Gå til innhold

Tilbake på ungdomsskolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner at jeg blir helt matt av å kikke inn på dette forumet. Det er så utrolig mange av dere "voksne" kvinner som sammen bedriver mobbing av ei jente som etter min mening ikke har gjort noe for å fortjene det (dere vet hvem jeg snakker om!), og jeg synes det er avskyelig! Greit, så er dere ikke enige med henne, men det er ingen grunn til å vær spydige og stygge!

Hun blir nevnt i annet hvert innlegg på en mer eller mindre negativ måte, beskylt for både det ene og det andre, helt uprovosert!

Sånne småjenter som dere gjør meg kvalm. Jeg er oppriktig bekymret for hvilken moral dere overfører til barna deres, dere er ikke noen prakteksempler når det kommer til å behandle andre mennesker.

Skjerp dere!

Anonym poster: 33d058011b13030c8171fc4fe8300ae5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må si jeg kan være enig i noe av det du sier; de kan jo bare unngå å si noe. MEN; jeg har forsøkt utallige ganger å svare ordentlig på innleggende til vedkommende, og fått utrolig frekke svar tilbake. Så som regel høster man som man sår.

Men, jeg gidder ikke å si noe til henne lenger, bare holder munn. Men du bør vite at en sak alltid har to sider.

Anonym poster: 2ff42ff7522870a06785129b0af45aae

Skrevet

Helt enig. Jeg rapporterer konsekvent alt som ligner på mobbing og hets, for jeg gidder ikke ha det sånn he rinne.

Anonym poster: 4bcb6d7ae79ebfc120ba91f27f374c91

Skrevet

Kanskje du skal rapportere de hårreisende svarene hennes i samme slengen da? Ærlig talt!

Anonym poster: 0460219f7d19b2cdd3401e30e98ff048

Skrevet

Må si jeg kan være enig i noe av det du sier; de kan jo bare unngå å si noe. MEN; jeg har forsøkt utallige ganger å svare ordentlig på innleggende til vedkommende, og fått utrolig frekke svar tilbake. Så som regel høster man som man sår.

Men, jeg gidder ikke å si noe til henne lenger, bare holder munn. Men du bør vite at en sak alltid har to sider.

Jeg ser den, men jeg tror ikke det har vært sånn fra begynnelsen av. Grunnen til de stygge svarene hun får fra andre har lite med at hun har svart andre på en noe frekk måte - det er mer fordi de bare er totalt i mot henne, uansett hva hun sier og gjør virker det som.

Skrevet

Jeg aner ikke hvem du snakker om, og synes det er morsomt at du tror "alle her inne" utgjør én mentalitet og du selv er den ene motpolen.

Anonym poster: 9c26969432c62ea1989002cf652f44c7

Gjest -Truseløs-
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvem det er snakk om (håper ikke det er meg ;) ):

Enkelte ber om det, men likevel...

Skrevet

Jeg ser den, men jeg tror ikke det har vært sånn fra begynnelsen av. Grunnen til de stygge svarene hun får fra andre har lite med at hun har svart andre på en noe frekk måte - det er mer fordi de bare er totalt i mot henne, uansett hva hun sier og gjør virker det som.

Leenge siden jeg forsøkte å svare ordentlig på spm hennes, og jeg fikk utrolig frekke svar tilbake. Så jeg tror det var i begynnelsen. Og på forum så blir det ofte sånn at da får man samme tone tilbake.

Men, folk burde gjøre som meg, og bare hoppe over de innleggene og svarene man ikke vil svare på (som feks hennes), og bare overse det! Så enig med deg i at det er unødvendig!

Skrevet

De som har fulgt litt med her inne de siste ukene skjønner hvem jeg snakker om. Selvfølgelig vet jeg at det ikke er alle som oppfører seg slik, bruken av ordet "dere" er rettet mot dem som bedriver med det som er skrevet i hovedinnlegget, ikke forumsbrukerne i sin helhet.

Skrevet

Der er vi uenige da. Etter min mening er det ingen som ber om å bli mobbet! Uansett hvordan hun har oppført seg tidligere (eller nå for den del) er det ingen unnskyldning til å bedrive med mobbing.

Gjest -Truseløs-
Skrevet

Der er vi uenige da. Etter min mening er det ingen som ber om å bli mobbet! Uansett hvordan hun har oppført seg tidligere (eller nå for den del) er det ingen unnskyldning til å bedrive med mobbing.

Det er det jeg mener med "likevel" ;)
Gjest -Truseløs-
Skrevet

Mener det at enkelte mobber andre, kanskje uten å være klar over det selv - skal man da bare stryke de forsiktig på håret - eller har man lov å svare tilbake med samme mynt?

Skrevet

Jeg synes ikke det er normalt bare

Jeg kjenner at jeg blir litt glad inni meg....

Mer eller mindre hver gang jeg ser at du svarer så har vi totalt motsatt oppfatning av ting.

Det du mener er unormalt mener jeg vanligvis at er lurt, og det du mener er normalt, er helt fjernt for meg.

Godt å se at trenden fortsetter wink.png

------

Å svare tilbake med samme mynt er en ting. Det over er noe helt annet, og det er så mange her inne som gjør slikt hele tiden. Spør du meg var dette helt uprovosert, og helt urelevant.

Skrevet

Enig. Synes man noen svarer dumt, så får man "ta igjen" med skikkelige motargumenter da, eller skrive at man er helt uenig (og så ferdig med det).

Evt. tier man det hele ihjel og lar det falle på sin egen urimelighet.

Man trenger ikke rakke ned på folk selv om de ikke helt vet hva de snakker om, svarer "feil" eller man er uenige med dem.

Og synes man noen skriver riktig ille eller spammer ned foumet, så kan man rapportere dem til moderator. Enkelt og greit.

Anonym poster: 4bcb6d7ae79ebfc120ba91f27f374c91

Gjest -Truseløs-
Skrevet

Mer eller mindre hver gang jeg ser at du svarer så har vi totalt motsatt oppfatning av ting.

Det du mener er unormalt mener jeg vanligvis at er lurt, og det du mener er normalt, er helt fjernt for meg.

------

Å svare tilbake med samme mynt er en ting. Det over er noe helt annet, og det er så mange her inne som gjør slikt hele tiden. Spør du meg var dette helt uprovosert, og helt urelevant.

Jeg har virkelig gått glipp av dette. Så jeg forstår ikke helt. MEN når det er sagt synes jeg de er veldig fornuftige de som bare dropper å svare!
Skrevet

Hva er egentlig vitsen med dette innlegget? Det er ikke for å være frekk, men det blir jo aldri noe bedre? For ikke lenge siden var det en som lurte på om vi bare skulle ignorere trollene her inne som alltid måtte ødelegge fine innlegg, fordi hele innlegget ble etterhvert ødelagt av krangling/drittslenging til hverandre. Men har det egentlig forandret seg?

Det er ALLTID noen som ødelegger, og det vil ALLTID være noen som mobber - fordi det ALLTID kommer nye brukere/troll hit, uansett..

Jeg er imot mobbing og drittslenging, og jeg syns det er en fin tanke å gjøre som deg, Hi, men det er dumt at (nesten) ingen gidder å følge opp...

Skrevet

Hva er egentlig vitsen med dette innlegget? Det er ikke for å være frekk, men det blir jo aldri noe bedre? For ikke lenge siden var det en som lurte på om vi bare skulle ignorere trollene her inne som alltid måtte ødelegge fine innlegg, fordi hele innlegget ble etterhvert ødelagt av krangling/drittslenging til hverandre. Men har det egentlig forandret seg?

Det er ALLTID noen som ødelegger, og det vil ALLTID være noen som mobber - fordi det ALLTID kommer nye brukere/troll hit, uansett..

Jeg er imot mobbing og drittslenging, og jeg syns det er en fin tanke å gjøre som deg, Hi, men det er dumt at (nesten) ingen gidder å følge opp...

Jeg er dessverre fullt klar over at dette ikke kommer til å forandre på noe, men jeg måtte bare ventilere litt. Kjenner at jeg blir sint for denne jentas del, og måtte bare ventilere litt.

Og på en litt naiv måte håpte jeg kanskje at innlegget kom til å påvirke samvittigheten til noen av disse småtassene, men det tviler jeg på at det gjør.

Skrevet

------

Her må jeg nesten svare, siden det er mitt innlegg fra en annen tråd du siterer.

Jeg ser ikke problemet med å si at jeg er grunnleggende uenig med alt jeg har sett fra denne personen. Og ja, jeg blir litt glad inni meg når jeg ser at vi igjen har helt forskjellige synspunkter, jeg ville blitt overrasket om jeg var enig med henne om noe som helst.

Jeg har da virkelig ikke sagt noe om hennes person, eller forsøkt å mobbe.

Om hun er smart, dum, oppegående, hyggelig, rar osv har jeg virkelig ingen formening om.

At man på en småsarkastisk måte sier at man er uenig, så er da dette langt fra hetsing eller mobbing....

Skrevet

------

Her må jeg nesten svare, siden det er mitt innlegg fra en annen tråd du siterer.

Jeg ser ikke problemet med å si at jeg er grunnleggende uenig med alt jeg har sett fra denne personen. Og ja, jeg blir litt glad inni meg når jeg ser at vi igjen har helt forskjellige synspunkter, jeg ville blitt overrasket om jeg var enig med henne om noe som helst.

Om hun er smart, dum, oppegående, hyggelig, rar osv har jeg virkelig ingen formening om.

At man på en småsarkastisk måte sier at man er uenig, så er da dette langt fra hetsing eller mobbing....

Det var kanskje ikke meningen fra din side, men dette kom frem som utrolig spydig, og ikke minst unødvendig. Det er en ting å si at du er uenig med noen, men å skrive at du er glad for at du ikke har de samme meningene som hun har blir som å si at alt hun står for er sært og latterlig i dine øyne, og jeg ser ikke helt vitsen i å tråkke henne ned fordi dere synes hun er "rar".

Skrevet

------

Det var kanskje ikke meningen fra din side, men dette kom frem som utrolig spydig, og ikke minst unødvendig. Det er en ting å si at du er uenig med noen, men å skrive at du er glad for at du ikke har de samme meningene som hun har blir som å si at alt hun står for er sært og latterlig i dine øyne, og jeg ser ikke helt vitsen i å tråkke henne ned fordi dere synes hun er "rar".

Ok, ser hva du mener, men kan det være at du er litt obs på det du mener er "slemt" eller spydig / sarkastisk fordi det var akkurat denne personen jeg svarte?

Jeg har svart mer sarkastisk på en del av de idiottrådene her inne om f.eks innvandring, og hvor latterlig jeg syns enkelte er med sin fremmedfrykt og latterlige holdninger.

Da er det tydeligvis ok, selv om man kommenterer på enkelte brukere....

Jeg er ofte grunnleggende spydig og sarkastisk, også i den virkelige verden, og kan leve fint med det ;)

Skrevet

Dette har til og med jeg fått med meg. Det blir en slags greie der det liksom framstår som akseptabelt å konstant snakke nedsettende om og til en bruker, der også flere står fram og legitimerer mobbingen med at "aaaaalle vet at denne brukeren er slem". Og noen lurer på hvorfor BARN kan være så fæle mot hverandre... tja, ikke godt å si hvor de har det fra du.

Skrevet

------

Ok, ser hva du mener, men kan det være at du er litt obs på det du mener er "slemt" eller spydig / sarkastisk fordi det var akkurat denne personen jeg svarte?

Jeg har svart mer sarkastisk på en del av de idiottrådene her inne om f.eks innvandring, og hvor latterlig jeg syns enkelte er med sin fremmedfrykt og latterlige holdninger.

Da er det tydeligvis ok, selv om man kommenterer på enkelte brukere....

Jeg er ofte grunnleggende spydig og sarkastisk, også i den virkelige verden, og kan leve fint med det ;)

Hvordan du svarer andre vet jeg ikke så mye om, og jeg er nok litt mer obs når det gjelder henne ja, siden ALLE som jeg har sett svare henne svarer i samme stil (gjerne litt styggere). Det var ikke meningen å angripe DEG for måten du svarte henne på, men du skjønner vel at når alle svarer henne på denne måten så er det vanskelig å skille de som er sarkastiske fra dem som er 100% seriøse..? :)

Skrevet

Men det er så fryktelig irriterende når noen svarer på alt mulig i hytt og pine enten de har peiling eller ikke... (Som regel ikke.)

Anonym poster: ceb4f4422009215bd70a4b07c55e75b1

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Hårsårhet, den nye folkesykdommen...

Man må tåle å få høre det når man lirer av seg mye tull. Det er ikke sånn at vedkommende du sikter til er den eneste her inne som får høre det - men hun stikker seg mest ut med rare spørsmål, trolletråder og sære meninger. Slik er det for alle svært aktive brukere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...