Gå til innhold

Noen flere som driver med røykeslutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært røykfri i snart 16 uker. Huden er glattere, håret er mer glansfult, pusten er bedre, slipper å stå ut å fryse og jeg har fått myyye bedre luktesans! Og den største bonusen er at barna slipper å kjenne at det lukter 10 år gammelt askebeger av mor :) håper dette kan bedre motivasjonen! Tenk hvor godt forbilde du vil være for barna! Det lukter så sykt ekkelt av folk som kommer inn etter å ha røkt, jeg skjemmes av å ha vært røyker!!!!

Åh, så herlig! Du er kjempeflink! Det er jo det med barna som gjorde at jeg virkelig bestemte meg. Jeg vil ikke at de skal vokse opp med en røykemamma.. usj.. Og ja, det lukter helt jævlig!

Tusen takk for herlig inspirasjon :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært røykfri i snart 16 uker. Huden er glattere, håret er mer glansfult, pusten er bedre, slipper å stå ut å fryse og jeg har fått myyye bedre luktesans! Og den største bonusen er at barna slipper å kjenne at det lukter 10 år gammelt askebeger av mor :) håper dette kan bedre motivasjonen! Tenk hvor godt forbilde du vil være for barna! Det lukter så sykt ekkelt av folk som kommer inn etter å ha røkt, jeg skjemmes av å ha vært røyker!!!!

Åh, så herlig! Du er kjempeflink! Det er jo det med barna som gjorde at jeg virkelig bestemte meg. Jeg vil ikke at de skal vokse opp med en røykemamma.. usj.. Og ja, det lukter helt jævlig!

Tusen takk for herlig inspirasjon :D

Vær bestemt og stå på :) jeg kjente suget etter den 7.dagen, men det gikk over! Jeg sa til meg selv at det er JEG som bestemmer om jeg vil røyke, ikke "røyken". I starten syntes jeg det var litt vanskelig, man kutter ut på en måte en "god venn", men resultatet er desto bedre! Ønsker deg lykke til! Og husk å gi deg selv klapp på skuldra for vær dag du greier deg uten!

Skrevet

Ja jeg er veldig bestemt, og jeg VIL ikke røyke mer. Så langt har det gått veldig bra, altså, så jeg håper det fortsetter! Jeg er stolt av meg selv nå ;) Har klart meg snart en uke. Jeg holder meg selv opptatt hele tiden, enten med husarbeid, hekling eller scrapping, og da går det veldig greit. Nå kan jeg tenke på røyk uten å ha lyst på det :D

Skrevet

Det jeg husker var det største problemet for meg var å vite hvor jeg skulle gjøre av hendene. Var liksom vant til å ha røyken mellom fingrene og da var hendene alltid under kontroll. Men jeg begynte å ha med meg en penn og en liten notisbok når jeg gikk ut (dette var i tiden hvor røyking fortsatt var lov innendørs) og satt og drodlet litt om jeg følte meg sugen. Det hjalp faktisk :D

Skrevet

Jeg må også holde hendene opptatt, så hekler og scrapper mye.

Det går fortsatt veldig bra, 1 uke i dag :D

Skrevet

Jeg holder på å slutte med snus, jeg. Har snuset i 8 år (tiden flyr), men på tirsdag fant jeg ut at nok er nok. Da boksen var tom var jeg ferdig. Så nå er det fem dager siden, og jeg er så overrasket over hvor enkelt det var! Jeg har ikke engang lyst på snus!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...