Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #26 Skrevet 22. januar 2013 Problemet ditt er jo ikke at naboen bråker, men at han truer og dermed gjør seg til kriminell etter vår lovbok. Så furt over det i stedet, ikke plukk en bagatell å lage et innlegg om, og kom etterpå med crazygreiene. Det virker liksom litt mindre... troverdig? Den som fikk trusler er ikke samme som HI... En fin ide å sjekke koder før man uttaler seg kanskje. Anonym poster: 02d5b667a569328f6d8bb6a1ecb4a473
Kliko Skrevet 22. januar 2013 #27 Skrevet 22. januar 2013 Har du prøvd å snakke med dem da? Virker som om noen er livredde for å gå bort til utlendinger. Ikke uten grunn. Gått bort til tre forskjellige naboer: 1: kalte meg rasist og hore. 2: Sa han skulle voldta meg. 3: Kikket bare stygt på meg og spyttet. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Æsj... partysvensker ass. Anonym poster: ede381c49e95ae34ef2579303802924b Var ikke svensker. Ikke-vestlige som det så pent heter. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Ja, dansker er fæle de også. Synes ikke Danmark burde høre til vesten jeg heller. Hva med å anmelde han for trusler da og få gjort noe med saken? Syns det blir så dumt å klage og syte, for så og innrømme at man egentlig ikke har gjort så mye for å få bukt med det.. Fly flate så jævlig frekk du er. Garantert utlending selv, eller gift med en. For en kjerring du er. Anonym poster: 02d5b667a569328f6d8bb6a1ecb4a473 Haha nei gitt 100% norsk jeg Og ingen mann her, men BF er også 100% norsk om du absolutt må vite det Husk å smile litt innimellom da. Det hjelper litt på humøret
Katteskinnet Skrevet 22. januar 2013 #28 Skrevet 22. januar 2013 Kanskje en ide å nevne det da? Du sier jeg bare kunne spurt, vel, jeg mener du bare kunne fortalt. Så du mener seriøst jeg bør si hver eneste lille aspekt av hva som skjedde, for å ikke bli kritisert? Du er pokker meg latterlig!! Selvfølgelig ringer jeg politiet når noen truer med å voldta meg! Herrefred! Jeg er forresten ikke HI heller, men du gidder kanskje ikke bruke øynene dine? Frekke kjerring altså. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Åj så glad vi var da Nei jeg mener virkelig ikke at du ( eller hl da ) skal fortelle meg absolutt alt som har skjedd, men når hun er frustrert og hinter etter råd, så bør hun jo kanskje nevne at det har vært trusler og anmeldelser inni bilde? Jeg mener virkelig ikke at hl skal gå bort å prøve og samarbeide med noen som har truet henne og som hun har anmeldt. Skjønner? Hadde blitt sur jeg også om jeg hadde sagt i en tråd at noen hadde truet meg og fått beskjed om at man sutrer og klager... Du har ikke særlig antenner om du ikke ser det selv. Og du: Den med truslene er ikke samme som HI...
Gjest Antarctica Skrevet 22. januar 2013 #29 Skrevet 22. januar 2013 Problemet ditt er jo ikke at naboen bråker, men at han truer og dermed gjør seg til kriminell etter vår lovbok. Så furt over det i stedet, ikke plukk en bagatell å lage et innlegg om, og kom etterpå med crazygreiene. Det virker liksom litt mindre... troverdig? Den som fikk trusler er ikke samme som HI... En fin ide å sjekke koder før man uttaler seg kanskje. Anonym poster: 02d5b667a569328f6d8bb6a1ecb4a473 Au, sorry. Alle dere som poster som anonym ser dessverre like ut for meg. (Akkurat som alle utlendinger. Samma ulla, hele bunten!)
Kliko Skrevet 22. januar 2013 #30 Skrevet 22. januar 2013 Kanskje en ide å nevne det da? Du sier jeg bare kunne spurt, vel, jeg mener du bare kunne fortalt. Så du mener seriøst jeg bør si hver eneste lille aspekt av hva som skjedde, for å ikke bli kritisert? Du er pokker meg latterlig!! Selvfølgelig ringer jeg politiet når noen truer med å voldta meg! Herrefred! Jeg er forresten ikke HI heller, men du gidder kanskje ikke bruke øynene dine? Frekke kjerring altså. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Åj så glad vi var da Nei jeg mener virkelig ikke at du ( eller hl da ) skal fortelle meg absolutt alt som har skjedd, men når hun er frustrert og hinter etter råd, så bør hun jo kanskje nevne at det har vært trusler og anmeldelser inni bilde? Jeg mener virkelig ikke at hl skal gå bort å prøve og samarbeide med noen som har truet henne og som hun har anmeldt. Skjønner? Hadde blitt sur jeg også om jeg hadde sagt i en tråd at noen hadde truet meg og fått beskjed om at man sutrer og klager... Du har ikke særlig antenner om du ikke ser det selv. Og du: Den med truslene er ikke samme som HI... Hun nevnte vel aldri at hun var truet i hovedinnlegge!!?? Hadde jo selvsagt aldri skrevet at det er dumt å ikke gjøre noe om jeg viste om truslene. Og du, jeg sitter virkelig ikke å leser på de kodene. Burde kanskje gjøre det, men er litt dumt av annonyme å fremstå som hl, når de ikke er det.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #31 Skrevet 22. januar 2013 Hun nevnte vel aldri at hun var truet i hovedinnlegge!!?? Hadde jo selvsagt aldri skrevet at det er dumt å ikke gjøre noe om jeg viste om truslene. Og du, jeg sitter virkelig ikke å leser på de kodene. Burde kanskje gjøre det, men er litt dumt av annonyme å fremstå som hl, når de ikke er det. ÅH HERRE! Har du tungt for det????? HI klager på støy, du sa at man kunne gå bort og klage. JEG, altså en HELT ANNEN ENN HI, delte mine erfaringer med å gå bort og klage. FORSTÅR DU DET NÅ??? Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #32 Skrevet 22. januar 2013 Jeg bor rett ved en bussholdeplass i Oslo og er så drit lei av norske fulle ungdommer.De skriker og synger,sparker i busskuret og knuser alltid glassvinduet.Bråker noe så inni hæl... har bodd her i 30 år og det er fortsatt like ille hver eneste fredag og lørdag.Det værste er når de er for fulle til å komme på bussen til byen og blir stående og krangle/skrike med sjåføren til politiet kommer.. godt vi irriterer oss over forskjellige ting da:) Anonym poster: be2e507af7aeb0aa6917d2dcf15d6c65
Kliko Skrevet 22. januar 2013 #33 Skrevet 22. januar 2013 Hun nevnte vel aldri at hun var truet i hovedinnlegge!!?? Hadde jo selvsagt aldri skrevet at det er dumt å ikke gjøre noe om jeg viste om truslene. Og du, jeg sitter virkelig ikke å leser på de kodene. Burde kanskje gjøre det, men er litt dumt av annonyme å fremstå som hl, når de ikke er det. ÅH HERRE! Har du tungt for det????? HI klager på støy, du sa at man kunne gå bort og klage. JEG, altså en HELT ANNEN ENN HI, delte mine erfaringer med å gå bort og klage. FORSTÅR DU DET NÅ??? Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c I og med at det ikke bare var jeg som trodde du var hl, er det vel kanskje du som bør forstå at det virket som om du var hl?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #34 Skrevet 22. januar 2013 Har du prøvd å snakke med dem da? Virker som om noen er livredde for å gå bort til utlendinger. Ikke uten grunn. Gått bort til tre forskjellige naboer: 1: kalte meg rasist og hore. 2: Sa han skulle voldta meg. 3: Kikket bare stygt på meg og spyttet. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Æsj... partysvensker ass. Anonym poster: ede381c49e95ae34ef2579303802924b Var ikke svensker. Ikke-vestlige som det så pent heter. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Ja, dansker er fæle de også. Synes ikke Danmark burde høre til vesten jeg heller. Hva med å anmelde han for trusler da og få gjort noe med saken? Syns det blir så dumt å klage og syte, for så og innrømme at man egentlig ikke har gjort så mye for å få bukt med det.. Fly flate så jævlig frekk du er. Garantert utlending selv, eller gift med en. For en kjerring du er. Anonym poster: 02d5b667a569328f6d8bb6a1ecb4a473 Innlegget er rapportert. Anonym poster: 6d4891574414c55da52ffd0dfc5c2534
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #35 Skrevet 22. januar 2013 Hun nevnte vel aldri at hun var truet i hovedinnlegge!!?? Hadde jo selvsagt aldri skrevet at det er dumt å ikke gjøre noe om jeg viste om truslene. Og du, jeg sitter virkelig ikke å leser på de kodene. Burde kanskje gjøre det, men er litt dumt av annonyme å fremstå som hl, når de ikke er det. ÅH HERRE! Har du tungt for det????? HI klager på støy, du sa at man kunne gå bort og klage. JEG, altså en HELT ANNEN ENN HI, delte mine erfaringer med å gå bort og klage. FORSTÅR DU DET NÅ??? Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c I og med at det ikke bare var jeg som trodde du var hl, er det vel kanskje du som bør forstå at det virket som om du var hl? Fremdeles ingen unnskyldning for å slenge dritt til en som allerede har fått trusler. Temmelig kaldt og jævlig. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c
Kliko Skrevet 22. januar 2013 #36 Skrevet 22. januar 2013 Hun nevnte vel aldri at hun var truet i hovedinnlegge!!?? Hadde jo selvsagt aldri skrevet at det er dumt å ikke gjøre noe om jeg viste om truslene. Og du, jeg sitter virkelig ikke å leser på de kodene. Burde kanskje gjøre det, men er litt dumt av annonyme å fremstå som hl, når de ikke er det. ÅH HERRE! Har du tungt for det????? HI klager på støy, du sa at man kunne gå bort og klage. JEG, altså en HELT ANNEN ENN HI, delte mine erfaringer med å gå bort og klage. FORSTÅR DU DET NÅ??? Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c I og med at det ikke bare var jeg som trodde du var hl, er det vel kanskje du som bør forstå at det virket som om du var hl? Fremdeles ingen unnskyldning for å slenge dritt til en som allerede har fått trusler. Temmelig kaldt og jævlig. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Fortelle meg o du kloke: Hva slags dritt har jeg slengt? Siter gjerne
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #37 Skrevet 22. januar 2013 Hva med å anmelde han for trusler da og få gjort noe med saken? Syns det blir så dumt å klage og syte, for så og innrømme at man egentlig ikke har gjort så mye for å få bukt med det.. For meg er dette drittslenging. Utrolig ekkelt sagt. Men du tar nok ikke kritikk uansett, så bare drit i det. Fortsett å vær ekkel med folk du, du vinner nok mange venner på den måten. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #38 Skrevet 22. januar 2013 Har du prøvd å snakke med dem da? Virker som om noen er livredde for å gå bort til utlendinger. Ikke uten grunn. Gått bort til tre forskjellige naboer: 1: kalte meg rasist og hore. 2: Sa han skulle voldta meg. 3: Kikket bare stygt på meg og spyttet. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Æsj... partysvensker ass. Anonym poster: ede381c49e95ae34ef2579303802924b Var ikke svensker. Ikke-vestlige som det så pent heter. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Ja, dansker er fæle de også. Synes ikke Danmark burde høre til vesten jeg heller. Hva med å anmelde han for trusler da og få gjort noe med saken? Syns det blir så dumt å klage og syte, for så og innrømme at man egentlig ikke har gjort så mye for å få bukt med det.. Fly flate så jævlig frekk du er. Garantert utlending selv, eller gift med en. For en kjerring du er. Anonym poster: 02d5b667a569328f6d8bb6a1ecb4a473 Innlegget er rapportert. Anonym poster: 6d4891574414c55da52ffd0dfc5c2534 Og hvorfor det? Tåler du ikke at noen har en annen mening enn deg? Å slenge dritt om svensker, dansker og nordmenn er helt akseptabelt i denne tråden, men ikke å si at noen er utlending? Forbaska dobbeltmoral. Skjerp deg, og tål at andre skriver noe du er uenig i. Ikke vær så tynnhudet. Anonym poster: 02d5b667a569328f6d8bb6a1ecb4a473
Kliko Skrevet 22. januar 2013 #39 Skrevet 22. januar 2013 Hva med å anmelde han for trusler da og få gjort noe med saken? Syns det blir så dumt å klage og syte, for så og innrømme at man egentlig ikke har gjort så mye for å få bukt med det.. For meg er dette drittslenging. Utrolig ekkelt sagt. Men du tar nok ikke kritikk uansett, så bare drit i det. Fortsett å vær ekkel med folk du, du vinner nok mange venner på den måten. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Okei hvis det der er drittslenging, så beklager jeg. Men trodde det var lov til å komme med kommentarer og spørsmål på dette forumet. Men da syns jeg du skylder meg en unnskyldning også, for du kalte meg jævelig Got it?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #40 Skrevet 22. januar 2013 Hva med å anmelde han for trusler da og få gjort noe med saken? Syns det blir så dumt å klage og syte, for så og innrømme at man egentlig ikke har gjort så mye for å få bukt med det.. For meg er dette drittslenging. Utrolig ekkelt sagt. Men du tar nok ikke kritikk uansett, så bare drit i det. Fortsett å vær ekkel med folk du, du vinner nok mange venner på den måten. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Okei hvis det der er drittslenging, så beklager jeg. Men trodde det var lov til å komme med kommentarer og spørsmål på dette forumet. Men da syns jeg du skylder meg en unnskyldning også, for du kalte meg jævelig Got it? Beklager at jeg lot meg hisse opp og sank ned til et slikt nivå. Men heretter bør du tenke over hvordan du snakker til folk. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c
Kliko Skrevet 22. januar 2013 #41 Skrevet 22. januar 2013 Hva med å anmelde han for trusler da og få gjort noe med saken? Syns det blir så dumt å klage og syte, for så og innrømme at man egentlig ikke har gjort så mye for å få bukt med det.. For meg er dette drittslenging. Utrolig ekkelt sagt. Men du tar nok ikke kritikk uansett, så bare drit i det. Fortsett å vær ekkel med folk du, du vinner nok mange venner på den måten. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Okei hvis det der er drittslenging, så beklager jeg. Men trodde det var lov til å komme med kommentarer og spørsmål på dette forumet. Men da syns jeg du skylder meg en unnskyldning også, for du kalte meg jævelig Got it? Beklager at jeg lot meg hisse opp og sank ned til et slikt nivå. Men heretter bør du tenke over hvordan du snakker til folk. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Det samme til deg gitt
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #42 Skrevet 22. januar 2013 Hva med å anmelde han for trusler da og få gjort noe med saken? Syns det blir så dumt å klage og syte, for så og innrømme at man egentlig ikke har gjort så mye for å få bukt med det.. For meg er dette drittslenging. Utrolig ekkelt sagt. Men du tar nok ikke kritikk uansett, så bare drit i det. Fortsett å vær ekkel med folk du, du vinner nok mange venner på den måten. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Okei hvis det der er drittslenging, så beklager jeg. Men trodde det var lov til å komme med kommentarer og spørsmål på dette forumet. Men da syns jeg du skylder meg en unnskyldning også, for du kalte meg jævelig Got it? Beklager at jeg lot meg hisse opp og sank ned til et slikt nivå. Men heretter bør du tenke over hvordan du snakker til folk. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Det samme til deg gitt Du klarer ikke dy deg, nei... -___- Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c
Kliko Skrevet 22. januar 2013 #43 Skrevet 22. januar 2013 Hva med å anmelde han for trusler da og få gjort noe med saken? Syns det blir så dumt å klage og syte, for så og innrømme at man egentlig ikke har gjort så mye for å få bukt med det.. For meg er dette drittslenging. Utrolig ekkelt sagt. Men du tar nok ikke kritikk uansett, så bare drit i det. Fortsett å vær ekkel med folk du, du vinner nok mange venner på den måten. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Okei hvis det der er drittslenging, så beklager jeg. Men trodde det var lov til å komme med kommentarer og spørsmål på dette forumet. Men da syns jeg du skylder meg en unnskyldning også, for du kalte meg jævelig Got it? Beklager at jeg lot meg hisse opp og sank ned til et slikt nivå. Men heretter bør du tenke over hvordan du snakker til folk. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Det samme til deg gitt Du klarer ikke dy deg, nei... -___- Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Joda, skal logge meg av nå. Men til neste gang: Ikke legg ut egne erfaringer om du ikke tåler at folk kommenterer det. Blir liksom så dumt når du er inne på et forum. Ha en fin kveld videre
eliona Skrevet 22. januar 2013 #44 Skrevet 22. januar 2013 Jeg bor rett ved en bussholdeplass i Oslo og er så drit lei av norske fulle ungdommer.De skriker og synger,sparker i busskuret og knuser alltid glassvinduet.Bråker noe så inni hæl... har bodd her i 30 år og det er fortsatt like ille hver eneste fredag og lørdag.Det værste er når de er for fulle til å komme på bussen til byen og blir stående og krangle/skrike med sjåføren til politiet kommer.. godt vi irriterer oss over forskjellige ting da:) Anonym poster: be2e507af7aeb0aa6917d2dcf15d6c65 Hææææ, NORSKE ungdommer! Det kan da ikke være sant! Nei DET må de ha lært av de gale utlendingene..
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #45 Skrevet 22. januar 2013 Hva med å anmelde han for trusler da og få gjort noe med saken? Syns det blir så dumt å klage og syte, for så og innrømme at man egentlig ikke har gjort så mye for å få bukt med det.. For meg er dette drittslenging. Utrolig ekkelt sagt. Men du tar nok ikke kritikk uansett, så bare drit i det. Fortsett å vær ekkel med folk du, du vinner nok mange venner på den måten. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Okei hvis det der er drittslenging, så beklager jeg. Men trodde det var lov til å komme med kommentarer og spørsmål på dette forumet. Men da syns jeg du skylder meg en unnskyldning også, for du kalte meg jævelig Got it? Beklager at jeg lot meg hisse opp og sank ned til et slikt nivå. Men heretter bør du tenke over hvordan du snakker til folk. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Det samme til deg gitt Du klarer ikke dy deg, nei... -___- Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Joda, skal logge meg av nå. Men til neste gang: Ikke legg ut egne erfaringer om du ikke tåler at folk kommenterer det. Blir liksom så dumt når du er inne på et forum. Ha en fin kveld videre Trodde seriøst ikke noen kommenterer på den måten på noen temmelig grove trusler. Jeg overvurderte vel hva slags mennesker det er her inne. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #46 Skrevet 22. januar 2013 Jeg bor rett ved en bussholdeplass i Oslo og er så drit lei av norske fulle ungdommer.De skriker og synger,sparker i busskuret og knuser alltid glassvinduet.Bråker noe så inni hæl... har bodd her i 30 år og det er fortsatt like ille hver eneste fredag og lørdag.Det værste er når de er for fulle til å komme på bussen til byen og blir stående og krangle/skrike med sjåføren til politiet kommer.. godt vi irriterer oss over forskjellige ting da:) Anonym poster: be2e507af7aeb0aa6917d2dcf15d6c65 Hææææ, NORSKE ungdommer! Det kan da ikke være sant! Nei DET må de ha lært av de gale utlendingene.. Hårsåre innvandrere... Det blir aldri kjedelig...... Anonym poster: 02d5b667a569328f6d8bb6a1ecb4a473
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #47 Skrevet 22. januar 2013 Har du prøvd å snakke med dem da? Virker som om noen er livredde for å gå bort til utlendinger. Ikke uten grunn. Gått bort til tre forskjellige naboer: 1: kalte meg rasist og hore. 2: Sa han skulle voldta meg. 3: Kikket bare stygt på meg og spyttet. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Æsj... partysvensker ass. Anonym poster: ede381c49e95ae34ef2579303802924b Var ikke svensker. Ikke-vestlige som det så pent heter. Anonym poster: ee014124bb0a06400570ba452fed1c8c Ja, dansker er fæle de også. Synes ikke Danmark burde høre til vesten jeg heller. Hva med å anmelde han for trusler da og få gjort noe med saken? Syns det blir så dumt å klage og syte, for så og innrømme at man egentlig ikke har gjort så mye for å få bukt med det.. Fly flate så jævlig frekk du er. Garantert utlending selv, eller gift med en. For en kjerring du er. Anonym poster: 02d5b667a569328f6d8bb6a1ecb4a473 Innlegget er rapportert. Anonym poster: 6d4891574414c55da52ffd0dfc5c2534 Og hvorfor det? Tåler du ikke at noen har en annen mening enn deg? Å slenge dritt om svensker, dansker og nordmenn er helt akseptabelt i denne tråden, men ikke å si at noen er utlending? Forbaska dobbeltmoral. Skjerp deg, og tål at andre skriver noe du er uenig i. Ikke vær så tynnhudet. Anonym poster: 02d5b667a569328f6d8bb6a1ecb4a473 Fordi jeg også er utlending. Som alltid har jobbet og betalt skatt, stilt opp på dugnad i idrettsklubben, hatt ungenes kompiser på middager, overnattinger, kino uten noe utlegg for foreldrene, aldri vært truende osv. Derfor er jeg drittlei at alle utlendinger blir skåret over en kam. Og bli kalt for russerhore bare fordi jeg kommer fra Russland. Av folk som ikke en gang kjenner meg (hadde de gjort det så hadde de på det tidspunktet forstått at ei som har vært gift med sin aller første kjæreste og sexpartner i mange år ikke helt oppfyller kriterier for å være "hore"). Anonym poster: 6d4891574414c55da52ffd0dfc5c2534
Tigerpote Skrevet 22. januar 2013 #48 Skrevet 22. januar 2013 Kjipt med bråk, men jeg skjønner ikke hva nasjonalitet har med saken å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #49 Skrevet 22. januar 2013 Kjipt med bråk, men jeg skjønner ikke hva nasjonalitet har med saken å gjøre. Ingen har sagt noe om nasjonaliteten til de det gjelder, men det er da ingen bombe at det er innvandrere, siden de dessverre topper enhver statistikk her til lands. Anonym poster: 02d5b667a569328f6d8bb6a1ecb4a473
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #50 Skrevet 22. januar 2013 Sånn er det jævla polakken ved siden av oss og, bråker konstant og ute med ungen til kl 22. Anonym poster: b16c044beeec99a8b39fd487fe6fcdbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå