Gå til innhold

Har foreldrene deres noen fordommer som dere vet om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle har fordommer!

Anonym poster: 27d6e045674a5c0ad0268776bb4bbe31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

apropos besteforeldre...min bestemor sa det så flott da hun skulle beskrive naboene sine:

hun er sykepleier og han er neger!!

Anonym poster: a1cacc6d9837d53684e42f0a84d6eef9

Skrevet

mamma er nok litt skap-homofob.. jeg tror min bror kan være homosexuell, men ikke sikker nok til å stå frem på mange mange mange år, å hun får helt hetta! selv om det er HELT OK at andre som er homosexuelle..

hun er også rasistisk til asiater, da særlig damer fra thailand.. sikkert fordi pappa er lykkelig gift der nede :)

pappa vet jeg faktisk ikke.. men besteforeldrene mine på far side er overraskende åpne for alt, til og med det å hoppe i strikk i 60årene ;) på mors side er de nok litt mer konservative, selv om de begge er høyt utdannede og resurssterke.. i motsettning til pappa sine foreldre :)

Anonym poster: c8ccd6a2e379469c11e71dbb716ffef2

Skrevet

Mine(gamle) foreldre er egentlig litt rasistiske, spesielt mot muslimere.

Pappa er homofob i tillegg.

Anonym poster: 02ee8584a6ef730f0ac7bd60a9c50eec

Skrevet

Alle har fordommer!

Anonym poster: 27d6e045674a5c0ad0268776bb4bbe31

Å ja, men ikke alle utrykker dem, og her var spørsmålet "som du kjenner til"...

Jeg har en hel drøss selv jeg, og ikke er de nødvendigvis politisk korrekte heller:p Men de er der... Spesielt mot Dibbere, unge mødre, gamle mødre, mødre generelt egentlig. Skummel rase de der :P *fnisfnis*

Skrevet

Får intrykk avat pappa ar fordommer mot pleieyrke.. Men, jeg har nå bestemt meg or å begynne på sykepleien til høsten. Så han får mene det han vil ;-)

Skrevet

Har en forelder som er med i en sekt, og der er ikke homofili tillatt. Så vet ikke om dette kan kalles en fordom, men de blir iallefall sett ned på.

Anonym poster: aa13a17969e9c61410fcbcc8ae60f1f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...