maxim Skrevet 19. januar 2013 #51 Skrevet 19. januar 2013 Her er det boble melkesjokolade som er favoritten for tiden, men er veldig periodevis.. Veldig glad i japp og new energi også. Uff alt for glad i sjokolade
Roselilly Skrevet 19. januar 2013 #52 Skrevet 19. januar 2013 Japp Star (den nye).. Blitt helt hekta. Monolitt Toppris Peanut Dumle Og dere som liker sjokolade med appelsin.. Jeg har sagt det før, men må bare si det igjen.. Dere provoserer meg noe så inni hampen yes!!! Jeg må bare få sagt hvor deilig jeg synes det er å få provosert deg litt også :-D Grrrr... Få ting som provoserer meg her inne.. Men sjokolade og appelsin har ingenting med hverandre å gjøre! bra jobba! Ikke mange som greier å provosere meg.. Greier ikke å hisse meg opp.... men på en sjokoladeabstinensdag kunne nok jeg også blitt mektig provosert over at man kan finne på å gjøre en sånn uting som å blande appelsin og sjokolade. Det kan nesten sidestilles med å banne i (sjokolade-)kirka!!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 19. januar 2013 #53 Skrevet 19. januar 2013 Japp Star (den nye).. Blitt helt hekta. Monolitt Toppris Peanut Dumle Og dere som liker sjokolade med appelsin.. Jeg har sagt det før, men må bare si det igjen.. Dere provoserer meg noe så inni hampen yes!!! Jeg må bare få sagt hvor deilig jeg synes det er å få provosert deg litt også :-D Grrrr... Få ting som provoserer meg her inne.. Men sjokolade og appelsin har ingenting med hverandre å gjøre! bra jobba! Ikke mange som greier å provosere meg.. Greier ikke å hisse meg opp.... men på en sjokoladeabstinensdag kunne nok jeg også blitt mektig provosert over at man kan finne på å gjøre en sånn uting som å blande appelsin og sjokolade. Det kan nesten sidestilles med å banne i (sjokolade-)kirka!! Mmm!! Tenk da! Ei heil sjokoladekirke...
Roselilly Skrevet 19. januar 2013 #54 Skrevet 19. januar 2013 Ellers er favoritten 85 % Green & Black Og til jul elsker jeg After Eight og Anton Bergs plomme i madeira. Det har jeg gjort siden jeg var lita, mens de andre barna spiste julegodter satt jeg med de voksne og snek meg til after eight og plomme i madeira.... Madam Mim.... var det kl 14 det åpnet, sa du?? Og Cuba, Mordi, den må med til påske
Roselilly Skrevet 19. januar 2013 #55 Skrevet 19. januar 2013 Japp Star (den nye).. Blitt helt hekta. Monolitt Toppris Peanut Dumle Og dere som liker sjokolade med appelsin.. Jeg har sagt det før, men må bare si det igjen.. Dere provoserer meg noe så inni hampen yes!!! Jeg må bare få sagt hvor deilig jeg synes det er å få provosert deg litt også :-D Grrrr... Få ting som provoserer meg her inne.. Men sjokolade og appelsin har ingenting med hverandre å gjøre! bra jobba! Ikke mange som greier å provosere meg.. Greier ikke å hisse meg opp.... men på en sjokoladeabstinensdag kunne nok jeg også blitt mektig provosert over at man kan finne på å gjøre en sånn uting som å blande appelsin og sjokolade. Det kan nesten sidestilles med å banne i (sjokolade-)kirka!! Mmm!! Tenk da! Ei heil sjokoladekirke... Da ville jeg nok også gått oftere i kirka...
Flettfrid og lilleprins Skrevet 19. januar 2013 #56 Skrevet 19. januar 2013 Toppris og Lindt med havsalt! Naaaaaam!
Gjest amandine Skrevet 19. januar 2013 #57 Skrevet 19. januar 2013 Troika , After Eight, og JA jeg liker til og med sukat i julekaken! Og sherry. Og portvin. Men 80 er jeg ikke!
NoraLill82 Skrevet 19. januar 2013 #58 Skrevet 19. januar 2013 Ser ut som jeg får ha Dronning Kokesjokolade for meg selv
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #59 Skrevet 19. januar 2013 Mørk kokesjokolade, Cuba, Toppris og generelt nøttesjokolader. Anonym poster: 4c518eed7cc397aadf417bee2cb71abb
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #60 Skrevet 19. januar 2013 Center er nydelig, det samme med Lion og Kvikklunsj med havsalt. Åååååååh, vil ha sjokolade NÅ! Anonym poster: 62830456259068ceb0421086c1216f9c
MGS123 Skrevet 19. januar 2013 #61 Skrevet 19. januar 2013 Den var ikke enkel, her veksler det litt, så må bli flere; - Lion - Kindersjokolade - Hobby - Crispo - Firkløver - Påskeegg Teller jule og påskemarsipan med sjokolade på også? Gøy med julemarsipan på salg i januar... Kjenner forresten jeg kunne drept (iallefall slått noen litt hardt) for en Lion nå!!
Aliena Skrevet 19. januar 2013 #62 Skrevet 19. januar 2013 Blues Riegel Relax alt jeg liker går ut av produksjon. Hvis Nidarosdomen melkepletter også forsvinner så rømmer jeg landet.
Aliena Skrevet 19. januar 2013 #63 Skrevet 19. januar 2013 Haha Blues Riegel Relax alt jeg liker går ut av produksjon. Hvis Nidarosdomen melkepletter også forsvinner så rømmer jeg landet. Nidars.. Autocorrect
stratosku Skrevet 19. januar 2013 #64 Skrevet 19. januar 2013 Jeg elsker snickers, men lion, twix og lys kokesjokolade i fra freia er også store favoritter
Mor di! Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #65 Skrevet 19. januar 2013 Mm...mye godt her! Kom på at Lindt hvit sjokolade med myk sjokoladekrem inni er himmelsk...
Jojo x3 Skrevet 19. januar 2013 #67 Skrevet 19. januar 2013 Melkesjokolade og påskeegg! Jeg foreslo for freia å lage påskeeggene i en "hele året" utgave, men det ville de ikke. Ånei, røpet meg. Okei da, jeg er sjokoholiker.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #68 Skrevet 19. januar 2013 Kvikklunsj Banansjokolade fra Minde sjokolade (ikke skumbananer, det er noe helt annet) Mørk, mørk, mørk sjokolade (sammen med dobbel espresso... Mmmm!) Anonym poster: d2c0bedf8d06b43fb5fa4836f2db5ff0
Frøken Ubesluttsom Skrevet 19. januar 2013 #69 Skrevet 19. januar 2013 Freia kvikklunsjmelkesjokolade med havsalt. eller hva den heter...
Anne:-D Skrevet 19. januar 2013 #70 Skrevet 19. januar 2013 Daim og mekesjokolade med daim er favorittene, men mekesjokolade, melkesjokolade med kvikk lunsj, melkesjokolade med topp ris, walters mandler, caramello, snickers, japp, twix, lion og mange flere er også fantastisk gode. Og festkaramell <3 Var det nødvendig å lge en sånn tråd når jeg har klart å la være å spise sjokolade i 5 dager nå....
what a drittkjerring Skrevet 19. januar 2013 #71 Skrevet 19. januar 2013 Kvikk Lunsj melkesjokolade Cuba Kokostwist
May the force be with you Skrevet 19. januar 2013 #72 Skrevet 19. januar 2013 Vanskelig, vanskelig, vanskelig spørsmål!! Men på topp 5: -Toppris -porøs melkesjokolade -smash (i pose) -milky way -stratos (bar)
Mamma4livet Skrevet 19. januar 2013 #73 Skrevet 19. januar 2013 Omg, jaja her kommer lista!!! Twist, banan Twist, aprikos Troika Appelsinsjokolade (den runde) Mint twist, husker ikke hva de heter Kvicklunsj melkesjokolade. Hihi, er bare bittelitt glad i sjokolade jeg :-D Vi to hadde kranglet om bitene! Samtlige sjokolader du nevner er mine favoritter. Sykt...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #74 Skrevet 19. januar 2013 Non stop er alltid topp! Ellers liker eg godt center, troika, bringebærsjokolade, freia premium med mousse og sjokoladesaus, +++ he he, er sjokolademums;) Anonym poster: 1a371de70533c57260ed84d44e1fb746
TPK Skrevet 19. januar 2013 #75 Skrevet 19. januar 2013 Oi, den var vanskelig... Akkurat nå er jeg veldig glad i Walters mandler. Ellers kommer Cuba, Moccatrøffel og Caramello høyt opp på listen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå