Iiiiik Skrevet 23. januar 2013 #26 Skrevet 23. januar 2013 En klem til deg ziva! Håper noen gir deg den sjokoladen du trenger!
ms.Pond Skrevet 23. januar 2013 #27 Skrevet 23. januar 2013 Hverdagsglede er den beste, og i dag går den ut på at jeg endelig har funnet en shampo som passer til mitt hår (noe som ikke er enkelt kan jeg love), og det uten silikon, parabener og andre ufine stoffer. Ikke så gal pris heller Navn og funnsted, takk! Dette må jeg sjekke ut.
prekæs Skrevet 23. januar 2013 #28 Skrevet 23. januar 2013 God onsdag til deg og:) Nesten fri og en tur i marka i nydelig vintervær. Frisk, fin luft, sol og 14 -. Er nesten så jeg syns synd på de som ikke bevilger seg slike turer. Det beste i livet er gratis:)
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 23. januar 2013 #29 Skrevet 23. januar 2013 Hverdagsglede er den beste, og i dag går den ut på at jeg endelig har funnet en shampo som passer til mitt hår (noe som ikke er enkelt kan jeg love), og det uten silikon, parabener og andre ufine stoffer. Ikke så gal pris heller Navn og funnsted, takk! Dette må jeg sjekke ut. La Roche-Posay shampo faktisk, link følger: http://www.apotek1.no/produkter/la-roche-posay-kerium-extra-gentle-sjampo-400ml-903410p# Har vært på ekstra godt humør i hele dag siden håret har oppført seg eksemplarisk! Enkel å glede er jeg ihvertfall, he he
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 23. januar 2013 #30 Skrevet 23. januar 2013 God onsdag til deg og:) Nesten fri og en tur i marka i nydelig vintervær. Frisk, fin luft, sol og 14 -. Er nesten så jeg syns synd på de som ikke bevilger seg slike turer. Det beste i livet er gratis:) Medisin for kropp og sjel
Gjest Ziva Skrevet 23. januar 2013 #31 Skrevet 23. januar 2013 En klem til deg ziva! Håper noen gir deg den sjokoladen du trenger! Jeg kjøpte sjokolade til meg selv jeg
ms.Pond Skrevet 23. januar 2013 #32 Skrevet 23. januar 2013 Hverdagsglede er den beste, og i dag går den ut på at jeg endelig har funnet en shampo som passer til mitt hår (noe som ikke er enkelt kan jeg love), og det uten silikon, parabener og andre ufine stoffer. Ikke så gal pris heller Navn og funnsted, takk! Dette må jeg sjekke ut. La Roche-Posay shampo faktisk, link følger: http://www.apotek1.n...-400ml-903410p# Har vært på ekstra godt humør i hele dag siden håret har oppført seg eksemplarisk! Enkel å glede er jeg ihvertfall, he he Dårlig gjort, de var utsolgt på nettbutikken. Har du kjøpt alt??
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 24. januar 2013 #33 Skrevet 24. januar 2013 (endret) Dårlig gjort, de var utsolgt på nettbutikken. Har du kjøpt alt?? Jeg kjøpte den på apoteket her i byen, så hvis du har et apotek i nærheten av merket Vitusapotek eller Apotek1 så selger de der. Tydeligvis fler som liker den da skjønner jeg Like fornøyd i dag Endret 24. januar 2013 av FruHottentott
ms.Pond Skrevet 24. januar 2013 #34 Skrevet 24. januar 2013 Dårlig gjort, de var utsolgt på nettbutikken. Har du kjøpt alt?? Jeg kjøpte den på apoteket her i byen, så hvis du har et apotek i nærheten av merket Vitusapotek eller Apotek1 så selger de der. Tydeligvis fler som liker den da skjønner jeg Like fornøyd i dag Ogj eg som var på apotek1 i sta. tenkte det var noe jeg skulle spørre om, men klarte ikke huske hva det var. Nå gjør jeg selvsagt det. Jaja, får stikke innom i morgen da Nå er det klart for en kald fornøyelse, nemlig å vaske håret i bøtte og skrubbe kroppen med klut. Sånn går det når vannet forsvinner og man blir nødt til å innse hvor forbannet godt man egentlig har det.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 24. januar 2013 #35 Skrevet 24. januar 2013 Nå er det klart for en kald fornøyelse, nemlig å vaske håret i bøtte og skrubbe kroppen med klut. Sånn går det når vannet forsvinner og man blir nødt til å innse hvor forbannet godt man egentlig har det. Åh, det hørtes ut som en kald fornøyelse! Men, man lærer å sette pris på hverdagen når sånt skjer som du sier
Gjest Nerdens'mus Skrevet 24. januar 2013 #36 Skrevet 24. januar 2013 Har du ikke svigerfamilie med dusj i nærheten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå