Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #27 Skrevet 19. januar 2013 Smash! Anonym poster: f8abdbc0dcd8e2ea605987820b2c2319
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 19. januar 2013 #29 Skrevet 19. januar 2013 Japp Star (den nye).. Blitt helt hekta. Monolitt Toppris Peanut Dumle Og dere som liker sjokolade med appelsin.. Jeg har sagt det før, men må bare si det igjen.. Dere provoserer meg noe så inni hampen
beibilykke Skrevet 19. januar 2013 #31 Skrevet 19. januar 2013 Twirl! Her i norge hadde jeg en gang en stoorfavoritt, men den selges ikke lengre.. Vet ikke om noen andre husker den.. Var ikke så stor.. (på str med nye caramello) ca 4-5 firkanta biter i hverandre.. så var det litt mykere sjokolade inni enn utapå.. de hadde to varianter, en lys og en litt mørkere... *savn* Den ble borte etter bare noen mnd tror jeg.. BUBUBUBU. Var da jeg gikk i 8. klasse.. da var jeg vel.. 15.. så er 9 år siden Haha. Mannen min elsker twirl. Jeg hater den.. han får den tilsendt fra scotland
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 19. januar 2013 #32 Skrevet 19. januar 2013 Og malteezers.. Om noen kan fortelle meg hvor jeg får tak i dem, skal dere få en stor belønning!
♥Madam Mim♥ Skrevet 19. januar 2013 #34 Skrevet 19. januar 2013 Japp Star (den nye).. Blitt helt hekta. Monolitt Toppris Peanut Dumle Og dere som liker sjokolade med appelsin.. Jeg har sagt det før, men må bare si det igjen.. Dere provoserer meg noe så inni hampen yes!!! Jeg må bare få sagt hvor deilig jeg synes det er å få provosert deg litt også :-D
beibilykke Skrevet 19. januar 2013 #35 Skrevet 19. januar 2013 Twirl! Her i norge hadde jeg en gang en stoorfavoritt, men den selges ikke lengre.. Vet ikke om noen andre husker den.. Var ikke så stor.. (på str med nye caramello) ca 4-5 firkanta biter i hverandre.. så var det litt mykere sjokolade inni enn utapå.. de hadde to varianter, en lys og en litt mørkere... *savn* Den ble borte etter bare noen mnd tror jeg.. BUBUBUBU. Var da jeg gikk i 8. klasse.. da var jeg vel.. 15.. så er 9 år siden Haha. Mannen min elsker twirl. Jeg hater den.. han får den tilsendt fra scotland Eem. Leste ikke innlegge ditt så nøye. Hehe. Er ikke litt samme sjokolade.. hihi... samme navn da
maimora Skrevet 19. januar 2013 #36 Skrevet 19. januar 2013 Og malteezers.. Om noen kan fortelle meg hvor jeg får tak i dem, skal dere få en stor belønning! Meny!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 19. januar 2013 #37 Skrevet 19. januar 2013 Japp Star (den nye).. Blitt helt hekta. Monolitt Toppris Peanut Dumle Og dere som liker sjokolade med appelsin.. Jeg har sagt det før, men må bare si det igjen.. Dere provoserer meg noe så inni hampen yes!!! Jeg må bare få sagt hvor deilig jeg synes det er å få provosert deg litt også :-D Grrrr... Få ting som provoserer meg her inne.. Men sjokolade og appelsin har ingenting med hverandre å gjøre! bra jobba! Ikke mange som greier å provosere meg..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #38 Skrevet 19. januar 2013 Kinder sjokolade og påske eggene! Mhm................. Anonym poster: 4215b8a38f4714f1fc76b4a3dd1f5eb7
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 19. januar 2013 #39 Skrevet 19. januar 2013 Og malteezers.. Om noen kan fortelle meg hvor jeg får tak i dem, skal dere få en stor belønning! Meny! Ikke her
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #40 Skrevet 19. januar 2013 Japp Star (den nye).. Blitt helt hekta. Monolitt Toppris Peanut Dumle Og dere som liker sjokolade med appelsin.. Jeg har sagt det før, men må bare si det igjen.. Dere provoserer meg noe så inni hampen yes!!! Jeg må bare få sagt hvor deilig jeg synes det er å få provosert deg litt også :-D Grrrr... Få ting som provoserer meg her inne.. Men sjokolade og appelsin har ingenting med hverandre å gjøre! bra jobba! Ikke mange som greier å provosere meg.. Elsker appelsin sjokoladen fra freia?`Den runde som man dytter hardt i og så åpner sjokolade appelsine seg hmmmmmmm....den + de andre elsker jeg! Anonym poster: 4215b8a38f4714f1fc76b4a3dd1f5eb7
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 19. januar 2013 #41 Skrevet 19. januar 2013 Japp Star (den nye).. Blitt helt hekta. Monolitt Toppris Peanut Dumle Og dere som liker sjokolade med appelsin.. Jeg har sagt det før, men må bare si det igjen.. Dere provoserer meg noe så inni hampen yes!!! Jeg må bare få sagt hvor deilig jeg synes det er å få provosert deg litt også :-D Grrrr... Få ting som provoserer meg her inne.. Men sjokolade og appelsin har ingenting med hverandre å gjøre! bra jobba! Ikke mange som greier å provosere meg.. Elsker appelsin sjokoladen fra freia?`Den runde som man dytter hardt i og så åpner sjokolade appelsine seg hmmmmmmm....den + de andre elsker jeg! Anonym poster: 4215b8a38f4714f1fc76b4a3dd1f5eb7 Grrr....
Vårbarnet med to små Skrevet 19. januar 2013 #42 Skrevet 19. januar 2013 Kindersjokolade Troika Gullbrød Japp Twix After eight Wow!!! Troika, gullbrød og after eight?? Blir du med meg på rulatordate på eldresentret i morgen kl 14.00? Jeg kan bli med jeg å. Elsker after eight, banan, marsipan og aprikos twisten, for ikke å snakke om troika, mandelstang og lohengrin (?kan ikke stave det navnet). Og gi meg en pose opera mints eller bridge-blanding så skal du se one happy girl, jeg mener en glad olding. Og dette er hverdagsdilla, ikke bare pga at jeg er rimelig gravid. Haha. Noen bedre? ;-)
geitemarken Skrevet 19. januar 2013 #43 Skrevet 19. januar 2013 (endret) Oh! Jeg glemte punsj-knapper, de er så gooooode. Endret 19. januar 2013 av geitemarken
Bustetroll Skrevet 19. januar 2013 #44 Skrevet 19. januar 2013 Twirl! Her i norge hadde jeg en gang en stoorfavoritt, men den selges ikke lengre.. Vet ikke om noen andre husker den.. Var ikke så stor.. (på str med nye caramello) ca 4-5 firkanta biter i hverandre.. så var det litt mykere sjokolade inni enn utapå.. de hadde to varianter, en lys og en litt mørkere... *savn* Den ble borte etter bare noen mnd tror jeg.. BUBUBUBU. Var da jeg gikk i 8. klasse.. da var jeg vel.. 15.. så er 9 år siden Haha. Mannen min elsker twirl. Jeg hater den.. han får den tilsendt fra scotland Eem. Leste ikke innlegge ditt så nøye. Hehe. Er ikke litt samme sjokolade.. hihi... samme navn da jeg vil og ha fra skottland! jeg snakker om den lilla Finnes en annen som er nestenm lik, bare gul, og en stripe isteden for 2
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #45 Skrevet 19. januar 2013 Og malteezers.. Om noen kan fortelle meg hvor jeg får tak i dem, skal dere få en stor belønning! Tror jeg har kjøpt det på meny.. Hvis ikke har de det på butikkene som heter tgr i små poser.. Hvis ikke det kan jeg kjøpe en stooor pose til deg når jeg skal på danmarksbåten, hehe Anonym poster: 3d485ace96791009cbb00aa8d69acec1
bamali 2rosa og 1blå Skrevet 19. januar 2013 #47 Skrevet 19. januar 2013 Jeg bør i irak og den sjokoladen som selges her smaker helt forferdelig. Men saa fant jeg snickers her om dagen!!!!! Lykke! Saa det er min nye favoritt:) Sånn egentlig liker jeg melkesjokolade med kvikk lunsj best..savn...
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 19. januar 2013 #48 Skrevet 19. januar 2013 Og malteezers.. Om noen kan fortelle meg hvor jeg får tak i dem, skal dere få en stor belønning! Tror jeg har kjøpt det på meny.. Hvis ikke har de det på butikkene som heter tgr i små poser.. Hvis ikke det kan jeg kjøpe en stooor pose til deg når jeg skal på danmarksbåten, hehe Anonym poster: 3d485ace96791009cbb00aa8d69acec1 Så snill du er da men vet du hva? Jeg er gravid og fikk så lyst på de at jeg ikke greide slippe tanken.. Takk for det hi så nå har jeg bestillt meg 6 store poser på Amazon.com. Hoho! Cant wait!
maxim Skrevet 19. januar 2013 #49 Skrevet 19. januar 2013 Og malteezers.. Om noen kan fortelle meg hvor jeg får tak i dem, skal dere få en stor belønning! Tror jeg har kjøpt det på meny.. Hvis ikke har de det på butikkene som heter tgr i små poser.. Hvis ikke det kan jeg kjøpe en stooor pose til deg når jeg skal på danmarksbåten, hehe Anonym poster: 3d485ace96791009cbb00aa8d69acec1 Så snill du er da men vet du hva? Jeg er gravid og fikk så lyst på de at jeg ikke greide slippe tanken.. Takk for det hi så nå har jeg bestillt meg 6 store poser på Amazon.com. Hoho! Cant wait! Jeg som sa jeg kunne kjøpe for deg, men haha 6 poser da har du en stund (kanskje)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 19. januar 2013 #50 Skrevet 19. januar 2013 Og malteezers.. Om noen kan fortelle meg hvor jeg får tak i dem, skal dere få en stor belønning! Tror jeg har kjøpt det på meny.. Hvis ikke har de det på butikkene som heter tgr i små poser.. Hvis ikke det kan jeg kjøpe en stooor pose til deg når jeg skal på danmarksbåten, hehe Anonym poster: 3d485ace96791009cbb00aa8d69acec1 Så snill du er da men vet du hva? Jeg er gravid og fikk så lyst på de at jeg ikke greide slippe tanken.. Takk for det hi så nå har jeg bestillt meg 6 store poser på Amazon.com. Hoho! Cant wait! Jeg som sa jeg kunne kjøpe for deg, men haha 6 poser da har du en stund (kanskje) Bare kanskje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå