Gå til innhold

Brukte, men ikke skitne klær..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med de? Hvor ligger/ henger de? Jeg klarer ikke få et system på det:/

Anonym poster: f1920020a3c2a8d01b8f9af2b436bb75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har knagger over dørene på bad og vaskerom, henger de der....

Skrevet

Tja, mannen er forbanna. For mine brukte klær er jo ikke skitne, så de kan ikke være i skittentøyskurven, men de kan jo heller ikke legges tilbake i klesskapet!

Så gulvet på badet og soverommet er virkelig plassen ;-)

Skrevet

Har en stumtjener på badet, og henger de der.

Plutselig blir den veeeeeldig full av klær:s

Skrevet

Hiver de i skittentøyskurven dessvere..

Vet at de uansett blir vasket etter noen dager da er det like greit at de ikke bare blir liggende slengt.

Vasker alt for mye tøy som egentlig ikke er skittent.

Skrevet

Tja, mannen er forbanna. For mine brukte klær er jo ikke skitne, så de kan ikke være i skittentøyskurven, men de kan jo heller ikke legges tilbake i klesskapet!

syns det er ekkelt å legge klær på gulvet..

Skrevet

Hiver de i skittentøyskurven dessvere..

Vet at de uansett blir vasket etter noen dager da er det like greit at de ikke bare blir liggende slengt.

Vasker alt for mye tøy som egentlig ikke er skittent.

Uff, nei det orker jeg ikke. Dessuten slites de jo fortere også da..

Skrevet

I en haug på badegulvet. Hadde jeg hatt plass ville jeg hatt det på en stol ellerno på soverommet. Men har ikke plass til no annet enn seng

Skrevet

Bruker dere virkelig klær som har ligget på gulvet??

Her har jeg en egen hylle i skapet til klær som ikke er rene og heller ikke skitne.

Anonym poster: 3d0257aab8904457c5daa516be1cee48

Skrevet

Ligger de lenge nok, får de æresplassen i skittentøyskurven. ;-)

Skrevet

Til mine klær har jeg en stol på soverommet som ofte blir alt for full. Til barna har jeg en stol på badet, den blir sjelden like full, men det hender jeg må ha en opprydding der også, hvor litt for mye havner i skittentøyskurven.

Anonym poster: 4eb9a629d9e80c805855803090e2f5c8

Skrevet
Bruker dere virkelig klær som har ligget på gulvet?? Her har jeg en egen hylle i skapet til klær som ikke er rene og heller ikke skitne. Anonym poster: 3d0257aab8904457c5daa516be1cee48

Det hørtes lurt ut med en egen hylle på badet :)

Jeg har de liggende på benken på badet, der vi skal sitte.

Og det er til samboers frustrasjon..

Skrevet

Har ikke noe skikkelig system på det, jeg heller.

Synes det er ekkelt med klær som ligger på gulvet, så de havner etter en dag eller tre i vaskemaskinen - selv om de ikke er skitne, egentlig.

Synes det er ekkelt med brukte klær i skapet, da jeg føler de avgir brukte-klær-lukt i skapet med rene klær.

Så hos oss har vi en salig blanding av klær på gulvet (som ender opp i vask etter hvert), klær på baderomspuffen (som også ender opp i vask etter hvert, da jeg føler brukt-klær-lukta øker når de brukte klærne ligger sammen på puffen) og opphengte klær. De opphengte klærne blir faktisk brukt om igjen.

Så planen er å ordne med flere opphengingsmuligheter. Sånne knagger å henge over døra, skal anskaffes f.eks.

Anonym poster: f82135009f6716a9a4a65f13f02a8741

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Da har du ikke rene nok gulv ;)

Skrevet

Er det ekkelt med klær som har ligget på gulvet??? Har dere veldig skitne gulv eller? Jeg sitter stort sett på gulvet, jeg, synes det er bedre enn sofaen, så her er det ingen krise om buksa ligger på gulvet. Vasker ikke en dongeribukse etter en gangs bruk, men vil heller ikke ha den sammen med de rene klærne, så da er gulvet på soverommet et fint sted :)

Skrevet

De henger over badekarskanten og på knagger på baderomsdøra.

Anonym poster: cc7f285a90e46d4ba2bdd02070e768b2

Skrevet

Sønnen har en egen (liten) kurv på badet til sine klær som ikke er skitne. Det fungerer kjempebra, han begynte å brette og legge klærne sine på kvelden/pysjen på dagen, oppi der selv når han var 4 år. Nå er han 6, og klærne hans har aldri rota rundt i huset. Skal gjøre d samme med de to andre barna også. Våre klær har vi på hver vår stol på soverommet. De blir alltid overfylt, og der er jeg snart desperat på en fungerende løsning. Prøvd hylle i skapet, knagger på veggen. Men ingenting funker... Bytter rett og slett klær for ofte, og liker best å ta på nyvaska hver gang jeg kler meg ;) men nekter å kaste de til vask etter noen timer altså! (halvparten av de ender der alltid til slutt uansett:/ )

Skrevet

Desverre så legger jeg de i skittentøyskurven fordi jeg er redd for å bruke klær flere ganger, bortsett fra bukser. Det samme med tøyer til unga. Så der har jeg svaret til meg selv på hvorfor jeg vasker så mye tøy og aldri finner bunn av skittentøyskurven.

#HI i den tråden om hvor mange maskiner med tøy man vasker i uka.

Anonym poster: 10679f4af4abfe28b42ca0629f96bfb5

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Henges på knagger på badet, og på en krakk, og på lokket til skittentøyskurven... Og mye blir vaska uten å ha blitt brukt om igjen... Men f.eks. olabuksa mi, den har fast knagg, for jeg skifter jo ikke olabukse hver dag!

Skrevet

Har walk in closet, og den ene veggen består av trådkurver med benkeplate oppå. Oppå benken har vi hver vår kurv til sånt tøy. Evt legges noe i lenestolen som står på soverommet :) ingen ting ligger på badet, vil ikke ha uventet besøk så ligger bh'en min på utstilling :P

Anonym poster: c2c5f236f33d83cff542446c31fafa95

Skrevet

Da har du ikke rene nok gulv ;)

joda, det har jeg. Men gulv er gulv og de er støvete uansett. Støvsuger ikke soverom hver dag heller. Mannen og datteren hans bruker gulvet til klesoppbevaring. Der kan de ligge i dagevis også fortsetter bruken.Jeg syns det er ekkelt å, standarden min er nok bare litt annerledes:/

Skrevet

Ungenes klær havner tilbake i skapet. Det er ikke så ofte, hun ene har de ved siden av senga si men hun styrer alt av tøy selv.

Mine klær henger på badet og jeg bruker de dagen etter, bukser legger jeg tilbake i skapet men ikke overdeler.

Anonym poster: d646847c75c5d55259c1fe073cdcbbeb

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Her henges brukte, men rene klær på badet eller soverommet over natta og kanskje neste dag mens vi er på jobb. Så brettes de sammen og legges tilbake i skapet.

Skrevet

Hehe. Må tydeligvis være gal og ikke minst urenslig, men legger det tilbake i skapet igjen. Kjære vene, sekk meg her og stumtjener meg der stappfulle av klær. Slik rot gidder jeg ikke. Henger også utetøy tilbake i skapet etter bruk og før vask.

Skrevet

Treningstøy henger jeg over tredemølla (står på eget rom) slik at det er klart til neste økt.

Tykke ullgensere og pentøy henges/legges tilbake i skapet og vanlig halvbrukt hverdagstøy legges i en vugge på soveromet.

Anonym poster: 9c63aa5250d6c9e9269af17f8856df81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...