Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 Er dere som starter slike tråder klar over hvor mange som er plaget med fysiske og psykiske sykdommer pga sin overvekt eller er overvektige pga slike sykdommer? Blir helt forferdet av holdningene og uttalelsene til folk, møter mange triste kjebner i jobben min, mange av dem er overvektige, sjeldent kun av latskap. Vil be dere skamme dere, men dere har vel ikke vett nok! Anonym poster: dd9756acb95fe246adafd8f0fa74726b
3 nøtter til Askepott Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 Jeg synes det er skremmende at sånne folk har barn jeg.
♥Madam Mim♥ Skrevet 22. januar 2013 #3 Skrevet 22. januar 2013 Det tyngste å håndtere for en med alvorlig fedme er gjerne ikke overvekten, men de psykiske faktorene det fører med seg! Mange er på tross av altfor mange kg friske helsemessig ellers. For meg var sosialangsten drepende og speilbildet gråte jeg av flere ganger i uka. Hvem var jeg for dem som ikke kjente meg godt? Jo, da var jeg hu store som alltid er så blid!!! Snakk om å sette opp en maske, jeg hadde det jo helt jævlig!!!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #4 Skrevet 22. januar 2013 Hvor er moderator spør jeg? Disse trådene blir ikke fjernet men så fort noen nevner Unge Mødre eller en form for aktuelt tema slettes den. Anonym poster: ae889872efb28bfb80cb9b2991422da2
Societysucks Skrevet 22. januar 2013 #5 Skrevet 22. januar 2013 Beklager, men de få som har de sykdommene er det synd på. Men det er nesten ingen av de som er overvektige som faktisk sliter med slike sykdommer. Sannheten sårer noen ganger, men sånn er det. Jeg synes selv jeg er for tynn noen ganger, men jeg tar ikke å griner fordi. Uansett er det ingen vits i å klage når man ikke prøver å gjøre noe med det.
Gjest Antarctica Skrevet 22. januar 2013 #6 Skrevet 22. januar 2013 Nei, for du vet jo hvem som prøver og ikke prøver? Fat is the new bum, ser det ut til.
Societysucks Skrevet 22. januar 2013 #7 Skrevet 22. januar 2013 Når man ikke blir slank prøver man enten ikke, eller så prøver man ikke godt nok. Sånn er det bare.
3 nøtter til Askepott Skrevet 22. januar 2013 #8 Skrevet 22. januar 2013 Beklager, men de få som har de sykdommene er det synd på. Men det er nesten ingen av de som er overvektige som faktisk sliter med slike sykdommer. Sannheten sårer noen ganger, men sånn er det. Jeg synes selv jeg er for tynn noen ganger, men jeg tar ikke å griner fordi. Uansett er det ingen vits i å klage når man ikke prøver å gjøre noe med det. Så alle som er overvektige sitter hjemme å griner? Merkelig du. Har du barn eller er du bare her for å provosere?
SameSara Skrevet 22. januar 2013 #9 Skrevet 22. januar 2013 Hvorfor bry seg med hva en middelmådig grinebiter av en såkalt provokatør mener og tenker? Ny bruker som kun er opprettet med ett formål og jeg lurer på hvilket nick som egentlig står bak....
Societysucks Skrevet 22. januar 2013 #10 Skrevet 22. januar 2013 Beklager, men de få som har de sykdommene er det synd på. Men det er nesten ingen av de som er overvektige som faktisk sliter med slike sykdommer. Sannheten sårer noen ganger, men sånn er det. Jeg synes selv jeg er for tynn noen ganger, men jeg tar ikke å griner fordi. Uansett er det ingen vits i å klage når man ikke prøver å gjøre noe med det. Så alle som er overvektige sitter hjemme å griner? Merkelig du. Har du barn eller er du bare her for å provosere? Har jeg sagt det? nei.
Gjest Antarctica Skrevet 22. januar 2013 #11 Skrevet 22. januar 2013 Når man ikke blir slank prøver man enten ikke, eller så prøver man ikke godt nok. Sånn er det bare. Du jobber som ernæringsfysiolog, skjønner jeg?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #12 Skrevet 22. januar 2013 Beklager, men de få som har de sykdommene er det synd på. Men det er nesten ingen av de som er overvektige som faktisk sliter med slike sykdommer. Sannheten sårer noen ganger, men sånn er det. Jeg synes selv jeg er for tynn noen ganger, men jeg tar ikke å griner fordi. Uansett er det ingen vits i å klage når man ikke prøver å gjøre noe med det. Så alle som er overvektige sitter hjemme å griner? Merkelig du. Har du barn eller er du bare her for å provosere? Har jeg sagt det? nei. Litt off topic, men har du stått veldig nær når det har eksplodert en bombe, eller noe? Du framstiller deg selv som litt enkel. Anonym poster: 211ef122d40ad83c74cb674c0c591b10
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #13 Skrevet 22. januar 2013 Hey, prøv å innrømme her inne at du røyker. Da er det ikke måte på hvor kvalm, patetisk, svak møkkakjerring av en elendig mor du er. Og jeg vedder på at det er mange av dere som klager over mobbe-de-overvektige trådene som er av de verste hetserne. ALLE grupper blir hetset her inne; de tykke, de tynne, de dumme uten utdanning, de selvgode med utdanning, de som vaksinerer barna, de som ikke vaksinerer barna, de hjemmeværende, de som jobber, unge mødre, modne mødre, de gjerrige som ikke kjøper merkeklær til barna, sossene som mener kun Reima er bra nok.... Gå litt i dere selv før dere anklager andre for mobbing. De overvektige har ikke mer rett til å skånes for dette enn andre. Anonym poster: 60179c4dc564a4c6604f09c581fa491f
humlesurr Skrevet 22. januar 2013 #14 Skrevet 22. januar 2013 Beklager, men de få som har de sykdommene er det synd på. Men det er nesten ingen av de som er overvektige som faktisk sliter med slike sykdommer. Sannheten sårer noen ganger, men sånn er det. Jeg synes selv jeg er for tynn noen ganger, men jeg tar ikke å griner fordi. Uansett er det ingen vits i å klage når man ikke prøver å gjøre noe med det. Du er klar over det at overvekt og appetitt i de ALLER FLESTE tilfeller er genetisk? Beklagelsen din er ikke mottatt!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #15 Skrevet 22. januar 2013 Beklager, men de få som har de sykdommene er det synd på. Men det er nesten ingen av de som er overvektige som faktisk sliter med slike sykdommer. Sannheten sårer noen ganger, men sånn er det. Jeg synes selv jeg er for tynn noen ganger, men jeg tar ikke å griner fordi. Uansett er det ingen vits i å klage når man ikke prøver å gjøre noe med det. Du er klar over det at overvekt og appetitt i de ALLER FLESTE tilfeller er genetisk? Beklagelsen din er ikke mottatt! mottatt er den vel, men kanskje ikke godtatt Anonym poster: 6ac198d49d3bd59091690553a329666e
♥Madam Mim♥ Skrevet 22. januar 2013 #16 Skrevet 22. januar 2013 Hey, prøv å innrømme her inne at du røyker. Da er det ikke måte på hvor kvalm, patetisk, svak møkkakjerring av en elendig mor du er. Og jeg vedder på at det er mange av dere som klager over mobbe-de-overvektige trådene som er av de verste hetserne. ALLE grupper blir hetset her inne; de tykke, de tynne, de dumme uten utdanning, de selvgode med utdanning, de som vaksinerer barna, de som ikke vaksinerer barna, de hjemmeværende, de som jobber, unge mødre, modne mødre, de gjerrige som ikke kjøper merkeklær til barna, sossene som mener kun Reima er bra nok.... Gå litt i dere selv før dere anklager andre for mobbing. De overvektige har ikke mer rett til å skånes for dette enn andre. Anonym poster: 60179c4dc564a4c6604f09c581fa491f Spørsmålet er vel heller; hva er vitsen med å mobbe noen i det hele tatt!!?? Når jeg var liten ble jeg lært at dersom ikke jeg kunne si noe pent så kunne jeg la være å si noe i det hele tatt!!! Synes det var en veldig fin regel og prøver å leve etter den nå som jeg er voksen også :-)
humlesurr Skrevet 22. januar 2013 #17 Skrevet 22. januar 2013 Når man ikke blir slank prøver man enten ikke, eller så prøver man ikke godt nok. Sånn er det bare. Og ellers, fant du mange skalker i brødskjæremaskinen i dag?
Gjest Antarctica Skrevet 22. januar 2013 #18 Skrevet 22. januar 2013 Hey, prøv å innrømme her inne at du røyker. Da er det ikke måte på hvor kvalm, patetisk, svak møkkakjerring av en elendig mor du er. Og jeg vedder på at det er mange av dere som klager over mobbe-de-overvektige trådene som er av de verste hetserne. ALLE grupper blir hetset her inne; de tykke, de tynne, de dumme uten utdanning, de selvgode med utdanning, de som vaksinerer barna, de som ikke vaksinerer barna, de hjemmeværende, de som jobber, unge mødre, modne mødre, de gjerrige som ikke kjøper merkeklær til barna, sossene som mener kun Reima er bra nok.... Gå litt i dere selv før dere anklager andre for mobbing. De overvektige har ikke mer rett til å skånes for dette enn andre. Anonym poster: 60179c4dc564a4c6604f09c581fa491f Du har rett i at her er det galt uansett hva man er, men det forandrer ikke på at det største stigmaet ute i samfunnet er fedme.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #19 Skrevet 22. januar 2013 Når man ikke blir slank prøver man enten ikke, eller så prøver man ikke godt nok. Sånn er det bare. Dette var et direkte pinlig svar av deg, Societysucks!!!!!!! Men det avslører jo bare hvor lite du vet om temaet, da. Det er som regel ikke at man ikke prøver som er problemet, men at man ikke gjør det på riktig måte. Det hjelper f.eks. ikke å prøve aldri så mye å gjøre "det rette" hvis det man gjør er feil for akkurat din kropp. Jeg var direkte overvektig og nærmet meg sykelig overvekt da jeg fulgte offentlige retningslinjer. Etter at jeg, med god faglig hjelp, fant ut hva som var riktig for min kropp så var det ingen sak å gå ned i vekt. Men i det ordinære helsevesenet fikk jeg aldri riktig hjelp den gangen jeg trengte det. Legen fortalte meg at jeg bare ikke hadde viljestyrke nok. Jeg spurte om jeg f.eks. kunne sjekkes for melkeintoleranse, men da ble jeg bare latterliggjort. Ble en gang sjekket for laktoseintoleranse, etter mye mas.... men å sjekke meg for melkeproteinintoleranse gjorde det ikke. Og det hadde jeg. I tillegg tåler jeg ikke flere av de matvarene som anses å være riktig å spise om man ønsker å gå ned i vekt. Jeg går faktisk opp i vekt av dem! Da hjalp det ikke å prøve og prøve og prøve, når jeg faktisk bare gjorde vondt verre ved å prøve. Man må gjøre ting riktig, og noen trenger faglig hjelp for å finne ut hva som er riktig. Da greier de å gå ned i vekt om de har motivasjonen som man også trenger. Men du, Societysucks...... for fremtiden er det kanskje litt mindre flaut for deg selv om du holder deg til temaer du vet liiiitt mer om.... Anonym poster: 32321943cabb20d71a6ddaad3f224b7a
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #20 Skrevet 22. januar 2013 Hey, prøv å innrømme her inne at du røyker. Da er det ikke måte på hvor kvalm, patetisk, svak møkkakjerring av en elendig mor du er. Og jeg vedder på at det er mange av dere som klager over mobbe-de-overvektige trådene som er av de verste hetserne. ALLE grupper blir hetset her inne; de tykke, de tynne, de dumme uten utdanning, de selvgode med utdanning, de som vaksinerer barna, de som ikke vaksinerer barna, de hjemmeværende, de som jobber, unge mødre, modne mødre, de gjerrige som ikke kjøper merkeklær til barna, sossene som mener kun Reima er bra nok.... Gå litt i dere selv før dere anklager andre for mobbing. De overvektige har ikke mer rett til å skånes for dette enn andre. Anonym poster: 60179c4dc564a4c6604f09c581fa491f Spørsmålet er vel heller; hva er vitsen med å mobbe noen i det hele tatt!!?? Når jeg var liten ble jeg lært at dersom ikke jeg kunne si noe pent så kunne jeg la være å si noe i det hele tatt!!! Synes det var en veldig fin regel og prøver å leve etter den nå som jeg er voksen også :-) Ja det er jeg enig med deg i. Og skal man være konsekvent da, så mobber man ikke NOEN grupper. Anonym poster: 60179c4dc564a4c6604f09c581fa491f
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #21 Skrevet 22. januar 2013 Hey, prøv å innrømme her inne at du røyker. Da er det ikke måte på hvor kvalm, patetisk, svak møkkakjerring av en elendig mor du er. Og jeg vedder på at det er mange av dere som klager over mobbe-de-overvektige trådene som er av de verste hetserne. ALLE grupper blir hetset her inne; de tykke, de tynne, de dumme uten utdanning, de selvgode med utdanning, de som vaksinerer barna, de som ikke vaksinerer barna, de hjemmeværende, de som jobber, unge mødre, modne mødre, de gjerrige som ikke kjøper merkeklær til barna, sossene som mener kun Reima er bra nok.... Gå litt i dere selv før dere anklager andre for mobbing. De overvektige har ikke mer rett til å skånes for dette enn andre. Anonym poster: 60179c4dc564a4c6604f09c581fa491f Du har rett i at her er det galt uansett hva man er, men det forandrer ikke på at det største stigmaet ute i samfunnet er fedme. Litt uenig med deg der. Jeg opplever at røykere, og til en viss grad de som ikke trener og er aktive, i like stor grad får høre at de er ekle/late/ uten viljestyrke. Anonym poster: 60179c4dc564a4c6604f09c581fa491f
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #22 Skrevet 22. januar 2013 røykere er i det minste ikke til en hver til blottlagt for det de er. Anonym poster: 6ac198d49d3bd59091690553a329666e
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #23 Skrevet 22. januar 2013 røykere er i det minste ikke til en hver til blottlagt for det de er. Anonym poster: 6ac198d49d3bd59091690553a329666e Og da er det mer greit å mobbe dem? Anonym poster: 60179c4dc564a4c6604f09c581fa491f
Societysucks Skrevet 22. januar 2013 #24 Skrevet 22. januar 2013 Når man ikke blir slank prøver man enten ikke, eller så prøver man ikke godt nok. Sånn er det bare. Og ellers, fant du mange skalker i brødskjæremaskinen i dag? Wtf? er du helt retard?
Societysucks Skrevet 22. januar 2013 #25 Skrevet 22. januar 2013 Beklager, jeg trenger jo ikke å spørre deg om det da det vises ganske godt på oppførselen din at du er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå