Gå til innhold

2 dager til Trillingene skal ut!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som er i Dagbladet? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe er nok det ;-)

Skrevet

Tenkte jeg måtte høre ;) forstod jo ikke helt artikkelen med tanke på at det står 18uker der :P lykke til iallfall :)

Skrevet

Så det jeg også... Var litt rart, stod at du skulle legges inn før jul;)

Lurte litt på om det var deg ja;)

Lykke til!!;)

Skrevet

Takk begge to.

Vi er litt frustrerte, er et " gammelt intervju. Var i gravid bladet i november ( og da var saken 1-2 Mnd gammel. Så at den ble lagt ut i dag, uten redigering sjokkerte oss veldig ( for vi måtte bli opplyst om dette via venner)

Skrevet (endret)

Jøss, såppas.. Merkelig at de ikke tar kontakt før de publiserer sånt da... Er jo på en måte litt ferskvare slike graviditeter og mye kunne jo skjedd dere fra november og frem til i dag uten at dagbladet hadde vist om det..... :-S

 

Men uansett, nå er det bare en dag igjen..... Håper du oppdaterer oss når du har kommet til hektene igjen, og har fått ro nok rundt deg til å fortelle oss hvordan det har gått. :-)

 

Krysser fingrene for at du får det like enkelt kroppslig som meg etter ks. Oppe og i fin form dagen etter, og i minst like god form som de som hadde født vaginalt. To dager med sterkere smertestillende også bare over på vanlig paracet en liten stund. Glemte å si det da jeg fortalte om mitt ks.

 

Ønsker deg og dere masse lykke til og håper dere får en fantastisk dag i morgen. :-) nyt tiden med de tre små og de to litt større! :-)

Endret av Queen_of_the_road*ny_spire
Skrevet

Takk for det. Ja hun beklaget seg i dag, for det skulle ikke komme før neste uke. Men saken som skulle gått, gikk ikke. Så da gikk min i stede.

 

Blir utrolig spennende. Snittet er i morgen tidlig, oppdaterer dere så snart kroppen er enig :-)

Skrevet

Jeg leste om deg i Dagbladet også, og må bare si WOW - så fantastisk tøffe dere er!!! Kan ikke fatte hvordan det blir å få fem barn som er så tette i alder. Men tenk deg så utrolig mye glede de kommer til å ha av hverandre! All respekt til deg som har bært fram så mange på så kort tid - og ikke minst tre på en gang ;-)

 

Jeg tok planlagt keisersnitt med førstemann, og det var en kjempefin og rolig opplevelse. Veldig behagelig tempo, mye informasjon, rolige folk rundt meg - tror en fødsel er mye mer stressende. Mye er jo forskjellig fra om man får tre eller en, men etter keisersnittet gikk det også veldig bra med meg. Var ganske vondt i et døgn, men fikk masse smertestillende. Dagen etter var jeg oppe og gikk litt, og så avtok smertene kjempefort!! Etter en uke sluttet jeg med vanlig paracet også. Akkurat i dagene etter ks var det litt ekstra med bandasjeskift og sprøyte man setter i magen, men det varte jo bare noen få dager. Planlagt keisersnitt er jo nettopp det; planlagt, så dette kommer til å gå helt fint skal du se!!

 

Masse, masse lykke til!!! :-)

Skrevet

Tusen takk. Veldig fint å høre gode opplevelser. Jeg er vel i grunn mest redd smertene, ved lokalbedøvelsen, kanylene og tiden etter snittet. Sånn alt i alt. Håper virkelig det går bedre enn jeg tenker i morgen. Jeg er trossalt først :-/

Skrevet

Lykke til i morgen! Har vært spennende å følge graviditeten din, og nå blir det spennende å følge nybakt perioden også! Er spennende at mars-babyene sånn smått begynner å komme. :)

Skrevet

Takk, er utrolig spent nå. Bare timer i gjenn til jeg er 5 barnsmor :-)

Skrevet

Tok planlagt KS for 1 mnd siden,og det gikk veldig fint,ikke noe å grue seg for.Hadde endel smerter 2-3 dager etterpå.Og du må være flink til å spørre etter smertestillende før smertene blir for store.Gikk noe krøkkete de første dagene,men så kom det seg fort.Og etter en ca 8 dager kunne jeg sove på magen igjen,deilig!!Nå 1 mnd senere kar jeg kun en tynn stripe som er arret,har grodd veldig fint.Blir sydd innvendig,og stripset på utsiden,så det er ingen sting som må fjernes.

Lykke til med trillingene dine. Du får det travelt,men du får "trippel" glede:-)

Skrevet

Takk :-) ja nå nærmer det seg veldig. Blir godt å bli ferdig i grunn :-) er spent på hva jentene vil gi oss av utfordringer :-)

Skrevet

Et Spennende døgn dere går i møte:) jeg har hatt planlagt ks og har skikkelig angst for sykehus og styr. Men de er utrolig proffe og de gjør det hver eneste dag. Kanskje ikke de tar i mot trillinger hverdag da men da tenker jeg at de er enda mer nøye og ordentlige. Det er jo prestisje for de også! Det er kanskje noe de bare får være med på noen få ganger i sin karriere! Ang smerter etter ks så er det vondt det første døgnet, men de kan gi smertestillende om du synes det blir for ille. Masse masse lykke til i morgen. Måtte alt gå som planlagt og du få en annerledes men fin opplevelse :)

Skrevet

Lykke til med den store dagen i dag! Måtte den bli helt superfantastisk! :-) Gleder meg til å høre hvordan det har gått. :-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...