Gå til innhold

Dere som er her en del og bruker nick...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dere som regel nevnt i nicktrådene?

Jeg blir aldri nevnt!

Anonym poster: 844c1b2fe6bdf818b20eb08cb51b315b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg, kan ikke si jeg har lett etter kommentarer om meg heller.

Skrevet

Nei, og i disse "nick tider" er jeg veldig glad for nettopp det.

Gud så slemme enkelte kan være.

Svarer ikke på "alle" tråder heller da..

Skrevet

Du får sende meg en PM, så skaljeg passe på å nevne deg neste gang sjansen bryr seg ;)

Skrevet

Nei, syns det er like greit. Mange av de får nesten bare dritt mot seg vist de blir nevnt.

Skrevet

Hehe :) Ikke jeg heller. Men tar meg ikke så nær av det. Har ikke vært her inne i et år en gang. Er nok ikke den mest aktive. Jobber ikke for at folk skal huske meg heller. Ser noen streber ved å like innleggene til de "kjente" osv. Og det finnes viktigere ting enn at noen husker meg på dib ;)

Anonym poster: 5d48ab85995ee6093c4116403e1b00ef

Skrevet

Blir ikke nevnt, har blitt nevnt en gang tror jeg...

Synes egentlig det er veldig greit jeg. Det betyr at jeg er mer anonym og normal. Ikke misslikt men heller ikke en av de superpopulære.

Gjør du noen tabber eller sier noe dumt hvis du er populær så blir du så fort hengt ut og blir hakkekylling. Enkelte her inne husker jo hva dumt man har gjort i evigheter etterpå også :-)

Skrevet

Nei, men det er greit er jo veldig mye mindre hyggelig som blir sagt i de trådene. Er ikke så veldig aktiv og svarer ikke på alle tråder her på anonymforumet, er for det meste de som blir nevt :)

Skrevet

Nei, men det er helt i orden. da har jeg ikke tråkket noen på tærne eller skilt meg ut såpass at det er nevneverdig. ;) helt greit å være snill og kjedelig, kom ikke inn hit for å bli sett opp eller ned på ;)

Anonym poster: ee9c01e2d5a84e6d56770f9f3b7a7c6b

Skrevet

Nei blir ikke nevn og det er helt greit. Svarer ikke på alt heller

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Jeg føler at jeg er her endel. Men kan ikke huske å ha blitt nevnt.. Sitert i ny og ned, men ikke nevnt.. Er nok ikke interessang nok :)

Skrevet

Nei, heldigvis :)

Anonym poster: 1230bf3ff7fa259f26f962b6789df337

Skrevet

Hehe :) Ikke jeg heller. Men tar meg ikke så nær av det. Har ikke vært her inne i et år en gang. Er nok ikke den mest aktive. Jobber ikke for at folk skal huske meg heller. Ser noen streber ved å like innleggene til de "kjente" osv. Og det finnes viktigere ting enn at noen husker meg på dib ;)

Merkelig argument at "å like et innlegg" er å strebe etter å bli husket eller være likt. Når jeg liker et innlegg, er det enten fordi det fikk meg til å trekke på smilebåndet eller fordi jeg er enig og ikke gidder å skrive det samme om igjen. Hvem som har skrevet innlegget legger jeg ofte ikke merke til, om det er en med ørtenfjørti innlegg eller 20 er ikke relevant.

Og tydeligvis liker jeg innleggene til de som ikke svarer i nicktrådene, da jeg ikke blir nevnt ;)

Anonym poster: 088db052d1f4c10f4a934cb60372b56c

Skrevet

Jeg ble nevnt en tråd i dag - har ikke skjedd før. Også ble jeg kalt frekk og mygg (!) i en annen. Ellers er jeg nok litt for kjedelig ;)

Skrevet

Nei, stort sett ikke. Men nå er sikkert halvparten av innleggene mine inne på et lite aktivt rom med få brukere, og den andre halvparten knyttet opp mot spm rundt trening/kosthold og språk. Så jeg er hverken hobbypsykolog eller sprer om meg mine oppfatninger om utro menn eller kjipe venninner.

Skrevet

Har blitt nevnt to ganger de siste ukene av to ulike brukere, men begge stavet nicket mitt feil, det var jo en liten nedtur selv om det er hyggelig å bli lagt merke til :P

Anonym poster: 0fbf2dbcfc7ba9c95f3b5b0148867e52

Skrevet

Nope.. Men jeg svarer en del anonymt også, for jeg vil ikke at for mye info skal kunne knyttes til nicket..

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Det gamle nicket mitt dukket som regel opp i sånne tråder, men siden jeg skiftet har det roet seg :)

Det har aldri vært et mål at noen skal legge merke til meg, men siden jeg var her MYE under svangerskapet ble det jo noen diskusjoner :)

Men de som kan ramse opp nick og beskrive dem imponerer meg stort - på en litt nifs måte. Da er man interessert da!

Skrevet

Nei

Men er ikke akkurat det jeg er ute etter her inne..å bli nevnt i slike hat/elsk tråder..

Skrevet

Nei, har ikke blitt nevnt som jeg har sett...men det holder meg ikke våken om nettene! .....ennå :)

Skrevet

Har blitt nevnt i noen tråder, men jeg har - heldigvis - ikke lest gjennom alle som popper inn her...

Nå er ikke jeg så veldig aktiv, men jeg signerer som regel med nick! ;)

Skrevet

Jeg blir heller aldri nevnt. Men som noen sa over her, jeg signerer oftest med nick fordi jeg ikke vil bli husket slik ei heller fordi jeg vil knytte info til nicket.

Anonym poster: 5fb9cf9e2e7afdb0b0de5079d2e455fd

Skrevet

Merkelig argument at "å like et innlegg" er å strebe etter å bli husket eller være likt. Når jeg liker et innlegg, er det enten fordi det fikk meg til å trekke på smilebåndet eller fordi jeg er enig og ikke gidder å skrive det samme om igjen. Hvem som har skrevet innlegget legger jeg ofte ikke merke til, om det er en med ørtenfjørti innlegg eller 20 er ikke relevant.

Og tydeligvis liker jeg innleggene til de som ikke svarer i nicktrådene, da jeg ikke blir nevnt ;)

Det er vel heller snakk om de som uansett hva som er skrevet liker noen av de kjentes innlegg, gang på gang. Og ikke snakk om det du nevner her.

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Det er vel heller snakk om de som uansett hva som er skrevet liker noen av de kjentes innlegg, gang på gang. Og ikke snakk om det du nevner her.

Men hvem er det som går rundt og husker på hvem som liker de forskjellige sine innlegg da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...