Gjest Antarctica Skrevet 22. januar 2013 #51 Skrevet 22. januar 2013 Hun nevnte vel aldri at hun var truet i hovedinnlegge!!?? Hadde jo selvsagt aldri skrevet at det er dumt å ikke gjøre noe om jeg viste om truslene. Og du, jeg sitter virkelig ikke å leser på de kodene. Burde kanskje gjøre det, men er litt dumt av annonyme å fremstå som hl, når de ikke er det. ÅH HERRE! Har du tungt for det????? HI klager på støy, du sa at man kunne gå bort og klage. JEG, altså en HELT ANNEN ENN HI, delte mine erfaringer med å gå bort og klage. FORSTÅR DU DET NÅ??? Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Men da kan jo HI fortsatt gå bort og klage. Er da ikke hennes naboer som truer og er farlige. KAN jo hende hun slumper borti et annet individ enn du, som merkelig nok, helt tilfeldig, IKKE kommer med trusler?
Gjest Antarctica Skrevet 22. januar 2013 #52 Skrevet 22. januar 2013 Hun nevnte vel aldri at hun var truet i hovedinnlegge!!?? Hadde jo selvsagt aldri skrevet at det er dumt å ikke gjøre noe om jeg viste om truslene. Og du, jeg sitter virkelig ikke å leser på de kodene. Burde kanskje gjøre det, men er litt dumt av annonyme å fremstå som hl, når de ikke er det. ÅH HERRE! Har du tungt for det????? HI klager på støy, du sa at man kunne gå bort og klage. JEG, altså en HELT ANNEN ENN HI, delte mine erfaringer med å gå bort og klage. FORSTÅR DU DET NÅ??? Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Men da kan jo HI fortsatt gå bort og klage. Er da ikke hennes naboer som truer og er farlige. KAN jo hende hun slumper borti et annet individ enn du, som merkelig nok, helt tilfeldig, IKKE kommer med trusler?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #53 Skrevet 22. januar 2013 Hun nevnte vel aldri at hun var truet i hovedinnlegge!!?? Hadde jo selvsagt aldri skrevet at det er dumt å ikke gjøre noe om jeg viste om truslene. Og du, jeg sitter virkelig ikke å leser på de kodene. Burde kanskje gjøre det, men er litt dumt av annonyme å fremstå som hl, når de ikke er det. ÅH HERRE! Har du tungt for det????? HI klager på støy, du sa at man kunne gå bort og klage. JEG, altså en HELT ANNEN ENN HI, delte mine erfaringer med å gå bort og klage. FORSTÅR DU DET NÅ??? Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Men da kan jo HI fortsatt gå bort og klage. Er da ikke hennes naboer som truer og er farlige. KAN jo hende hun slumper borti et annet individ enn du, som merkelig nok, helt tilfeldig, IKKE kommer med trusler? Poenget er at man ikke vet hvem som er farlige eller ikke. Derfor er det ikke alltid så lurt å valse bort. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c
Tigerpote Skrevet 22. januar 2013 #54 Skrevet 22. januar 2013 Kjipt med bråk, men jeg skjønner ikke hva nasjonalitet har med saken å gjøre. Ingen har sagt noe om nasjonaliteten til de det gjelder, men det er da ingen bombe at det er innvandrere, siden de dessverre topper enhver statistikk her til lands. Anonym poster: 02d5b667a569328f6d8bb6a1ecb4a473 Så "innvandrere" topper enhver statistikk her til lands? Har du referanser til det? Jeg vet at veldig mange innvandrere ikke får jobb selv om de er høyt utdannet, det er kanskje en av statistikkene du refererer til?
Gjest Antarctica Skrevet 22. januar 2013 #55 Skrevet 22. januar 2013 Hun nevnte vel aldri at hun var truet i hovedinnlegge!!?? Hadde jo selvsagt aldri skrevet at det er dumt å ikke gjøre noe om jeg viste om truslene. Og du, jeg sitter virkelig ikke å leser på de kodene. Burde kanskje gjøre det, men er litt dumt av annonyme å fremstå som hl, når de ikke er det. ÅH HERRE! Har du tungt for det????? HI klager på støy, du sa at man kunne gå bort og klage. JEG, altså en HELT ANNEN ENN HI, delte mine erfaringer med å gå bort og klage. FORSTÅR DU DET NÅ??? Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Men da kan jo HI fortsatt gå bort og klage. Er da ikke hennes naboer som truer og er farlige. KAN jo hende hun slumper borti et annet individ enn du, som merkelig nok, helt tilfeldig, IKKE kommer med trusler? Poenget er at man ikke vet hvem som er farlige eller ikke. Derfor er det ikke alltid så lurt å valse bort. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c De som har barneselskap med 30 gjester ville jeg glatt ha gått bort til i bakgården. De voldtar henne neppe der og da, vel...? ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #56 Skrevet 22. januar 2013 Kjipt med bråk, men jeg skjønner ikke hva nasjonalitet har med saken å gjøre. Ingen har sagt noe om nasjonaliteten til de det gjelder, men det er da ingen bombe at det er innvandrere, siden de dessverre topper enhver statistikk her til lands. Anonym poster: 02d5b667a569328f6d8bb6a1ecb4a473 Så "innvandrere" topper enhver statistikk her til lands? Har du referanser til det? Jeg vet at veldig mange innvandrere ikke får jobb selv om de er høyt utdannet, det er kanskje en av statistikkene du refererer til? Jeg tror nok du forstår selv hva jeg referer til, og det er ikke utdanning akkurat. Temmelig spesielt at 70% av husbråk kommer fra utlendinger, selv om de er en liten prosent av befolkningen. Lurer på hvordan fremtiden blir, grøss. Anonym poster: 02d5b667a569328f6d8bb6a1ecb4a473
Tigerpote Skrevet 22. januar 2013 #57 Skrevet 22. januar 2013 Kjipt med bråk, men jeg skjønner ikke hva nasjonalitet har med saken å gjøre. Ingen har sagt noe om nasjonaliteten til de det gjelder, men det er da ingen bombe at det er innvandrere, siden de dessverre topper enhver statistikk her til lands. Anonym poster: 02d5b667a569328f6d8bb6a1ecb4a473 Så "innvandrere" topper enhver statistikk her til lands? Har du referanser til det? Jeg vet at veldig mange innvandrere ikke får jobb selv om de er høyt utdannet, det er kanskje en av statistikkene du refererer til? Jeg tror nok du forstår selv hva jeg referer til, og det er ikke utdanning akkurat. Temmelig spesielt at 70% av husbråk kommer fra utlendinger, selv om de er en liten prosent av befolkningen. Lurer på hvordan fremtiden blir, grøss. Anonym poster: 02d5b667a569328f6d8bb6a1ecb4a473 Hvor tar du dette fra da? Referanser? Personlig har jeg aldri opplevd husbråk fra mennesker fra andre kulturer. Jeg bodde i flere år rett ved en kommunal blokk, som huset mange nasjonaliteter. Aldri noen problemer med dem. Hvis det en sjelden gang var problemer der så var det pga rusmisbrukere, de var norske. Da dreide det seg om røykutvikling fordi de hadde sovnet mens de lagde mat, og fordi de var s beruset at det var fare for liv. De norske nettopp-flyttet-hjemmefra-naboene mine et annet sted jeg bodde derimot... *grøss* Det ble så ille at vi måtte si i fra til styret i borettslaget, og vi var ikke de eneste.
Gjest Antarctica Skrevet 22. januar 2013 #58 Skrevet 22. januar 2013 Jammen Tigerpote, de rølper på NORSK vøtt, det blir noe annet.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #59 Skrevet 22. januar 2013 Kjipt med bråk, men jeg skjønner ikke hva nasjonalitet har med saken å gjøre. Ingen har sagt noe om nasjonaliteten til de det gjelder, men det er da ingen bombe at det er innvandrere, siden de dessverre topper enhver statistikk her til lands. Anonym poster: 02d5b667a569328f6d8bb6a1ecb4a473 Så "innvandrere" topper enhver statistikk her til lands? Har du referanser til det? Jeg vet at veldig mange innvandrere ikke får jobb selv om de er høyt utdannet, det er kanskje en av statistikkene du refererer til? Jeg tror nok du forstår selv hva jeg referer til, og det er ikke utdanning akkurat. Temmelig spesielt at 70% av husbråk kommer fra utlendinger, selv om de er en liten prosent av befolkningen. Lurer på hvordan fremtiden blir, grøss. Anonym poster: 02d5b667a569328f6d8bb6a1ecb4a473 Hvor tar du dette fra da? Referanser? Personlig har jeg aldri opplevd husbråk fra mennesker fra andre kulturer. Jeg bodde i flere år rett ved en kommunal blokk, som huset mange nasjonaliteter. Aldri noen problemer med dem. Hvis det en sjelden gang var problemer der så var det pga rusmisbrukere, de var norske. Da dreide det seg om røykutvikling fordi de hadde sovnet mens de lagde mat, og fordi de var s beruset at det var fare for liv. De norske nettopp-flyttet-hjemmefra-naboene mine et annet sted jeg bodde derimot... *grøss* Det ble så ille at vi måtte si i fra til styret i borettslaget, og vi var ikke de eneste. http://www.nettavisen.no/nyheter/article3288967.ece http://www.abcnyheter.no/nyheter/2012/03/05/en-av-tre-innsatte-er-utlendinger http://www.dagbladet.no/2011/06/17/nyheter/innvandring/kriminalitet/16958521/ På denne ser man jo at det kommer veldig an på hvor noen kommer fra, men det er da ingen bombe. Anonym poster: 02d5b667a569328f6d8bb6a1ecb4a473
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. januar 2013 #60 Skrevet 22. januar 2013 Hjelpe meg for en språkbruk på voksne folk. Greit nok å være uenig, men er det nødvendig å banne og steike og kalle folk for alskens skjellsord fordi de mener noe annet enn deg? Lavmål.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #61 Skrevet 22. januar 2013 Hjelpe meg for en språkbruk på voksne folk. Greit nok å være uenig, men er det nødvendig å banne og steike og kalle folk for alskens skjellsord fordi de mener noe annet enn deg? Lavmål. Er da temmelig lavmål å beskylde noen for å sutre når de blir truet også. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. januar 2013 #62 Skrevet 22. januar 2013 Hjelpe meg for en språkbruk på voksne folk. Greit nok å være uenig, men er det nødvendig å banne og steike og kalle folk for alskens skjellsord fordi de mener noe annet enn deg? Lavmål. Er da temmelig lavmål å beskylde noen for å sutre når de blir truet også. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Two wrongs don't make a right.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #63 Skrevet 22. januar 2013 Hjelpe meg for en språkbruk på voksne folk. Greit nok å være uenig, men er det nødvendig å banne og steike og kalle folk for alskens skjellsord fordi de mener noe annet enn deg? Lavmål. Er da temmelig lavmål å beskylde noen for å sutre når de blir truet også. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Two wrongs don't make a right. Det er sant Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c
Tigerpote Skrevet 22. januar 2013 #64 Skrevet 22. januar 2013 Kjipt med bråk, men jeg skjønner ikke hva nasjonalitet har med saken å gjøre. Ingen har sagt noe om nasjonaliteten til de det gjelder, men det er da ingen bombe at det er innvandrere, siden de dessverre topper enhver statistikk her til lands. Anonym poster: 02d5b667a569328f6d8bb6a1ecb4a473 Så "innvandrere" topper enhver statistikk her til lands? Har du referanser til det? Jeg vet at veldig mange innvandrere ikke får jobb selv om de er høyt utdannet, det er kanskje en av statistikkene du refererer til? Jeg tror nok du forstår selv hva jeg referer til, og det er ikke utdanning akkurat. Temmelig spesielt at 70% av husbråk kommer fra utlendinger, selv om de er en liten prosent av befolkningen. Lurer på hvordan fremtiden blir, grøss. Anonym poster: 02d5b667a569328f6d8bb6a1ecb4a473 Hvor tar du dette fra da? Referanser? Personlig har jeg aldri opplevd husbråk fra mennesker fra andre kulturer. Jeg bodde i flere år rett ved en kommunal blokk, som huset mange nasjonaliteter. Aldri noen problemer med dem. Hvis det en sjelden gang var problemer der så var det pga rusmisbrukere, de var norske. Da dreide det seg om røykutvikling fordi de hadde sovnet mens de lagde mat, og fordi de var s beruset at det var fare for liv. De norske nettopp-flyttet-hjemmefra-naboene mine et annet sted jeg bodde derimot... *grøss* Det ble så ille at vi måtte si i fra til styret i borettslaget, og vi var ikke de eneste. http://www.nettavise...icle3288967.ece http://www.abcnyhete...-er-utlendinger http://www.dagbladet...litet/16958521/ På denne ser man jo at det kommer veldig an på hvor noen kommer fra, men det er da ingen bombe. Anonym poster: 02d5b667a569328f6d8bb6a1ecb4a473 Jeg anser ikke avisartikler som en sikker kilde til sannhet. Journalister kan alltids manipulere resultatene i den retningen som gir flest lesere. Jeg skal ikke stikke under en stol at det finnes visse problemer, men jeg ønsker en annen tilnærming enn heksejakten på "utlendinger" og "innvandrere". Begrepene blir dessuten sjelden definert klart i slike typer diskusjoner.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #65 Skrevet 22. januar 2013 Hi her... Denne tråden skapte mye mer bråk enn naboene mine!! Møkkaspråk og beskyldninger til uskyldig og for å sutre! Jeg blir flau. Men jeg forstår fortsatt ikke hvorfor naboene mine roper og hoier. De er hyggelige naboer ellers, pensjonister. Vi prater litt over gjerdet, men ikke mer. Ser ikke for meg at jeg prater med de om dette. Får vel vente til våren når alle ungene står i hagen og spiller slåball som gang på gang treffer bilene våre og vinduet i ytterdøra, derpå de løper og gjemmer seg og jeg blir den sinte nabokjærringa atter en gang. Ja, jeg får ta alt i samma slengen! HI Anonym poster: 476e395c8e554b7b8b560c2d097331f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå