Gjest Antarctica Skrevet 18. januar 2013 #26 Skrevet 18. januar 2013 Det vil si at han ikke er ærlig mot ei stakkars kvinne som har satsa framtida si på han, og at han er et dårlig papir. Ser du virkelig ikke det?
Vanilla83 Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #27 Skrevet 18. januar 2013 Vel, hun skal visst ha vært en vanskelig sort denne thai-jenta. Sjalu som få, forbannet over bagateller og masete som få. Jeg har konfrontert han med at det kanskje ikke var så lurt å gifte seg med noen om man følte det sånn, men han sier han følte seg presset. Visstnok skal han hatt flere dialoger med henne om akkurat dette, så hun skal ha vært klar over at han ikke var lykkelig med henne. Gudene vite hva som har foregått der borte. Enten er han overstadig dedikert i forholdene sine, eller det motsatte. Ok Elsker livet, takk for svar
Gjest Antarctica Skrevet 18. januar 2013 #28 Skrevet 18. januar 2013 Men derfra til å lure henne til å tro hun er gift er vel en laaaaaang vei?
Vanilla83 Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #29 Skrevet 18. januar 2013 Men derfra til å lure henne til å tro hun er gift er vel en laaaaaang vei? Ja, han gjorde det for å tilfredsstille hennes og hennes familie. Hun var klar over at dette var ikke noe han akkurat brente for, men valgte likevel å gifte seg med han. Misforstå meg rett, jeg prøver ikke legge skylden på henne, dette er bare historien jeg har fått servert. Jeg har lest meldinger han har fått fra jentas søster, hvor søsteren beklager at hun har vært så vanskelig med han, og uttrykker sin forståelse for at han ikke kunne fortsette. Det er mange ting som gjør meg usikker i denne saken
Vanilla83 Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #30 Skrevet 18. januar 2013 Men derfra til å lure henne til å tro hun er gift er vel en laaaaaang vei? Ja, han gjorde det for å tilfredsstille hennes og hennes familie. Hun var klar over at dette var ikke noe han akkurat brente for, men valgte likevel å gifte seg med han. Misforstå meg rett, jeg prøver ikke legge skylden på henne, dette er bare historien jeg har fått servert. Jeg har lest meldinger han har fått fra jentas søster, hvor søsteren beklager at hun har vært så vanskelig med han, og uttrykker sin forståelse for at han ikke kunne fortsette. Det er mange ting som gjør meg usikker i denne saken Litt dårlig formulert, skulle stå at søsteren beklager jentas oppførsel.
Gjest Antarctica Skrevet 18. januar 2013 #31 Skrevet 18. januar 2013 Og det med god grunn.- Han har forpliktelser et annet sted, og bagatelliserer dem overfor deg. Rød varsellampe...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #32 Skrevet 18. januar 2013 Jeg synes dette høres veldig skummelt ut. En vennine av meg var sammen med en fyr som virket så snill og grei og fantastisk rett og slett. så fikk hun masse meldinger fra en dame som sa at hun måtte holde seg unna han, for hun hadde også ett forhold til han, og han hadde masse damer, og som denne mannen som du forteller om sa han at denne jenten hadde psykiske problemer og hun måtte for al del aldri tro på det som hun sier, han elsker henne bla bla bla. og hun trodde ham, selv om mange ba henne dra fra henne. HUn endte naturligvis opp sviktet og ulykkelig. *** just saying.... Anonym poster: f0111f812fb5b5c64316d2b35d3047d3
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #33 Skrevet 18. januar 2013 Jeg ville uansett ikke hatt en mann som giftet seg(!) for å tilfredsstille andre. Vil ikke kalle det en mann en gang. Anonym poster: af78cc2cf2401eb8b2e463386341d17c
Vanilla83 Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #34 Skrevet 18. januar 2013 Huff nei har litt dårlig følelse av det der. Han kan jo finne på å gjøre det samme med meg? Han bare virker så åpen og ærlig om alt annet, og har bare vært snill og omtenksom med meg helt siden jeg traff han. Har ingen dårlige følelser på han annet enn dette. Sånn som jeg kjenner han per idag, ser jeg ikke på det som en umulighet at han gjorde det for å gjøre henne lykkelig. Han er veldig opptatt av at dem rundt han har det bra. Men det er likevel ingen unnskyldning for hva han gjorde, og jeg er fortsatt usikker på om han virkelig endte alt før han dro tilbake til england, eller etter han møtte meg...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #35 Skrevet 18. januar 2013 Om det hadde seg slik at hun var ufyselig med han, så var det vel bare bra at han kom seg unna. Måten han gjorde det på og det faktum at han ventet til rett etter de var gift virker jo litt rart?? Kanskje han har dårlig dømmekraft. Du sier han begynte å prate med deg 2 uker etter bryllupet, det sier jo litt om han da. Da må hun ha vært bra jævli hu dama, eller så fant han deg mere interessant. Min erfaring er dessverre at ofte finner hvite menn seg thaidamer fordi de ikke finner noe bedre, og thaidamer tar det de får av hvite menn fordi det betyr et bedre liv for dem. Kanskje derfor det gikk som det gikk? Anonym poster: a762e2ee5eee34232fad34ed4681e6b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå