Gå til innhold

Hvorfor klager kvinner over dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg legger ærlig talt omtrent aldri dolokket ned her på toalettet... Men nå har jeg bad og toalett separart, så tannbørsten min får i alle fall ingen bakterier:P

Men tenkte i hovedsak på kun ringen! ikke lokk

Jeg mener også, som en del andre her, at både doring OG lokk bør være nede til enhver tid.

Dersom lokket ikke _kan_ være nede (hypotetisk) bør ABSOLUTT i det minste doringen være nede! Det er nemlig en grunn til at menn tar opp doringen når de skal tisse, og det er fordi det hender at de søler på kanten. Derfor synes jeg det er ganske så ufyselig å komme inn på en do der man ser dokanten (med eventuelt tissesøl på) fordi doringen ikke er lagt ned.

Nei, det er ikke noe "problem" for meg å legge ned doringen, men jeg vil helst slippe å ta på den hvis jeg kan;) hehe..

Forresten så synes jeg ikke at "mennene må ta opp doringen, så da kan vel damene legge ned doringen"-argumentet er spesielt godt. Menn KAN faktisk sitte mens de tisser, og de MÅ sitte hvis de skal bæsje. Såå egentlig trenger jo ikke mannfolka å ta opp doringen i det hele tatt, med mindre de selv ønsker det. Og da kan de jammen legge den ned etter seg også!

hehe ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gullguttene
Skrevet

Her i huset lukker vi alltid dosete før vi drar ned/opp. Mann og barn inkludert, ingen som klager.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet (endret)

Det er en ting jeg virkelig aldri har skjønt meg på, og det er kvinner som klager over at menn ikke legger ned setet på toalettet....

Har aldri hørt en mann klage over at sete er nede...

Det er jo ganske rettferdig ; Menn tar opp, kvinner legger ned, and so on..

Ikke at dette er noe jeg virkelig bryr meg om, men noen som har en god grunn til at vi jenter skal få toalettsetet lagt til rette, og ikke menn?

Har tenkt på akkurat det samme selv!

Har ikke lest hele tråden, men her i huset legger vi alltid ned lokket før vi skyller ned, føler det er mer hygienisk. Partikler fyker opp i lufta rundt toalettet, og det er derfor faktisk anbefalt å ha tannbørsten minst to meter unna ;)

Endret av UndrendeUllteppe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...