for fem øre, men det gjør ingenting. Jeg er utrolig stolt av ham - og ville ikke byttet ham ut med alle muskelbuntene i verden. Som de sier i "Revenge of the nerds": Betty Childs, Pi-Delta-Pi: Are all nerds as good as you? Lewis: Yes. Betty Childs, Pi-Delta-Pi: How come? Lewis: 'Cause all Jocks ever think about is sports, all we ever think about is sex. Anonym poster: bc68a1ea1b6d2288a2462f0f33691cac
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #23 Skrevet 23. januar 2013 He he, nei! For blant oss to er JEG nerden! Den naturvitenskaplige distre-professor-typen. Og jeg ELSKER bare "Big Bang Theory", så mye humor der som treffer midt i blinken for meg. Mannen min er gårdbruker og handyman, så han skjønner ikke helt hva som er så morsomt med den serien, dessverre. Men vi likte begge filmen "Gubben i graven bredvid", det er litt oss... Anonym poster: 8a30cc3d1010748c93c9e37bbf141e93
Kanutten83 Skrevet 23. januar 2013 #24 Skrevet 23. januar 2013 Ja, er gift med en, han er utdannet innenfor IT, elsker alt med data, tekniske greier og dupeditter, jeg har gitt opp å holde oversikten over alt av dupeditter og tekniske greier vi har i hus Jeg detter som regel av lasset innen et minutt når han begynner å prate om interessefeltene sine Heldigvis kan han prate om annet også Og så ser han ikke ut som en typisk nerd, han er 2 m høy, mørk, og veldig kjekk
Svirremirre Skrevet 23. januar 2013 #25 Skrevet 23. januar 2013 Jeg er gift med verdens beste nerd, men så er jeg nesten like nerdete selv. <3 Her går det i alt fra pc-spill, brettspill D&D, fantasy-litteratur og Warhammer til mørk poesi og filmeffekter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå