Gjest Hercule Poirot Skrevet 16. januar 2013 #26 Skrevet 16. januar 2013 Har walk in closet, og den ene veggen består av trådkurver med benkeplate oppå. Oppå benken har vi hver vår kurv til sånt tøy. Evt legges noe i lenestolen som står på soverommet ingen ting ligger på badet, vil ikke ha uventet besøk så ligger bh'en min på utstilling Anonym poster: c2c5f236f33d83cff542446c31fafa95 Får du så fint besøk at de ikke tåler å se en bh? Eller har du stygge bh-er... ;-) Til saken: Heldiggris som har walk-in-closet! Det vil jeg ha også - i drømmehuset i drømmeverdenen... Dessverre ikke oppnåelig på nåværende tidspunkt. ;-(
TPK Skrevet 16. januar 2013 #27 Skrevet 16. januar 2013 Har knagger over døren på badet. Der henger noe. Så hr jeg knagger ved siden av sengen min, og en haug på gulvet (jeg går aldri med det samme to dager på rad, så det blir litt klær i denne "mellomtilstanden".) Barnas klær har en egen hylle på badet. Men de griser sånn at her er det lite... Mannen har ikke noe særlig system tror jeg. Skjorter/T-skorter stinker etter en dags bruk, så de havner i skittentøyskurven (eller ved siden av sengen). Buksene havner ofte på badegulvet, så tar han de på seg igjen neste dag.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #28 Skrevet 16. januar 2013 Har en kurv på badet der jeg legger sånne klær. Noen av dem henger jeg på knagger. Anonym poster: 02f1202005bec30639fd83618715ff3e
Gjest AnneS Skrevet 16. januar 2013 #29 Skrevet 16. januar 2013 Har knagger på badet og på døren på soverommet. Barna har egen hylle på badet. Fungerer bra så lenge vi bruker av dem og ikke tar nytt hele tiden, for da blir det alt for fullt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå