Gå til innhold

Skal dere feste i små grupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Istedenfor å møtes hele nickgjengen? Hadde ikke det vært triveligere da?

Anonym poster: 6a1e67426a8861fc5c33091f3f219b4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er denne nickgjengen. Jeg signere alltid med nick, men er slettes ikke med i noen gjeng og ikke vil jeg være det heller.

Skrevet

Jeg stemmer for små grupper. Så har vi en gruppleder som plinger i bjellen når vi skal omrokkere i gruppene. Kan leie bedehuset her gratis, men da kreves det at vi har andakt først.

Skrevet
Hvem er denne nickgjengen. Jeg signere alltid med nick, men er slettes ikke med i noen gjeng og ikke vil jeg være det heller.

Du er med i klanen.

Skrevet

Godt det er flere som er forvirra!

Skrevet

Jeg vil væ'me på bedehus partey!

Skrevet

Jeg stemmer for små grupper. Så har vi en gruppleder som plinger i bjellen når vi skal omrokkere i gruppene. Kan leie bedehuset her gratis, men da kreves det at vi har andakt først.

Speed-Dib-dating?

Skrevet

Jeg er såå med. Har allerede outfiten klar. Tenker anstendig OG sexy at once, som i fotsid victoriansk blondekjole med lange ermer og kniplinger oppover ryggen og høy hals med rodlakkerte pumps.

Også hyllebærsaft i glassene med en bittebitteliten dråpe stemning :P

Bedehus og andaktsparty kommer til å skrives inn i historien som årets happening.

Skrevet

Hvem tar med altervinen?

Skrevet

Jeg liker "elsker liver" veldig godt, men ville nok blitt litt forlegen i møte med ei som får ris på rumpa. Bare sett i gang med å halshugge meg.

Anonym poster: 49391b4a25dc5f680d68b4a0297dd7e1

Skrevet

Hvem tar med altervinen?

Herr Elsker Livet

Skrevet
Hvem tar med altervinen?

Det står to kasser i boden, og enda flere på kjøla.

Skrevet

Jeg liker "elsker liver" veldig godt, men ville nok blitt litt forlegen i møte med ei som får ris på rumpa. Bare sett i gang med å halshugge meg.

Anonym poster: 49391b4a25dc5f680d68b4a0297dd7e1

Bedehuspartypooper

Skrevet

Hvem tar med altervinen?

Herr Elsker Livet

Han er jo lege, ikke prest, så det måtte i tilfelle blitt legesprit. Men det funker sikkert det og. ;)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Hvem tar med altervinen?

Herr Elsker Livet

Han er jo lege, ikke prest, så det måtte i tilfelle blitt legesprit. Men det funker sikkert det og. ;)

Mmmm, legesprit og kirkekaffe :)

Skrevet
Jeg liker "elsker liver" veldig godt, men ville nok blitt litt forlegen i møte med ei som får ris på rumpa. Bare sett i gang med å halshugge meg. Anonym poster: 49391b4a25dc5f680d68b4a0297dd7e1

Er det noe å bli forlegen for da? Mister Elsker livet skal ikke være med selvsagt. Kun en kvinnefest dette her, eller? Du skal forresten slippe å se ræva mi.

Skrevet

Hvem tar med altervinen?

Herr Elsker Livet

Han er jo lege, ikke prest, så det måtte i tilfelle blitt legesprit. Men det funker sikkert det og. wink.png

Mmmm, legesprit og kirkekaffe smile.png

Litt sånn Hellig Karsk?

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Jeg tar med ost. Vi lager nemlig camembert på skolen. Liker faktisk speeddating fest konseptet møt nye menesker før du møter nye menesker.

Mannen mener at ordentlig speeddaiting er kun for single.

*furte*

Jeg som altid ville på speeddate, men det ble først oranisert på et lokale nær meg uka etter at jeg og mannen ble i lag.

Skrevet

Hvem tar med altervinen?

Herr Elsker Livet

Mmmm, legesprit og kirkekaffe :)

Whoever said elsker livet og mannen var kjedelige never attended prayhouse(?!)party.

Skrevet
Jeg liker "elsker liver" veldig godt, men ville nok blitt litt forlegen i møte med ei som får ris på rumpa. Bare sett i gang med å halshugge meg. Anonym poster: 49391b4a25dc5f680d68b4a0297dd7e1
Bedehuspartypooper

Jeg er ikke noen partypooper jeg. For en grov fornærmelse! Da har dere ikke festet med meg. Jeg lover å være festlig. Kan godt blande drinker til dere andre og stå for litt practical jokes. Forskjellen på meg og dere andre er at jeg ikke driver med umoral eller kler meg utfordrende, så drikker jeg ikke rett av flaska og modererer meg.

Skrevet

Godt det er flere som er forvirra!

Jeg signerer også alltid med nick, men jeg er heller ikke noen gjeng eller klan. Hvertfall ikke som jeg er klar over sjøl....

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Jeg joiner også gjerne inn som sjåfør, ettersom jeg også er avholds. Så da kan Elsker livet og jeg stå for alle de juice detaljene dagen derpå.

"Har dere hørt at LillaGorilla og søtest endte opp med å kline bak alteret?". Skrevet som anonym selvsagt.

Skrevet
Bedehuspartypooper

Jeg er ikke noen partypooper jeg. For en grov fornærmelse! Da har dere ikke festet med meg. Jeg lover å være festlig. Kan godt blande drinker til dere andre og stå for litt practical jokes. Forskjellen på meg og dere andre er at jeg ikke driver med umoral eller kler meg utfordrende, så drikker jeg ikke rett av flaska og modererer meg.

Den var til anonym. Og hallo! lovet ikke jeg nettopp på tro og ære å stille anstendig i nonneblondekjolegevanter?

Og dessuten er jeg sikkert en av festens eldste. Du er jo 30 og Lilleva er sikkert en av de derre irriterende 87-modellene. Eller kanskje jeg er slått av Vicky. Men uansett, rimelig pinlig å dukke opp som en av festens eldste i tøsete klær.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Jeg husker godt selv på fylla. Så dere trenger ikke å fortelle meg at jeg finner et ekorn som jeg løfter opp. Ønsker å adoptere for så å bli litt forulempa når det biter meg.

Resten av festen kommer jeg til å vise frem stedet der tennene punkterte huden.

Skrevet

Jeg joiner også gjerne inn som sjåfør, ettersom jeg også er avholds. Så da kan Elsker livet og jeg stå for alle de juice detaljene dagen derpå.

"Har dere hørt at LillaGorilla og søtest endte opp med å kline bak alteret?". Skrevet som anonym selvsagt.

Fysj! Alle som går på festen må signere på en sånn ed som lover å aldrialdrialdri mate Anna'ene med info! Så kan de sitte der og føle uvitenheten og nysgjerrigheten rive i kroppen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...