Gå til innhold

Å fytti rakker'n!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror Rannveig er her inne. Kanskje dere burde holde meningene deres for deres selv? Kan faktisk såre uansett hvor tåpelig og teit dere synes hun er.

Mulig det, men det er jo hun selv som fremstår som en komplett idiot. Dessverre.

 

Anonym poster: 7a7eb00da0fb8ceb5fe2036a4116709c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til hennes forsvar er hun egentlig ikke så ille i virkeligheten. Hun gjør seg veldig til på tv, og fordi hun har en veldig dårlig selvfølelse, spiller hun på det å være blond og dum, rett og slett fordi hun selv tror hun ikke er mer. Egentlig er hun en veldig søt og snill jente, og er på langt nær så innsnevret som hun virker på tv.

 

Anonym poster: b6b06361e66a12a431165b89a82acd9e

Skrevet

Fikk ikke sett programmet i kveld, men tittet innom bloggen hennes nå. Og så det klippet fra Unge Mødre.

 

Etter å ha lest kritikken deres her inne, ble jeg faktisk positivt overrasket. Hun var jo virkelig en søt jente! Hun virker kanskje litt ung når hun prater (noe hun jo også er), men har ikke noe å utsette på henne! Virker som en god mor også! :-)

 

Er noe annet med noen av disse mødrene som er med i Unge Mødre Danmark!!

Skrevet

Dere er jo like dumme dere da, om ikke dummere, som ikke skjønner at dette er TV! Laget for å underholde! Herregud altså damer, dere er så rare.

 

Anonym poster: 24cf25f21c34ad2256e3a962ce7e7281

Skrevet

Skjerp dere burugler!!!

 

Anonym poster: 80b4a9d61469b236ccc5bcceeba60994

Skrevet

Jeg er fra Alta og etter at hun skrev på bloggen til ei anna Altajente at hun kunne skylde på seg selv fordi hun fikk svangerskapsforgiftning og dermed fikk prematur baby så mistet jeg ALL respekt for henne (hun i Unge Mødre, skal ikke nevne navn). Hun kalte henne ei feit ræv mm. og hun kunne bare skulde på seg selv om babyen ikke overlevde.

 

Hun er IKKE god stakkars! :(

 

Anonym poster: 74951775956b8ce7155451bd64ddbe7b

Skrevet

Det som er skremmende, er at disse unge jentene synes det er status å delta på Unge mødre. Altså, dette er søppel-tv av verste sort, laget for å underholde voksne mennesker gjennom å drite ut deltagerne. Ja, jeg kan synes det er underholdende, men jeg får samtidig lyst til å rive av meg håret til tider! Og hele poenget med programmet er jo at "vi voksne damer" skal reagere slik som HI gjør.

Jeg skjønner ikke at de som deltar faktisk higer etter å være med, og nettopp dette gjør jo sitt til at de plasseres i kategorien mindre smarte hos meg...

Skrevet

Tipper hun vil gå i "Malin-elsker-Lucas-fella".....

 

Anonym poster: 74951775956b8ce7155451bd64ddbe7b

Skrevet

Slutt og døm folk etter utseendet,kjenner du henne?

Hvor står det at hun dømmer henne etter utseendet ?

 

Anonym poster: 002c338cadd97d38f06f37e135d8abf4

Skrevet

Slutt og døm folk etter utseendet,kjenner du henne?

 

Nei, dømmer ikke akkurat etter utseende!

 

Anonym poster: c86a7a9805c1845c990f32c3906139c7

 

Virker slikt for min del. Ho virker som en sikkelig god mor

Hvor står det at hun dømmer henne pga utseendet ?

Virker som det er DU om gjør det , siden det er det første du tenker på ..... Tror derimot hi, (og fler) tenkte i retning oppførselen hennes ..

Skrevet

Februarprins, slutt å bland deg borti alt. Ikke skriv ting du ikke har peiling på!!

 

Anonym poster: 3fdf127a0e8821e32066d76ad1aab2b3

Skrevet

Jeg er også fra Alta, og jeg skjemmes!! Nå er jeg snart 30 da, og slikt sett ingen ung mor, men jeg fatter ikke at det er mulig...

Skrevet

Noen som vet når det går i reprise?

 

Anonym poster: 767e2abc888de66f807e9cee1eec2592

Skrevet

Februarprins, slutt å bland deg borti alt. Ikke skriv ting du ikke har peiling på!!

 

Anonym poster: 3fdf127a0e8821e32066d76ad1aab2b3

 

dere har jo ikke pelling heller,snakker dritt om folk dere ikke kjenner,veldig voksent

Skrevet

Forøvrig noe veldig unaturlig over å være så solbrun i Alta .......

 

Anonym poster: 002c338cadd97d38f06f37e135d8abf4

Skrevet

Noen som vet når det går i reprise?

 

Anonym poster: 767e2abc888de66f807e9cee1eec2592

 

Søndag kl. 14 ;)

Skrevet

Noen som vet når det går i reprise?

 

Anonym poster: 767e2abc888de66f807e9cee1eec2592

Hverdager 15.20 :)

Skrevet

Noen som vet når det går i reprise?

 

Anonym poster: 767e2abc888de66f807e9cee1eec2592

Hverdager 15.20 :)

 

Det er vel eldre sesonger?

Skrevet

Gidder ikke se slikt på TV, jeg.

 

Men det jeg tenker er: Gudskjelov at jeg ikke ble mor så tidlig og havnet på TV så ung! Hun ER jo ung, sannsynligvis kommer det mer vett senere.

 

Anonym poster: 535d5071b33a5f51291048ecc32eae6d

Skrevet

Noen som vet når det går i reprise?

 

Anonym poster: 767e2abc888de66f807e9cee1eec2592

Hverdager 15.20 :)

 

Det er vel eldre sesonger?

Mulig det. Trudde kanskje det var de nye episodene som skulle bli vist nå, istedetfor de gamle.,

Skrevet

Dama prøver seg som glamourmodell, melder seg på Unge Mødre, legger ut alt på bloggen (ganske vulgære bilder) og gjør seg selv ganske "enkel". Hun får bøtter med oppmerksomhet og nyter sikkert hvert sekund.

Vedder på at det blir flere tenåringsmødre i Alta til sommeren :-D

 

Anonym poster: ce51f6ffab61aa71cc855e5d9677ceb4

Skrevet

Hun er også gravid igjen

 

Hilsen Altaværingen

 

Anonym poster: 74951775956b8ce7155451bd64ddbe7b

Skrevet

Dama prøver seg som glamourmodell, melder seg på Unge Mødre, legger ut alt på bloggen (ganske vulgære bilder) og gjør seg selv ganske "enkel". Hun får bøtter med oppmerksomhet og nyter sikkert hvert sekund.

Vedder på at det blir flere tenåringsmødre i Alta til sommeren :-D

 

Anonym poster: ce51f6ffab61aa71cc855e5d9677ceb4

 

Flere?? Her er alt for mange allerede

 

Anonym poster: 74951775956b8ce7155451bd64ddbe7b

Skrevet

Jeg er også fra Alta, og jeg skjemmes!! Nå er jeg snart 30 da, og slikt sett ingen ung mor, men jeg fatter ikke at det er mulig...

 

Nei, og hvis du er såpass gammel, tenker du sikkert over det at hun blir framstilt som ekstremt dum på tv. Hun er ikke slik i virkeligheten, men det er blitt klippet på en svært uheldig måte. Og du som er 30 år, er sikkert klar over hvor smart man kan være som 19åring? Hun er svært ung, og jeg synes det er litt fælt at hun skal bli dømt nedenom og hjem av mennesker som faktisk aldri har snakket med henne.

 

Anonym poster: b6b06361e66a12a431165b89a82acd9e

Skrevet

Hun er også gravid igjen

 

Hilsen Altaværingen

 

Anonym poster: 74951775956b8ce7155451bd64ddbe7b

 

Hvor har du det fra? Det er hun ikke, det er ett rykte som går i Alta, bare.

 

Anonym poster: b6b06361e66a12a431165b89a82acd9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...