Skautrollet Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 tenker da hann-tispe, rase- blanding. og hvilken personlighet ville du sagt at den har?
marsgutt 2013 Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 (endret) dverg dachs. hann hund, Skikkelig glad leken hund. elsker familien sin. Endret 19. januar 2013 av april042013
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 Newfoundlender. Hann. 8 år. Hengiven og veldig snill. Anonym poster: e17d00347a0913424edfc8ad943a737f
♥Madam Mim♥ Skrevet 19. januar 2013 #4 Skrevet 19. januar 2013 Border collie, tispe 4 år. Skjæra på tunet... Dvs en hund du nesten ikke merker at du har. Snill og rolig i alle situasjoner. Border collie/tervuren, tispe 9 år. Veldig vakthund. Må varsle hver gang det skjer noe som helst når hun står ute. Får ikke trent det bort heller. Rolig og snill i de aller fleste situasjoner, men merker at hun begynner å bli gammel og sær. Blir det for mye mas gir hun fra seg et knurr og legger seg en annen plass borte fra folk.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #5 Skrevet 19. januar 2013 Dalmatiner tispe, 8 år. Snill, leken og aktiv. Anonym poster: 16b01c08cc3aa878faab7b9813abc1cd
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #6 Skrevet 19. januar 2013 Huskyer, 4 hanner, 2 tisper. De er skapt for en ting og så lenge de blir brukt er de verdens fineste hunder på alle måter! Anonym poster: 4524eb20fa7ef0a3a46026e1bc27882a
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #7 Skrevet 19. januar 2013 Golden Retriever. Hann. 7 år. Rolig og utrolig glad i familien sin. Skikkelig kosegutt :-) Anonym poster: db8a9b3cbb2abb0329793e619ec991d1
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. januar 2013 #8 Skrevet 19. januar 2013 berner sennen tispe, 3 år. Dum som et brød, men utrolig snill. Ingen har fortalt henne at hun liksom skal være bedagelig, for hun kan være ganske så aktiv Hun tror hun får plass på fanget, og synes vi er vanskelige som ikke lar henne sitte der. Ekstremt kosete
Gjest AnneS Skrevet 19. januar 2013 #9 Skrevet 19. januar 2013 To border collier, hann og tispe. Tispa er rolig, men kan være tregere til å lystre enn hannen. Han lyster det minste vink, men er en energibunt av dimensjoner Lydighet er alfa og omega når vi skal gjete, så føler meg litt mer vel med hannhunden. Begge er hoppende glade kosehunder som elsker folk
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #10 Skrevet 19. januar 2013 Chihuahua, hann, 3 år Kosen, folkekjær og en skikkelig frysepinn han bjeffer ALDRI, hans beste venn er en katt(oppdratt av katta) og elsker å være baby pakkes gjerne inn i pledd og kan ligge i timesvis Han er leken og noe innpåsliten Anonym poster: f4d635f2c02297265ce7481a2998a38d
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #11 Skrevet 19. januar 2013 Mellomschnauzer, sort hanne. Veldig sjarmerende, morsom, leken og aktiv. Anonym poster: 38bfccdce9818d63c1e4b1a992d40541
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #12 Skrevet 19. januar 2013 Langhåret vorsther. Nydelig sjokoladebrun farge. Hannhund. Søt, rampete, aktiv og utroooolig sjarmerende. Folk stopper oss ofte, og lurer på hvilken hund vi har. Sjelden rase, som mange synes er utrolig vakker. ( fuglehund, som vi bruker på jakt) Anonym poster: 8160f54a57c52d2828a6af627d11e3f7
M og gutta Skrevet 19. januar 2013 #13 Skrevet 19. januar 2013 Rottweiler 5 år og tispe. Tror at maken til bedagelig hund skal man leite lenge etter. Hun duger ikke som vakthund, og skremmer seg selv når hun bjeffer. Hun tusler rundt juletreet på julaften og finner gjerne en sølepytt eller vanndam å legge seg i. Men hun er utrolig snil og gjør ikke en flue fortred.
what a drittkjerring Skrevet 19. januar 2013 #14 Skrevet 19. januar 2013 Dalmatiner/labrador mix, 9 år. Rolig, hengiven og pinglete
Gjest -Truseløs- Skrevet 19. januar 2013 #15 Skrevet 19. januar 2013 Chihuahua, åtte år, hannhund, veldig glad i mennesker og en kosehund!
Gjest sug lut Skrevet 19. januar 2013 #16 Skrevet 19. januar 2013 Ikke for å pisse midt på gulvet på juletrefesten, men dette er en av trådtypene som gjør folk lette å gjenkjenne.
Lille- MO Skrevet 19. januar 2013 #17 Skrevet 19. januar 2013 Shetland Sheepdog, 6,5 år gammel hanne. Leken og energisk, lettlært og ektremt glad i mennesker. Ikke skeptisk.
Catlady Skrevet 19. januar 2013 #18 Skrevet 19. januar 2013 Huskyer, 4 hanner, 2 tisper. De er skapt for en ting og så lenge de blir brukt er de verdens fineste hunder på alle måter! Anonym poster: 4524eb20fa7ef0a3a46026e1bc27882a Hva mener du de er skapt for egentlig ? Mannen min har å utrolig lyst på en, men da blir huskyen først og fremst "vanlig" familie hund.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #19 Skrevet 19. januar 2013 Blandingshund, kastrert hann på 6 år. Oppmerksomhetssyk og masete, men snill som dagen er lang. Spesiell type som man må bli kjent med for å bli glad i. Hadde ikke bytta han ut for noenting, ingen som har makan! Anonym poster: 857a26acc638776a2273e9a744fefbde
Skautrollet Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #20 Skrevet 19. januar 2013 Huskyer, 4 hanner, 2 tisper. De er skapt for en ting og så lenge de blir brukt er de verdens fineste hunder på alle måter! Anonym poster: 4524eb20fa7ef0a3a46026e1bc27882a Hva mener du de er skapt for egentlig ? Mannen min har å utrolig lyst på en, men da blir huskyen først og fremst "vanlig" familie hund. med det så mener hun at de er generelt avlet for å trekke, de havner i kategorien polarhunder
Catlady Skrevet 19. januar 2013 #21 Skrevet 19. januar 2013 Huskyer, 4 hanner, 2 tisper. De er skapt for en ting og så lenge de blir brukt er de verdens fineste hunder på alle måter! Anonym poster: 4524eb20fa7ef0a3a46026e1bc27882a Hva mener du de er skapt for egentlig ? Mannen min har å utrolig lyst på en, men da blir huskyen først og fremst "vanlig" familie hund. med det så mener hun at de er generelt avlet for å trekke, de havner i kategorien polarhunder Ja, det vet jeg da Men om hun har mye erfaring med huskyer hadde det vært fint med et lite tips eller råd. Mannen har som sagt slått seg fast på husky, mens jeg er mer skeptisk pga jeg lurer på om de vil ha det like bra om de ikke blir brukt som typiske trekkhunder.
klg,2 boys now:) Skrevet 19. januar 2013 #22 Skrevet 19. januar 2013 Leonberger/Berner sennen,tispe,1,5 år.tror hun er en liten mops.vil gjerne bli bært og sitte på fanget(hun er 50 kg++),bare gubben som kan bære hun og da blir hun såååå glad.ellers veldig sky for fremmede.gjemmer seg bak meg hvis det kommer noen hun ikke kjenner;-)
Skautrollet Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #23 Skrevet 19. januar 2013 morsomt å høre dette. har selv Shæfer/malanois tispe 10 år, utrolig tålmodig med barn, spesielt med mine, elsker å gå spor selv om alderen trekker henne litt ned og blir fort sliten. shæfer tispe 2 år. snill og rolig, litt sky med fremmede og absolutt ingen vaktbikkje. ingen av dem bjeffer noe særlig selv om de egentlig er vakthundraser
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #24 Skrevet 19. januar 2013 Har en belger; ei groenendaeltispe på 3 1/2 år. Snill som dagen er lang, tilpasningsdyktig og grei å ha med å gjøre. Mega-ivrig når hun forstår at det er langtur på gang. Skikkelig arbeidsvillig når muligheten byr seg, og konverterer direkte tilbake til sofa- og kosehund i det hun går inn av døren. Dessuten: Verdens nest peneste hund; bare broren hennes er penere, han har penere øyne enn hun som bor her. Anonym poster: fb7005e24da7a0d2b510461aa7252296
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #25 Skrevet 19. januar 2013 Kanindachs - tispe. Supersosial, med et supert gemytt. Kennel Minstemann har supre hunder! <3 Anonym poster: 8353af8ba142641dec1f17f32849a05d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå