Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #51 Skrevet 17. januar 2013 Slutt og døm folk etter utseendet,kjenner du henne? For det første, det heter "slutt Å dømmE". Det er vel ikke utseende folk reagerer på. Du snakker ikke dritt om folk du ikke kjenner? Klager du aldri over NAV, regjeringen, fastlegen din, lisenskontrollører og diverse andre? Eller er bimbo-jenter en egen beskyttet rase som kun skal skrytes opp i skyene? Anonym poster: 5700e43f14bc8c02e06299453b573963
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #52 Skrevet 17. januar 2013 Jeg er fra Alta og etter at hun skrev på bloggen til ei anna Altajente at hun kunne skylde på seg selv fordi hun fikk svangerskapsforgiftning og dermed fikk prematur baby så mistet jeg ALL respekt for henne (hun i Unge Mødre, skal ikke nevne navn). Hun kalte henne ei feit ræv mm. og hun kunne bare skulde på seg selv om babyen ikke overlevde. Hun er IKKE god stakkars! Anonym poster: 74951775956b8ce7155451bd64ddbe7b Det sikter jeg også til. At man ser ut som en bimbo er en ting, men skrive slike horrible ting offentlig på nett og legge ut silikonpuppebilder og bilder av ungen om hverandre taler ikke for en persons fordel akkurat... Anonym poster: 5700e43f14bc8c02e06299453b573963
Gjest Ingen skal få! Skrevet 17. januar 2013 #53 Skrevet 17. januar 2013 Ups, skulle stå Chrisander med h..... "Ting har blitt litt vanskelig etter Nathaniel kom, spesielt å sminke seg" . Uff, ja det er mye man skal slite med altså Anonym poster: 2bf6253674766ef267c36b86676d0fec Det syns jo på sminken og...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #54 Skrevet 17. januar 2013 Jeg er også fra Alta, og jeg skjemmes!! Nå er jeg snart 30 da, og slikt sett ingen ung mor, men jeg fatter ikke at det er mulig... Nei, og hvis du er såpass gammel, tenker du sikkert over det at hun blir framstilt som ekstremt dum på tv. Hun er ikke slik i virkeligheten, men det er blitt klippet på en svært uheldig måte. Og du som er 30 år, er sikkert klar over hvor smart man kan være som 19åring? Hun er svært ung, og jeg synes det er litt fælt at hun skal bli dømt nedenom og hjem av mennesker som faktisk aldri har snakket med henne. Anonym poster: b6b06361e66a12a431165b89a82acd9e Må bare poengtere, at ikke alle 19-åringer er dumme, tankeløse og opptatt av brunkrem og sminke. Da jeg var 19 var jeg gift, hadde jobb og begynte på utdanningen min. Sminke og drikking var ikke akkurat førsteprioritet da... Derfor ble det intet sjokk da jeg fikk min første i alder av 21. Anonym poster: 5700e43f14bc8c02e06299453b573963
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #55 Skrevet 17. januar 2013 Jeg er også fra Alta, og jeg skjemmes!! Nå er jeg snart 30 da, og slikt sett ingen ung mor, men jeg fatter ikke at det er mulig... Nei, og hvis du er såpass gammel, tenker du sikkert over det at hun blir framstilt som ekstremt dum på tv. Hun er ikke slik i virkeligheten, men det er blitt klippet på en svært uheldig måte. Og du som er 30 år, er sikkert klar over hvor smart man kan være som 19åring? Hun er svært ung, og jeg synes det er litt fælt at hun skal bli dømt nedenom og hjem av mennesker som faktisk aldri har snakket med henne. Anonym poster: b6b06361e66a12a431165b89a82acd9e Må bare poengtere, at ikke alle 19-åringer er dumme, tankeløse og opptatt av brunkrem og sminke. Da jeg var 19 var jeg gift, hadde jobb og begynte på utdanningen min. Sminke og drikking var ikke akkurat førsteprioritet da... Derfor ble det intet sjokk da jeg fikk min første i alder av 21. Anonym poster: 5700e43f14bc8c02e06299453b573963 Må si meg enig, ikke alle 19 åringer er dumme som brød. Det finnes reflekterte og gode unge mennesker som er villig til å lære, som har lyst på livet og får det meste ut av det. Man trenger nødvendigvis ikke være gift og eie hus og ha begynt på utdanning for å være en god ung mor. Synes ihvertfall de unge mødre jeg kjenner, inkludert meg selv, er helt vanlige mødre som setter barnets behov foran sine egne. Fåtallet av de unge mødrene som har deltatt i serien Unge Mødre er lik oss, og siden det er TV og kanalen ønsker mange seere, så vil jeg tro at de har valgt de mest "ekstreme" mødrene til serien. Jeg tror (eller håper) altså at fåtallet av unge mødre er slik som serien framstiller. Jeg er forresten også fra Alta, og jeg kjenner kun en ung mor som er lik henne det er snakk om i tråden. Og hun er en nær venninne av henne. Og selv hun virker noe klokere enn venninnen. Alle andre unge og eldre mødre jeg kjenner er veldig ulik henne det er snakk om. Følte jeg måtte si det, håper ikke unge mødre fra Alta blir stemplet slik. Anonym poster: d1b480b216b7a8c777f548a055286afc
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #56 Skrevet 17. januar 2013 Forøvrig noe veldig unaturlig over å være så solbrun i Alta ....... Anonym poster: 002c338cadd97d38f06f37e135d8abf4 Orange mener du vel Anonym poster: e68563a09a088a0155c560c9e0db8194
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå