Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En klem til deg ziva! Håper noen gir deg den sjokoladen du trenger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Hverdagsglede er den beste, og i dag går den ut på at jeg endelig har funnet en shampo som passer til mitt hår (noe som ikke er enkelt kan jeg love), og det uten silikon, parabener og andre ufine stoffer. Ikke så gal pris heller :D

 

Navn og funnsted, takk! Dette må jeg sjekke ut.

Skrevet

God onsdag til deg og:) Nesten fri og en tur i marka i nydelig vintervær. Frisk, fin luft, sol og 14 -. Er nesten så jeg syns synd på de som ikke bevilger seg slike turer. Det beste i livet er gratis:)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Hverdagsglede er den beste, og i dag går den ut på at jeg endelig har funnet en shampo som passer til mitt hår (noe som ikke er enkelt kan jeg love), og det uten silikon, parabener og andre ufine stoffer. Ikke så gal pris heller :D

 

Navn og funnsted, takk! Dette må jeg sjekke ut.

 

La Roche-Posay shampo faktisk, link følger:

http://www.apotek1.no/produkter/la-roche-posay-kerium-extra-gentle-sjampo-400ml-903410p#

 

Har vært på ekstra godt humør i hele dag siden håret har oppført seg eksemplarisk! :D

Enkel å glede er jeg ihvertfall, he he ^_^

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

God onsdag til deg og:) Nesten fri og en tur i marka i nydelig vintervær. Frisk, fin luft, sol og 14 -. Er nesten så jeg syns synd på de som ikke bevilger seg slike turer. Det beste i livet er gratis:)

 

Medisin for kropp og sjel :D

Skrevet

En klem til deg ziva! Håper noen gir deg den sjokoladen du trenger!

 

Jeg kjøpte sjokolade til meg selv jeg :)

Skrevet

Hverdagsglede er den beste, og i dag går den ut på at jeg endelig har funnet en shampo som passer til mitt hår (noe som ikke er enkelt kan jeg love), og det uten silikon, parabener og andre ufine stoffer. Ikke så gal pris heller :D

 

Navn og funnsted, takk! Dette må jeg sjekke ut.

 

La Roche-Posay shampo faktisk, link følger:

http://www.apotek1.n...-400ml-903410p#

 

Har vært på ekstra godt humør i hele dag siden håret har oppført seg eksemplarisk! :D

Enkel å glede er jeg ihvertfall, he he ^_^

 

Dårlig gjort, de var utsolgt på nettbutikken. Har du kjøpt alt??

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet (endret)

 

Dårlig gjort, de var utsolgt på nettbutikken. Har du kjøpt alt??

 

Jeg kjøpte den på apoteket her i byen, så hvis du har et apotek i nærheten av merket Vitusapotek eller Apotek1 så selger de der. Tydeligvis fler som liker den da skjønner jeg :D

 

Like fornøyd i dag ;)

Endret av FruHottentott
Skrevet

Dårlig gjort, de var utsolgt på nettbutikken. Har du kjøpt alt??

 

Jeg kjøpte den på apoteket her i byen, så hvis du har et apotek i nærheten av merket Vitusapotek eller Apotek1 så selger de der. Tydeligvis fler som liker den da skjønner jeg :D

 

Like fornøyd i dag ;)

 

Ogj eg som var på apotek1 i sta. tenkte det var noe jeg skulle spørre om, men klarte ikke huske hva det var. Nå gjør jeg selvsagt det. Jaja, får stikke innom i morgen da ;)

 

Nå er det klart for en kald fornøyelse, nemlig å vaske håret i bøtte og skrubbe kroppen med klut. Sånn går det når vannet forsvinner og man blir nødt til å innse hvor forbannet godt man egentlig har det.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

 

Nå er det klart for en kald fornøyelse, nemlig å vaske håret i bøtte og skrubbe kroppen med klut. Sånn går det når vannet forsvinner og man blir nødt til å innse hvor forbannet godt man egentlig har det.

 

Åh, det hørtes ut som en kald fornøyelse!

Men, man lærer å sette pris på hverdagen når sånt skjer som du sier :)

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Har du ikke svigerfamilie med dusj i nærheten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...