Bustetroll Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Det er en ting jeg virkelig aldri har skjønt meg på, og det er kvinner som klager over at menn ikke legger ned setet på toalettet.... Har aldri hørt en mann klage over at sete er nede... Det er jo ganske rettferdig ; Menn tar opp, kvinner legger ned, and so on.. Ikke at dette er noe jeg virkelig bryr meg om, men noen som har en god grunn til at vi jenter skal få toalettsetet lagt til rette, og ikke menn?
Elsker livet Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 Jeg klager ikke på det, setene er aldri tatt opp her i huset. Alle lærer å lukke dolokket før de trekker ned, og det syns jeg bør gjelde menn også.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #3 Skrevet 16. januar 2013 Det er en ting jeg virkelig aldri har skjønt meg på, og det er kvinner som klager over at menn ikke legger ned setet på toalettet.... Har aldri hørt en mann klage over at sete er nede... Det er jo ganske rettferdig ; Menn tar opp, kvinner legger ned, and so on.. Ikke at dette er noe jeg virkelig bryr meg om, men noen som har en god grunn til at vi jenter skal få toalettsetet lagt til rette, og ikke menn? Jeg falt nedi. Anonym poster: 152f29fc8ff79b1fac3c2f5da65c5081
Mamma til tre gutter Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 Bryr meg heller ikkje om det sete er oppe eller nede.. Har bedre ting å irritere meg over...
Gjest -Truseløs- Skrevet 16. januar 2013 #5 Skrevet 16. januar 2013 *Ler* Jammen et godt poeng - det der har jeg ikke tenkt på - ihvertfall ikke på den måten. Stakkars mennene. De som har nok med influensa...
hit og dit Skrevet 16. januar 2013 #6 Skrevet 16. januar 2013 Tror det er en myte. Har aldri plaget meg eller noen jeg kjenner. Eller jo en, men hun var litt rar og gjorde alt som de på TV gjorde. ....
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #7 Skrevet 16. januar 2013 Ewww, lukk dolokket når du spyler. Og da følger jo setet med ;-) Anonym poster: fab069a6e2a3e6eb681c1b8bdb8d1d95
Gulosten™ Skrevet 16. januar 2013 #8 Skrevet 16. januar 2013 *Ler* Jammen et godt poeng - det der har jeg ikke tenkt på - ihvertfall ikke på den måten. Stakkars mennene. De som har nok med influensa... Det heter manfluensa Men jeg har heller aldri forstått greia. De må jo ta det opp når vi har vært der, kanskje det menes at alle skal lukke igjen begge lokkene etter seg...? Det er jo ikke videre lekkert med en gapende dass når man er borte hos folk fx...
Bustetroll Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2013 jeg hører mange som klager:P Syntes det er rart. Tenker da kun på doringen, ikke lokket.
Gjest Visten Skrevet 16. januar 2013 #10 Skrevet 16. januar 2013 Noen gang hørt om tommeliten? Han falt ned i smørøyet på grøten å druknet (om jeg ikke husker feil). Av sikkerhetsmessige årsaker synes jeg derfor dolokket bør legges ned, vi vil vel neppe at noen skal falle oppi der? Vi har katt. Han kan fint finne på å gå i toalettet, så det bør holdes lukket.
Countess Skrevet 16. januar 2013 #11 Skrevet 16. januar 2013 Jeg har heldigvis bedre ting å bry meg med, men det er kanskje for at vi ikke har det problemet her Men så uansett...Tror du doringen og dolokket er til pynt? Det er en grunn til at det er et dolokk der, så hvorfor kan ikke alle bare bruke det.? Om alle bare lukker lokket, så må jo også alle ta opp likket/ringen når de skal..
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 16. januar 2013 #12 Skrevet 16. januar 2013 Hvis jeg i det hele tatt kan se rett ned i doen når jeg åpner badedøra, er det noe som er fundamentalt galt. Lokket skal være på før man skyller ned!! Har du tannbørstene stående fremme får de bakterier fra doen på seg hvis du skyller ned med lokket oppe. Fysj!
Bustetroll Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #13 Skrevet 16. januar 2013 Noen gang hørt om tommeliten? Han falt ned i smørøyet på grøten å druknet (om jeg ikke husker feil). Av sikkerhetsmessige årsaker synes jeg derfor dolokket bør legges ned, vi vil vel neppe at noen skal falle oppi der? Vi har katt. Han kan fint finne på å gå i toalettet, så det bør holdes lukket. hehe det er sant. Alt kan lukkes. Men nå tenker jeg mer på når man klager over at ringen står oppe... ikke lokket
Lyckelin Skrevet 16. januar 2013 #14 Skrevet 16. januar 2013 Dette er noe jeg har tenkt iver også HI :-)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #16 Skrevet 16. januar 2013 Det handler jo ikke om at setet er oppe eller nede. Det handler om at hvis man skyller ned uten å lukke lokket så spruter det bakterier fra urin og avføring på diverse greier på badet. Tannbørster, håndklær+++ Utrolig ekkelt å tenke på!!! Derfor skal både menn og damer lukke toalettet etter bruk. Om man løfter opp lokk og sete, eller bare lokk før man gjør sitt fornødne har vel ingen betydning? Anonym poster: 0eb0290a7b2f9e4b075df7941285b647
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #17 Skrevet 16. januar 2013 Det er et dolokk der. Det er der for en grunn. Derfor skal lokket alltid være nede når det trekkes ned på do. Det gjør vi her i huset og jeg legger alltid lokket ned før jeg trekker ned hos andre og på offentlige toaletter. Anonym poster: d3c90a2355b9cc718eb4050e1d992b49
Bustetroll Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #18 Skrevet 16. januar 2013 Jeg legger ærlig talt omtrent aldri dolokket ned her på toalettet... Men nå har jeg bad og toalett separart, så tannbørsten min får i alle fall ingen bakterier:P Men tenkte i hovedsak på kun ringen! ikke lokk
chiqita Skrevet 16. januar 2013 #19 Skrevet 16. januar 2013 Personlig liker jeg ikke at ringen står oppe. Ser ikke bra ut! Her legger vi ned lokket før vi skyller ned, blir faktisk skikkelig irritert over bedøk som lar det stå åpent. Flyr bakterier rundt på badet - vi har tannbørste fremme
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #20 Skrevet 16. januar 2013 Jeg tenker at dersom doringen står oppe, så vet jeg i hvertfall at de ikke har sølt der jeg skal sitte... Ikke alle som er like treffsikre. Anonym poster: 9f75fccd7c0fefd6cdac3bf948135cc6
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 16. januar 2013 #21 Skrevet 16. januar 2013 Jammen jammen.. Om man har det lokket med hull igjen til enhver tid, så står jo doen i "nøytral" eller? Da kan dama ta ned det store lokket når hun spyler ned og sette doen i "nøytral igjen. Mens mannen kan ta opp lokket og legge tilbake i "nøytral" det er jo mest rettferdig?
Bustetroll Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #22 Skrevet 16. januar 2013 Jammen jammen.. Om man har det lokket med hull igjen til enhver tid, så står jo doen i "nøytral" eller? Da kan dama ta ned det store lokket når hun spyler ned og sette doen i "nøytral igjen. Mens mannen kan ta opp lokket og legge tilbake i "nøytral" det er jo mest rettferdig? hehehe
*SommerFrisk* Skrevet 16. januar 2013 #23 Skrevet 16. januar 2013 fordi det ser penere og renere ut. og fordi et toalett skal ha begge låkkene lukket når de ikke er ibruk, slik de er når man kjøper dem. slik de er ment for å.være. hvis ikke kunne man jo bare droppa det øverste låkket, for det er jo ikke pent om begge er oppe, og hvis bare det ene skal ligge nede så er det jo fortsatt like forbanna stygt. jeg irriterer meg over det. Har bare alltid vært sånn. takler eet like dårlig som at skuffer står åpne, eller at man ikkr lukker korken på zaloflaska. ja jeg har issues.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #24 Skrevet 16. januar 2013 Æsj så jævlig! Det har jeg aldri tenkt på.. *Lukke igjen heretter* Anonym poster: 328b1b10b1d75d6c90cb253cd56d4017
Bustetroll Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #25 Skrevet 16. januar 2013 fordi det ser penere og renere ut. og fordi et toalett skal ha begge låkkene lukket når de ikke er ibruk, slik de er når man kjøper dem. slik de er ment for å.være. hvis ikke kunne man jo bare droppa det øverste låkket, for det er jo ikke pent om begge er oppe, og hvis bare det ene skal ligge nede så er det jo fortsatt like forbanna stygt. jeg irriterer meg over det. Har bare alltid vært sånn. takler eet like dårlig som at skuffer står åpne, eller at man ikkr lukker korken på zaloflaska. ja jeg har issues. Lol, du hadde tatt livet av deg om du skulle bodd med meg Jeg er veldig ryddig av meg, men mine dårlige sider her i hjemmet: Jeg lar ALT av skapdører og skuffer være åpne etter jeg har vært der... og jeg setter aldri korken tilbake på ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå