Gå til innhold

Hvilken er din favorittsjokolade?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det boble melkesjokolade som er favoritten for tiden, men er veldig periodevis.. Veldig glad i japp og new energi også. Uff alt for glad i sjokolade

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Japp Star (den nye).. Blitt helt hekta.

Monolitt

Toppris

Peanut

Dumle

Og dere som liker sjokolade med appelsin.. Jeg har sagt det før, men må bare si det igjen.. Dere provoserer meg noe så inni hampen :P

yes!!! Jeg må bare få sagt hvor deilig jeg synes det er å få provosert deg litt også :-D

Grrrr... Få ting som provoserer meg her inne.. Men sjokolade og appelsin har ingenting med hverandre å gjøre! :P bra jobba! Ikke mange som greier å provosere meg..

Greier ikke å hisse meg opp.... men på en sjokoladeabstinensdag kunne nok jeg også blitt mektig provosert over at man kan finne på å gjøre en sånn uting som å blande appelsin og sjokolade. Det kan nesten sidestilles med å banne i (sjokolade-)kirka!! ;)

Skrevet

Monolitt

Toppris

Peanut

Dumle

Og dere som liker sjokolade med appelsin.. Jeg har sagt det før, men må bare si det igjen.. Dere provoserer meg noe så inni hampen :P

yes!!! Jeg må bare få sagt hvor deilig jeg synes det er å få provosert deg litt også :-D

Grrrr... Få ting som provoserer meg her inne.. Men sjokolade og appelsin har ingenting med hverandre å gjøre! :P bra jobba! Ikke mange som greier å provosere meg..

Greier ikke å hisse meg opp.... men på en sjokoladeabstinensdag kunne nok jeg også blitt mektig provosert over at man kan finne på å gjøre en sånn uting som å blande appelsin og sjokolade. Det kan nesten sidestilles med å banne i (sjokolade-)kirka!! ;)

Mmm!! Tenk da! Ei heil sjokoladekirke...

Skrevet

Ellers er favoritten 85 % Green & Black :)

Og til jul elsker jeg After Eight og Anton Bergs plomme i madeira.

Det har jeg gjort siden jeg var lita, mens de andre barna spiste julegodter satt jeg med de voksne og snek meg til after eight og plomme i madeira....

Madam Mim.... var det kl 14 det åpnet, sa du?? ;)

Og Cuba, Mordi, den må med til påske ;)

Skrevet

Monolitt

Toppris

Peanut

Dumle

Mmm!! Tenk da! Ei heil sjokoladekirke...

Da ville jeg nok også gått oftere i kirka... ;)

Skrevet

Toppris og Lindt med havsalt! Naaaaaam!

Gjest amandine
Skrevet

Troika , After Eight, og JA jeg liker til og med sukat i julekaken! Og sherry. Og portvin. Men 80 er jeg ikke!

Skrevet

Ser ut som jeg får ha Dronning Kokesjokolade for meg selv :D

Skrevet

Mørk kokesjokolade, Cuba, Toppris og generelt nøttesjokolader.

Anonym poster: 4c518eed7cc397aadf417bee2cb71abb

Skrevet

Center er nydelig, det samme med Lion og Kvikklunsj med havsalt. Åååååååh, vil ha sjokolade NÅ!

Anonym poster: 62830456259068ceb0421086c1216f9c

Skrevet

Den var ikke enkel, her veksler det litt, så må bli flere;

- Lion

- Kindersjokolade

- Hobby

- Crispo

- Firkløver

- Påskeegg

Teller jule og påskemarsipan med sjokolade på også? Gøy med julemarsipan på salg i januar... Kjenner forresten jeg kunne drept (iallefall slått noen litt hardt) for en Lion nå!!

Skrevet

Blues

Riegel

Relax

alt jeg liker går ut av produksjon. Hvis Nidarosdomen melkepletter også forsvinner så rømmer jeg landet.

Skrevet

Haha

Blues

Riegel

Relax

alt jeg liker går ut av produksjon. Hvis Nidarosdomen melkepletter også forsvinner så rømmer jeg landet.

Nidars.. Autocorrect

Skrevet

Jeg elsker snickers, men lion, twix og lys kokesjokolade i fra freia er også store favoritter :)

Skrevet

Mm...mye godt her! Kom på at Lindt hvit sjokolade med myk sjokoladekrem inni er himmelsk...

Skrevet

Melkesjokolade og påskeegg! Jeg foreslo for freia å lage påskeeggene i en "hele året" utgave, men det ville de ikke. Ånei, røpet meg. Okei da, jeg er sjokoholiker.

Skrevet

Kvikklunsj

Banansjokolade fra Minde sjokolade (ikke skumbananer, det er noe helt annet)

Mørk, mørk, mørk sjokolade (sammen med dobbel espresso... Mmmm!)

Anonym poster: d2c0bedf8d06b43fb5fa4836f2db5ff0

Skrevet

Freia kvikklunsjmelkesjokolade med havsalt. eller hva den heter...

Skrevet

Daim og mekesjokolade med daim er favorittene, men mekesjokolade, melkesjokolade med kvikk lunsj, melkesjokolade med topp ris, walters mandler, caramello, snickers, japp, twix, lion og mange flere er også fantastisk gode. Og festkaramell <3 Var det nødvendig å lge en sånn tråd når jeg har klart å la være å spise sjokolade i 5 dager nå....

Skrevet

Kvikk Lunsj melkesjokolade

Cuba

Kokostwist

Skrevet

Vanskelig, vanskelig, vanskelig spørsmål!!:)

Men på topp 5:

-Toppris

-porøs melkesjokolade

-smash (i pose)

-milky way

-stratos (bar)

Skrevet

Omg, jaja her kommer lista!!!

Twist, banan

Twist, aprikos

Troika

Appelsinsjokolade (den runde)

Mint twist, husker ikke hva de heter

Kvicklunsj melkesjokolade.

Hihi, er bare bittelitt glad i sjokolade jeg :-D

Vi to hadde kranglet om bitene! Samtlige sjokolader du nevner er mine favoritter. Sykt... :D

Skrevet

Non stop er alltid topp!

Ellers liker eg godt center, troika, bringebærsjokolade, freia premium med mousse og sjokoladesaus, +++ he he, er sjokolademums;)

Anonym poster: 1a371de70533c57260ed84d44e1fb746

Skrevet

Oi, den var vanskelig...

Akkurat nå er jeg veldig glad i Walters mandler. Ellers kommer Cuba, Moccatrøffel og Caramello høyt opp på listen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...