Gå til innhold

Tilbake på ungdomsskolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker vi om henne med over 5000 innlegg på 3 måneder?

Anonym poster: 9a94c3dbd7f7a4aa62269de7c69dbd56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det er så fryktelig irriterende når noen svarer på alt mulig i hytt og pine enten de har peiling eller ikke... (Som regel ikke.)

Anonym poster: ceb4f4422009215bd70a4b07c55e75b1

Fortsatt ingen grunn til å mobbe.

Anonym poster: 33d058011b13030c8171fc4fe8300ae5

Skrevet

Er det å svare litt spydig eller sarkastisk det samme som å mobbe nå altså? Herrefred.

Skrevet

Hårsårhet, den nye folkesykdommen...

Man må tåle å få høre det når man lirer av seg mye tull. Det er ikke sånn at vedkommende du sikter til er den eneste her inne som får høre det - men hun stikker seg mest ut med rare spørsmål, trolletråder og sære meninger. Slik er det for alle svært aktive brukere.

Hvem er det som vet at hun troller da? Har hun sagt det selv? Det er all slags konspirasjonsteorier mellom dere her inne. Alle innlegg noen mener er merkelige og som er skrevet av anonym, blir med en gang stemplet som hennes. Anonyme svar også. Dere driver med heksejakt her inne, og dere kan prøve å forsvare det så mye dere vil, men det gjør det ikke noe mer riktig.

Og jeg er fullt klar over at det ikke bare er hun som får høre det, og jeg støtter ikke det noe mer.

Skrevet

"Er det å svare litt spydig eller sarkastisk det samme som å mobbe nå altså? Herrefred."

En gang, nei selvfølgelig ikke. Å gjøre det hver ENESTE gang hun skriver noe, blir etter min mening mobbing ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...