Gå til innhold

Avhengi av en mann?

Anbefalte innlegg

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

"Ser mange skriver her at de er uavhengi. Ja det stemmer vel det, så lenge det passer for faren til barna dine. Min påstand er at den dagen du får barn er den dagen du må begynne å tilrettelegge for en mann."

Det er jeg veldig uenig i. Jeg er også alenemamma med et barn hvis far aldri stiller opp. Så jeg stiller opp, hver dag og hele tiden. Jeg er slett ikke avhengig av en mann verken for å kunne ta vare på barnet mitt, for å kunne gi omsorg, for å kunne ta ferdig min bachelor eller for å leve livet mitt.

Man tar utgangspunkt i at man må klare seg selv og forbausende nok så gjør man også ofte det. Man er så uavhengig som man ønsker å være.

Nei, men for ditt barns del er du vel opptatt av at faren skal stille opp? Det er der jeg mener tilretteleggingen begynner. Jeg setter mine egne behov til side og står på pinne for barnas far, for barna mine trenger pappaen sin!

Anonym poster: 56b5715fde512ec32034d32003faef9a

Jeg er opptatt av det, men jeg har innsett at jeg ikke kan tvinge en voksen mann. Han vet hvor vi er og hvor vi bor. Noe mer tilrettelegging er det ikke fra min side. Han vet at døra alltid vil være åpen og noe mer enn det kan jeg ikke gjøre. Så nei, jeg verken tilrettelegger eller er avhengig av ham på noen som helst måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...