Gå til innhold

Så fortvilet...NAV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye penger er det snakk om? Har du fått utbetalt masse du ikke har krav på må du jo bare gjøre opp for deg. Burde ikke brukt det opp hvis du i utgangspunktet følte det ikke kunne stemme.

Anonym poster: c6da27bfed6edee8c693e4af9c100e58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er på Sunnaas så har de en sosionom i teamet ditt som helt sikkert kan hjelpe deg.

En i min nærmeste familie får hjelp av både sosionom og trafikkskaddes landsforbund til å fikse NAV papirer og forsikringspapirer. Spør etter hjelp, de vil helt sikkert hjelpe deg.

Hvis du mener at du har en sak så burde du gå til advokat. Hvor mye penger er det snakk om, hvis det er lov å spørre?

Anonym poster: 4e63ee43aa814983a0f7997bfc53f458

Skrevet

Det hjelper så forsvinnende lite å si " damen i skranken sa at " og jeg fikk muntlig beskjed om" Jeg sier ikke at du lyver, bare at det blir svært vanskelig for deg hvis ingenting er dokumentert.

NAV kan også ha og har sansynligvis et godt poeng i at du burde ha forstått. Man plikter selv å sette seg inn i regelverk, sjekke skattetrekk, at utbetalinger er riktige o.s.v

En god advokat kan hjelpe deg med om du burde ha forstått, og om du har noe sak eller ikke på grunnlag av dette.

Joa, man må selv sette seg inn i regelverk, men ikke engang ansatte på nav kan regelverket. Burde de da forvente at alle andre skal kunne det?

Anonym poster: 4fa271b9747925e947492896548334e7

Hva er det de ikke kan da? Det er ikke rom for særlig skjønn i saksbehandlingen unntatt ved sosiale tjenester. Når du får et vedtak står det hvilken/ hvilke hjemmel som er benyttet, da plikter du å lese vedtaket sant de paragrafer som er henvist til. Mener du så det er fattet vedtak på grunnlag av feil hjemmel, klager du. Skriftlig.

Skrevet

Lei av alt Nav innleggene nå jeg.

Anonym poster: 89200d4e80ada1e979eb566341ab96c5

Næmmen, stakkars DEG da!!!

Anonym poster: ac6e171da2d14d0bd591112bd482b3d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...