Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Jeg fortsetter den kvalmende lykkerusen min og sitter på jobb og smiler til tross for bihulebetennelse og en snørrprodusering som uten tvil jobber overtid om dagen :P Tyder jo på at medisinene funker, og det er jo godt som gull :D

Ellers er pms-trollet på besøk, men lusker seg stille rundt på tå og har ikke smelt med noen dører foreløpig...

Hverdagsglede er den beste, og i dag går den ut på at jeg endelig har funnet en shampo som passer til mitt hår (noe som ikke er enkelt kan jeg love), og det uten silikon, parabener og andre ufine stoffer. Ikke så gal pris heller :D

Nyt dagen flotte damer, og i disse kalde tider er det viktig å huske skjerf, lue og hansker på vei ut døra :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott :)

Her er det møkkadagen over alle møkkadager.

Skrevet

Så fint.

Sånn mellomting her i dag.

Gjest amandine
Skrevet

Iskald start på grubledag her. Fint å se deg Anne-B!

Skrevet

Iskald start på grubledag her. Fint å se deg Anne-B!

Takk, det samme, Amandine!

Skrevet

Håper virkelig dagen, og temperaturen, tar seg opp etterhvert damer! :)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Her er det en rolig onsdag, og det er deilig etter to dager med bare møter.

Så i dag er kalenderen min helt tom, og jeg spiser en avslappende lunsj foran pcen. Har vært så flink at jeg har smurt meg matpakke i dag, så da kan jeg ikke gå ned i kantinen. Vi har nemlig en fantastisk kantine med varmmat, salatbar, supper, kaker osv. Er redd den svette osten hadde gått rett i søpla da :)

Ha en fin dag i kulden!

Gjest sug lut
Skrevet

Uff da, snakke om det? Eller skal jeg bare komme ilende med trøst, Anton Berg og portvin og tegneserier?
Gjest sug lut
Skrevet

Hjemmekontorets fortreffelighet: fleksibiliteten til å gå ut en time i sola og snøen og superkulda midt på dagen! Så skuldrene og nakken som har litt panikk etter å ha skrevet hele morgenen sukker og får ny tro på livet, og hjerne blåses (fryses) ren, og man kan tro på at det er mulig å overleve to dager til på jobb før helgas velsigna nødhavn.

Ønsker alle fine krangledamer en ettermiddag som overgår enhver forventning!

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Her begynte dagen med at go gutten spydde og hadde diare.

Vet ikke hva dette reelet er, men omgangsyke som varer fra søndag til i hvertfall onsdag suger.

Mot all formodning har jeg influensa og lett kvalme uten oppkast og annet.

Vurderer å kle på gutten feste han i løpestreng og slippe han ut vinduet en stund.

Er sånt lovlig tror dere eller kommer barnevernet da?

Skrevet
Vurderer å kle på gutten feste han i løpestreng og slippe han ut vinduet en stund. Er sånt lovlig tror dere eller kommer barnevernet da?

Det er lov det, bare husk å ta på han lue og smør han med kuldekrem.

God bedring til gutten :)

Gjest sug lut
Skrevet
Vurderer å kle på gutten feste han i løpestreng og slippe han ut vinduet en stund. Er sånt lovlig tror dere eller kommer barnevernet da?

Det er lov det, bare husk å ta på han lue og smør han med kuldekrem.

Ja, og så må du passe på å ikke henge hekleteppe foran åpningen.
Skrevet

Hipp hurra for god shampo!:)

I dag skal jeg levere søknad til fylkesmannen om få tilbake førerkortet (mistet det pga helsemessig årsak), så jeg trenger noen kryssede fingre! ;)

Gjest sug lut
Skrevet

Hipp hurra for god shampo! :)

I dag skal jeg levere søknad til fylkesmannen om få tilbake førerkortet (mistet det pga helsemessig årsak), så jeg trenger noen kryssede fingre! ;)

Krysser fingre og tær, det går nok fint (jeg har også opplevd det etter en episode m bevissthetstap, måtte gjennom stor undersøkelse for evt epilepsi etc, men fikk det tilbake etter et halvt år).
Skrevet

Krysser fingrene for deg Papir!

Håper du får godt nytt :)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg kjenner at jeg drakk litt for mye vin i går, er så sulten at det gjør vondt (men orker ikke å gjøre noe med det), totalt tiltaksløs og fortsatt ikke påkledd - det er jo egentlig ikke så verst på en onsdag.

Krysser fingrene, Papir! :)

Skrevet

Sug lut, det var akkurat det samme med meg, bevissthetstap og krampeanfall. Vært til vanlig eeg og søvneeg, og masse andre greier. Negative funn på alt, og det skjedde bare den ene gangen. Så jeg har trua ;)

Tusen takk, alle sammen :-)

Gjest sug lut
Skrevet (endret)
Sug lut, det var akkurat det samme med meg, bevissthetstap og krampeanfall. Vært til vanlig eeg og søvneeg, og masse andre greier. Negative funn på alt, og det skjedde bare den ene gangen. Så jeg har trua ;) Tusen takk, alle sammen :-)
Ingen funn her heller, og da var det ikke noen som krangla, så har tro på at det skal gå rette veien for deg også. Veldig skremmende, by the way, og så ble jeg voldsomt blåslått da jeg falt. Endret av sug lut
Skrevet

Huff da, du stod oppreist når det skjedde, ja. Jeg lå heldigvis. Men absolutt skremmende. De måtte legge meg i full narkose for å stoppe krampene, da det ikke funket etter 4 doser med stesolid. Men, det var heldigvis bare den ene gangen, og nevrologen sa det skulle mye til for at det skjer igjen ;)

Bra du fikk igjen førerkortet da. Jeg håper virkelig de er positive her også, er jo helt håpløst å ikke kunne kjøre bil!

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg satte meg ned på en benk - og husker ikke mer før tjue min etterpå ca da jeg fant meg igjen blåslått på gulvet. Heldigvis at jeg ikke falt fra full høye. Var aleine borte fra folk også, så om hodet hadde truffet noe hadde det vært skummelt. Veit ikke noe om krampene sånn sett, jeg var bare borte.

Skrevet

Det skjedde med samboeren min for noen år siden, vi lå en søndag på sofaen jeg var gravid med nr 1 i uke 30 da han plutselig fikk det krampeanfall og etterpå så gikk han rundt om i huset og prata tull og var helt fjern (han husker ingenting selv) han var på sykehus i 3-4 dager men de fant ingenting og har aldri hatt flere anfall.

Skrevet

Uff da, snakke om det? Eller skal jeg bare komme ilende med trøst, Anton Berg og portvin og tegneserier?

Broderer ikke det ut her. Men Anton Berg og portvin og tegneserier hørtes ut som dagens aller aller beste plan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...