Gå til innhold

Dere som er her en del og bruker nick...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nix. Hender jeg blir komplimentert for utseendet mitt på profilbildet, men tror ikke jeg har sett foreløpig at noen vil ha meg med til en øde øy eller be meg hjem på vin. Like greit, for jeg er dårlig på vindrikking altså :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sjelden, og det har stort sett vært i positive tråder. Men det er ikke så viktig for meg å bli lagt merke til.

Gjest sug lut
Skrevet

Hehe :) Ikke jeg heller. Men tar meg ikke så nær av det. Har ikke vært her inne i et år en gang. Er nok ikke den mest aktive. Jobber ikke for at folk skal huske meg heller. Ser noen streber ved å like innleggene til de "kjente" osv. Og det finnes viktigere ting enn at noen husker meg på dib ;)

Anonym poster: 5d48ab85995ee6093c4116403e1b00ef

Merkelig argument at "å like et innlegg" er å strebe etter å bli husket eller være likt. Når jeg liker et innlegg, er det enten fordi det fikk meg til å trekke på smilebåndet eller fordi jeg er enig og ikke gidder å skrive det samme om igjen. Hvem som har skrevet innlegget legger jeg ofte ikke merke til, om det er en med ørtenfjørti innlegg eller 20 er ikke relevant.

Og tydeligvis liker jeg innleggene til de som ikke svarer i nicktrådene, da jeg ikke blir nevnt ;)

Anonym poster: 088db052d1f4c10f4a934cb60372b56c

Det er vel heller snakk om de som uansett hva som er skrevet liker noen av de kjentes innlegg, gang på gang. Og ikke snakk om det du nevner her.

Du kan ikke forestille deg at de du kaller "kjente" er det fordi folk faktisk har meninger om det de skriver - at de aktivt liker/ikke liker innleggene, dvs potensielt trykker "liker" eller går inn i en diskusjon? Det må være trist å ha en så negativ vinkling på alt at selv å like noen på et nettforum kan vris til noe mindreverdig.
Skrevet

Hehe :) Ikke jeg heller. Men tar meg ikke så nær av det. Har ikke vært her inne i et år en gang. Er nok ikke den mest aktive. Jobber ikke for at folk skal huske meg heller. Ser noen streber ved å like innleggene til de "kjente" osv. Og det finnes viktigere ting enn at noen husker meg på dib ;)

Merkelig argument at "å like et innlegg" er å strebe etter å bli husket eller være likt. Når jeg liker et innlegg, er det enten fordi det fikk meg til å trekke på smilebåndet eller fordi jeg er enig og ikke gidder å skrive det samme om igjen. Hvem som har skrevet innlegget legger jeg ofte ikke merke til, om det er en med ørtenfjørti innlegg eller 20 er ikke relevant.

Og tydeligvis liker jeg innleggene til de som ikke svarer i nicktrådene, da jeg ikke blir nevnt ;)

Anonym poster: 088db052d1f4c10f4a934cb60372b56c

Det er vel heller snakk om de som uansett hva som er skrevet liker noen av de kjentes innlegg, gang på gang. Og ikke snakk om det du nevner her.

Det fascinerer meg veldig at du greier holde styr på hvem som liker hvem sine innlegg her inne. Fører du statistikk, eller hva?

Anonym poster: eb23efd57e96db8bc52cb9ae3d921a24

Skrevet

De fleste av dere som svarer her ble jo nevnt av Kira i tråden om positive brukere! Så dere kan ikke si at dere aldri blir nevnt.

Jeg derimot har aldri blitt nevnt, verken positivt eller negativt :(

Anonym poster: f33185ea7f9dbca33a0664412b690fd0

Skrevet

Nei, men jeg skriver ikke nok innlegg her inne uansett ;-)

Skrevet

Tja, ble det med mitt gamle nick. Et par ganger med det jeg har nå.

Skrevet

Jeg signerer som regel med nick, men kan ikke huske å ha blitt nevnt noen gang, nei. Jeg er ikke super-aktiv, da, og er vel litt kjedelig og pk, så ikke så rart/uventet egentlig. :)

Skrevet

Har aldri blitt nevnt. (trur eg, leser ofte ikkje dei trådene).

Men trur ikkje eg har blitt lagt merke til.

Men er jammen ikkje mange eg har lagt merke til heller. Selvfølgelig kjenner eg igjen nick og bilde, men aner ikkje om vi har samme meninger eller ikkje. Så derfor kan eg stort sett ikkje svare i sånne tråder heller.

Einaste eg har lagt merke til er Vicky og det var pga bildet. Tok litt tid før eg visste at det ikkje var bilde av ho, og eg blei litt satt ut av det utseendet.

Skrevet

Hadde jeg bare finni ut hvem du er så :-P

Eneste jeg kommer på som er borte som kan minne om deg er (J) Emilie, men stemmer det?

Skrevet
Hadde jeg bare finni ut hvem du er så :-P Eneste jeg kommer på som er borte som kan minne om deg er (J) Emilie, men stemmer det?

Det er Miryks :D

Skrevet

En blir ikke lagt merke til uten at en skiller seg ut på en negativ eller positiv måte. Jeg blir nevnt, både i de negative og positive trådene.

Jeg personlig husker litt dårlig hvem jeg "snakket" med forrige uke e.l.

Skrevet

Nei. Kommer nok aldri til å prøve å bli det heller. ;)

Skrevet

Nei. Har nettopp byttet nick, og er ikke med på så mange diskusjoner.

Skrevet
Hadde jeg bare finni ut hvem du er så :-P Eneste jeg kommer på som er borte som kan minne om deg er (J) Emilie, men stemmer det?

Herregud, ja selvfølgelig!! Fikk det liksom ikke heelt til å stemme med emilie heller :-)

Skrevet

Herregud, ja selvfølgelig!! Fikk det liksom ikke heelt til å stemme med emilie heller :-)

Sjå der ja C:

Skrevet

Jeg vet ikke hvor ofte jeg eventuelt blir nevnt. Er litt lat når det kommer til scrolling, så der er kun unntaksvis jeg gidder å lese alle innlegg i en tråd jeg klikker meg inn på.

Vet jeg ble nevnt en gang hvertfall, men jeg husker ikke akkurat hva tråden gikk i. Noe positivt var det hvertfall for jeg ble barnslig glad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...