Prinsesse Gidderikke! Skrevet 18. januar 2013 #51 Skrevet 18. januar 2013 Kan jeg få være med . Pleeeeease?????? Jeg kan være hun som alle snakker om dagen derpå. Jeg er alenemor fra bøgda og 35+++ Lover at jeg skal sette på meg et altfor lite leopardmønstrete miniskjørt, med en sånn gjennomsiktig leopardmønstrete bluse. Så skal jeg ha matchende leopardmønstrede pumps og en elt for liten, kort svar (fake) skinnjakke. Og jeg lover å ha på knallrød lebestift og mascaraen dratt litt nedover det ene kinnet. Og den svarte strømpebuksa mi skal være full i hull. Så kan jeg komme inn litt sånn halvbrisen, noe som tydeligvis ikke passer seg på bedehus-partay. Også lover jeg å bli kjempeskuffa ( er jo en evighet siden jeg har fått meg noe godsaker) over at det bare er damer der og ikke et realt støkke mannfolk som jeg kan ha med meg i skapet under trappa. Også begynner jeg å sippe etter et par glass vin om hvor fælt jeg har det. Og hvor ille jeg savner en mann og at jeg sikkert skal ta livet av meg snart. Pleeeeease? Du har jo Edvard Åge, og om det blir litt for mye for han kan han få invitere bort broren som han bor sammen med, Brynjulf Åge. Men de klærne slipper du ikke inn i. Det blir korkappe og lester på deg. Ok da. Kan starte kvelden med korkappe og lester, men ei korkappe kan skjule mye Med tanke på de brødrene, ja takk begge deler. Er ikke så kresen lengre når enn har kommet litt oppi åra
Gjest Kira bjeffer Skrevet 18. januar 2013 #52 Skrevet 18. januar 2013 Søtest får få kline med Edvard Åge. Er jo gift..Men hvis E.Å. har en søthetsfaktor som står i stil til min egen så må jeg vel revurdere min sivile status. Selv om navnet hans sier at jeg ikke har noe å frykte Men greit, slenger på mer mose. 79? :-O Brennhett. 78. Hadde aldri trodd. Og dette er ikke fyllesmisk, lover. Du så dritung ut på det profilbildet ditt. Hvis 78 stemmer, så må jeg nesten få hvilken mnd. Bare for å finne ut hvem av oss som faktisk blir den eldste på festen.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. januar 2013 #53 Skrevet 18. januar 2013 Søtest får få kline med Edvard Åge. Er jo gift..Men hvis E.Å. har en søthetsfaktor som står i stil til min egen så må jeg vel revurdere min sivile status. Selv om navnet hans sier at jeg ikke har noe å frykte Men greit, slenger på mer mose. 79? :-O Brennhett. 78. Hadde aldri trodd. Og dette er ikke fyllesmisk, lover. Du så dritung ut på det profilbildet ditt. Neeeh, ikke sååå mye. Søtest får bingo på 79.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. januar 2013 #54 Skrevet 18. januar 2013 Søtest får få kline med Edvard Åge. Er jo gift..Men hvis E.Å. har en søthetsfaktor som står i stil til min egen så må jeg vel revurdere min sivile status. Selv om navnet hans sier at jeg ikke har noe å frykte Men greit, slenger på mer mose. 79? :-O Brennhett. 78. Hadde aldri trodd. Og dette er ikke fyllesmisk, lover. Du så dritung ut på det profilbildet ditt. Hvis 78 stemmer, så må jeg nesten få hvilken mnd. Bare for å finne ut hvem av oss som faktisk blir den eldste på festen. Du er nok eldst, for jeg er ikke såååå gammal!
stearin Skrevet 18. januar 2013 #55 Skrevet 18. januar 2013 Fantastisk bra tråd! Rett før jeg dør litt av latter og triller ut av sofaen i lett vinrus Samme her, minus lett vinrus
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. januar 2013 #56 Skrevet 18. januar 2013 Du er nok eldst, for jeg er ikke såååå gammal! Men vi får vel se om vi får lånt oss noen krykker eller rullatorer utpå natta, siden vi er de eldste der. Fordelen med det må jo være at vi må få førsteretten til transporten? Age before beauty?
Gjest Kira bjeffer Skrevet 18. januar 2013 #57 Skrevet 18. januar 2013 Du er nok eldst, for jeg er ikke såååå gammal! Pøh! Jeg er helt sikker på at morra til Kåre Johnny skal være DJ. Selv om hun fikk barn som 15-åring, er hun faktisk eldre enn meg.
Elsker livet Skrevet 18. januar 2013 #58 Skrevet 18. januar 2013 Kan jeg få være med . Pleeeeease?????? Jeg kan være hun som alle snakker om dagen derpå. Jeg er alenemor fra bøgda og 35+++ Lover at jeg skal sette på meg et altfor lite leopardmønstrete miniskjørt, med en sånn gjennomsiktig leopardmønstrete bluse. Så skal jeg ha matchende leopardmønstrede pumps og en elt for liten, kort svar (fake) skinnjakke. Og jeg lover å ha på knallrød lebestift og mascaraen dratt litt nedover det ene kinnet. Og den svarte strømpebuksa mi skal være full i hull. Så kan jeg komme inn litt sånn halvbrisen, noe som tydeligvis ikke passer seg på bedehus-partay. Også lover jeg å bli kjempeskuffa ( er jo en evighet siden jeg har fått meg noe godsaker) over at det bare er damer der og ikke et realt støkke mannfolk som jeg kan ha med meg i skapet under trappa. Også begynner jeg å sippe etter et par glass vin om hvor fælt jeg har det. Og hvor ille jeg savner en mann og at jeg sikkert skal ta livet av meg snart. Pleeeeease? Må nesten høre med mannen til Elsker Livet, han er Sjefen. Kan jo ikke risikere at han riser kona si ved festens slutt. Dessuten står han for spriten, så det er viktig å holde seg på godfot med ham. Og halvbrisen? Med altervin OG legesprit tipper jeg de fleste av oss blir ganske helbrisne.. Johooo, så det blir et mannbein der som jeg kan prøve meg på altså, også som jeg kan bli fly forbanna på da jeg blir avvist? :) Jeg er halvbrisen allerede da jeg ankommer, dvs før altervin og legesprit. Bare gled deg til etter altervin og legesprit, det er bare å sørge for at det er mye toalettpapir der, for her skal det grines og sippes til the bitter end Nei, mannen min blir ikke med. Han skal være barnevakt. Men blir det flere ekornbitt kan han komme innom å gi en stivkrampesprøyte. Dessuten lar han seg ikke prøves på. Han hadde muligens lagt deg inn på psykiatrisk, så prøv deg heller på Edvard Åge, han blir sikkert glad.
Elsker livet Skrevet 18. januar 2013 #59 Skrevet 18. januar 2013 Du er nok eldst, for jeg er ikke såååå gammal! Men vi får vel se om vi får lånt oss noen krykker eller rullatorer utpå natta, siden vi er de eldste der. Fordelen med det må jo være at vi må få førsteretten til transporten? Age before beauty? Du mente Åge before beauty?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. januar 2013 #60 Skrevet 18. januar 2013 Kan jeg få være med . Pleeeeease?????? Jeg kan være hun som alle snakker om dagen derpå. Jeg er alenemor fra bøgda og 35+++ Lover at jeg skal sette på meg et altfor lite leopardmønstrete miniskjørt, med en sånn gjennomsiktig leopardmønstrete bluse. Så skal jeg ha matchende leopardmønstrede pumps og en elt for liten, kort svar (fake) skinnjakke. Og jeg lover å ha på knallrød lebestift og mascaraen dratt litt nedover det ene kinnet. Og den svarte strømpebuksa mi skal være full i hull. Så kan jeg komme inn litt sånn halvbrisen, noe som tydeligvis ikke passer seg på bedehus-partay. Også lover jeg å bli kjempeskuffa ( er jo en evighet siden jeg har fått meg noe godsaker) over at det bare er damer der og ikke et realt støkke mannfolk som jeg kan ha med meg i skapet under trappa. Også begynner jeg å sippe etter et par glass vin om hvor fælt jeg har det. Og hvor ille jeg savner en mann og at jeg sikkert skal ta livet av meg snart. Pleeeeease? Må nesten høre med mannen til Elsker Livet, han er Sjefen. Kan jo ikke risikere at han riser kona si ved festens slutt. Dessuten står han for spriten, så det er viktig å holde seg på godfot med ham. Og halvbrisen? Med altervin OG legesprit tipper jeg de fleste av oss blir ganske helbrisne.. Johooo, så det blir et mannbein der som jeg kan prøve meg på altså, også som jeg kan bli fly forbanna på da jeg blir avvist? Jeg er halvbrisen allerede da jeg ankommer, dvs før altervin og legesprit. Bare gled deg til etter altervin og legesprit, det er bare å sørge for at det er mye toalettpapir der, for her skal det grines og sippes til the bitter end Nei, mannen min blir ikke med. Han skal være barnevakt. Men blir det flere ekornbitt kan han komme innom å gi en stivkrampesprøyte. Dessuten lar han seg ikke prøves på. Han hadde muligens lagt deg inn på psykiatrisk, så prøv deg heller på Edvard Åge, han blir sikkert glad. Hadde mannen din lest denne tråden, tipper jeg han hadde fått oss alle lagt inn på psykiatrisk. Deg inkludert. Og det med god grunn!
Elsker livet Skrevet 18. januar 2013 #61 Skrevet 18. januar 2013 Du er nok eldst, for jeg er ikke såååå gammal! Pøh! Jeg er helt sikker på at morra til Kåre Johnny skal være DJ. Selv om hun fikk barn som 15-åring, er hun faktisk eldre enn meg. DJ? det blir klokkespill og piano om noen gidder. Noen frivillige? Jeg er litt " god" på piano, men uten noen på klokkespill vil det ikke ta heelt av.
Elsker livet Skrevet 18. januar 2013 #62 Skrevet 18. januar 2013 Kan jeg få være med . Pleeeeease?????? Jeg kan være hun som alle snakker om dagen derpå. Jeg er alenemor fra bøgda og 35+++ Lover at jeg skal sette på meg et altfor lite leopardmønstrete miniskjørt, med en sånn gjennomsiktig leopardmønstrete bluse. Så skal jeg ha matchende leopardmønstrede pumps og en elt for liten, kort svar (fake) skinnjakke. Og jeg lover å ha på knallrød lebestift og mascaraen dratt litt nedover det ene kinnet. Og den svarte strømpebuksa mi skal være full i hull. Så kan jeg komme inn litt sånn halvbrisen, noe som tydeligvis ikke passer seg på bedehus-partay. Også lover jeg å bli kjempeskuffa ( er jo en evighet siden jeg har fått meg noe godsaker) over at det bare er damer der og ikke et realt støkke mannfolk som jeg kan ha med meg i skapet under trappa. Også begynner jeg å sippe etter et par glass vin om hvor fælt jeg har det. Og hvor ille jeg savner en mann og at jeg sikkert skal ta livet av meg snart. Pleeeeease? Må nesten høre med mannen til Elsker Livet, han er Sjefen. Kan jo ikke risikere at han riser kona si ved festens slutt. Dessuten står han for spriten, så det er viktig å holde seg på godfot med ham. Og halvbrisen? Med altervin OG legesprit tipper jeg de fleste av oss blir ganske helbrisne.. Johooo, så det blir et mannbein der som jeg kan prøve meg på altså, også som jeg kan bli fly forbanna på da jeg blir avvist? :) Jeg er halvbrisen allerede da jeg ankommer, dvs før altervin og legesprit. Bare gled deg til etter altervin og legesprit, det er bare å sørge for at det er mye toalettpapir der, for her skal det grines og sippes til the bitter end Nei, mannen min blir ikke med. Han skal være barnevakt. Men blir det flere ekornbitt kan han komme innom å gi en stivkrampesprøyte. Dessuten lar han seg ikke prøves på. Han hadde muligens lagt deg inn på psykiatrisk, så prøv deg heller på Edvard Åge, han blir sikkert glad. Hadde mannen din lest denne tråden, tipper jeg han hadde fått oss alle lagt inn på psykiatrisk. Deg inkludert. Og det med god grunn! Ånei du! Han hadde vært med på moroa og slått oss i sokkene med ironi, sarkasme og andre teknikker for å dra frem sine morsomheter. Han er streng, men mangler ikke humor
what a drittkjerring Skrevet 18. januar 2013 #63 Skrevet 18. januar 2013 Du er nok eldst, for jeg er ikke såååå gammal! Men vi får vel se om vi får lånt oss noen krykker eller rullatorer utpå natta, siden vi er de eldste der. Fordelen med det må jo være at vi må få førsteretten til transporten? Age before beauty? Du mente Åge before beauty? hihihi!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. januar 2013 #64 Skrevet 18. januar 2013 Du er nok eldst, for jeg er ikke såååå gammal! Pøh! Jeg er helt sikker på at morra til Kåre Johnny skal være DJ. Selv om hun fikk barn som 15-åring, er hun faktisk eldre enn meg. DJ? det blir klokkespill og piano om noen gidder. Noen frivillige? Jeg er litt " god" på piano, men uten noen på klokkespill vil det ikke ta heelt av. Klokkespill vet jeg ikke, men mora mi har et gammalt orgel stående som jeg kan ta med. Funker det? Jeg er noteblind og kan ikke spille om det så gjaldt livet, men etter alt folk skal tylle i seg, så er det sikkert ingen som merker forskjell likevel.
what a drittkjerring Skrevet 18. januar 2013 #65 Skrevet 18. januar 2013 Tar med kassagitaren min jeg. Kanskje ikke kjempehardcore men det blir jo litt sånn kirkens rockestjerne når jeg står der og klimprer i anstendig kledning.
what a drittkjerring Skrevet 18. januar 2013 #66 Skrevet 18. januar 2013 Tar med kassagitaren min jeg. Kanskje ikke kjempehardcore men det blir jo litt sånn kirkens rockestjerne når jeg står der og klimprer i anstendig kledning.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. januar 2013 #67 Skrevet 18. januar 2013 Tar med kassagitaren min jeg. Kanskje ikke kjempehardcore men det blir jo litt sånn kirkens rockestjerne når jeg står der og klimprer i anstendig kledning. Da blir det iallefall nachspiel med deg som midtpunkt. Kanskje du ender opp bak alteret med Edvard Åge til slutt hvis du er heldig.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. januar 2013 #68 Skrevet 18. januar 2013 Men seriøst, enten begynner jeg å bli trøtt, eller så har jeg blitt trådløst påvirket av all altervinen og legespriten, for nå leste jeg trådens overskrift som; "Skal dere føde i små grupper?" ...
what a drittkjerring Skrevet 18. januar 2013 #69 Skrevet 18. januar 2013 Tar med kassagitaren min jeg. Kanskje ikke kjempehardcore men det blir jo litt sånn kirkens rockestjerne når jeg står der og klimprer i anstendig kledning. Da blir det iallefall nachspiel med deg som midtpunkt. Kanskje du ender opp bak alteret med Edvard Åge til slutt hvis du er heldig. Må være jævla kostbar han der. Her må man altså imponere for hans gunst. Og ikke er han særlig hot en gang. Hvilke krav, altså.
Elsker livet Skrevet 18. januar 2013 #70 Skrevet 18. januar 2013 Du er nok eldst, for jeg er ikke såååå gammal! Pøh! Jeg er helt sikker på at morra til Kåre Johnny skal være DJ. Selv om hun fikk barn som 15-åring, er hun faktisk eldre enn meg. DJ? det blir klokkespill og piano om noen gidder. Noen frivillige? Jeg er litt " god" på piano, men uten noen på klokkespill vil det ikke ta heelt av. Klokkespill vet jeg ikke, men mora mi har et gammalt orgel stående som jeg kan ta med. Funker det? Jeg er noteblind og kan ikke spille om det så gjaldt livet, men etter alt folk skal tylle i seg, så er det sikkert ingen som merker forskjell likevel. Du må bare ta med et instrument, men det er nå piano og klokkespill som er i lokalet fra før.
Nordisk Skrevet 18. januar 2013 #71 Skrevet 18. januar 2013 Aldri før har eg hatt så lyst til å gå på fest på bedehuset.
stearin Skrevet 18. januar 2013 #72 Skrevet 18. januar 2013 Du er nok eldst, for jeg er ikke såååå gammal! Pøh! Jeg er helt sikker på at morra til Kåre Johnny skal være DJ. Selv om hun fikk barn som 15-åring, er hun faktisk eldre enn meg. DJ? det blir klokkespill og piano om noen gidder. Noen frivillige? Jeg er litt " god" på piano, men uten noen på klokkespill vil det ikke ta heelt av. Klokkespill vet jeg ikke, men mora mi har et gammalt orgel stående som jeg kan ta med. Funker det? Jeg er noteblind og kan ikke spille om det så gjaldt livet, men etter alt folk skal tylle i seg, så er det sikkert ingen som merker forskjell likevel. Inviter meg, jeg kan spille orgel! Kan kun noen enkle noter, som nasjonalsangen, Nå tennes tusen julelys, Tenn lys og Et barn er født i Betlehem, men kan ikke tenke meg en mer passende fest å spille disse hitene på enn denne
stearin Skrevet 18. januar 2013 #73 Skrevet 18. januar 2013 Du er nok eldst, for jeg er ikke såååå gammal! Pøh! Jeg er helt sikker på at morra til Kåre Johnny skal være DJ. Selv om hun fikk barn som 15-åring, er hun faktisk eldre enn meg. DJ? det blir klokkespill og piano om noen gidder. Noen frivillige? Jeg er litt " god" på piano, men uten noen på klokkespill vil det ikke ta heelt av. Klokkespill vet jeg ikke, men mora mi har et gammalt orgel stående som jeg kan ta med. Funker det? Jeg er noteblind og kan ikke spille om det så gjaldt livet, men etter alt folk skal tylle i seg, så er det sikkert ingen som merker forskjell likevel. Inviter meg, jeg kan spille orgel! Kan kun noen enkle noter, som nasjonalsangen, Nå tennes tusen julelys, Tenn lys og Et barn er født i Betlehem, men kan ikke tenke meg en mer passende fest å spille disse hitene på enn denne Ironisk nok er jeg ikke særlig kristen heller, haha
Gjest Anybody Skrevet 18. januar 2013 #74 Skrevet 18. januar 2013 Hvem tar med altervinen? Syntes du skrev: hvem tar med all vinen, tenkte å rope ut JEGJEGJEG, men noen altervin har jeg nok ikke.. Alternativ vin derimot..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå