Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #1 Skrevet 12. januar 2013 Jeg ble ammet i halvannet år, ammet selv i litt over et år. Anonym poster: ff86d6f9d1a76082095f39f264a33975
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #2 Skrevet 12. januar 2013 1 dag. Anonym poster: 3d40219e1062f09ce1ea49fcb84e4478
Kremtopp Skrevet 12. januar 2013 #3 Skrevet 12. januar 2013 Jeg ammet i 6 og 7 måneder, ble ammet selv i 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #4 Skrevet 12. januar 2013 Ble ammet den første måneden og to måneder ca med lillegutt. Anonym poster: 3b1d58655e2782ecc1eb7734533b5f55
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #5 Skrevet 12. januar 2013 1 år og da både spurte jeg etter pupp og brettet frem selv. Da ble det visst på tide å slutte Anonym poster: 488df823c3f66d3a189cfd495afe2aec
Elsker livet Skrevet 12. januar 2013 #6 Skrevet 12. januar 2013 Ble ikke ammet. Født tidlig på 80-tallet. Da var det ikke vanlig å anstrenge seg med amminga i følge min mor, dessuten hadde hun ikke tid til styret.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #7 Skrevet 12. januar 2013 8 mndr. Ammer en toåring nå. Anonym poster: 2158158ec0da49191161d3f5123c4654
kosemamma<3 Skrevet 12. januar 2013 #8 Skrevet 12. januar 2013 Ble ikke ammet og ammet ikke selv. Nå venter jeg nr 2 og han skal ammes hvis vi får det til den her gangen.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #9 Skrevet 12. januar 2013 Ble fullammet i 9 mnd. Ammer selv på 4mnd nå. Anonym poster: 42511233273551cb99f00cb98896cb22
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #10 Skrevet 12. januar 2013 Jeg avvente visst meg selv rundt 10-11 mnd. Har ammet to barn selv i 14 og 16 mnd. Blir vel noe sånt med nr tre også, er foreløpig bare 6 mnd, så vet ikke helt ennå:-) Anonym poster: 84bd83d492f8f8e4a27133d4f8ca586f
Spiffie Skrevet 12. januar 2013 #12 Skrevet 12. januar 2013 3 mnd, som alle mine søsken. Mamma fikk da brystbetennelse (og husmorvikar!). Jeg ammet i ca 18 mnd selv.
studVest Skrevet 12. januar 2013 #13 Skrevet 12. januar 2013 Ble ammet i 9 måneder. Fullammet selv til 6 måneder og har ammet frem til nå, men nå ser det ikke ut til at hun vil ha mer. Hun er ett Da jeg fortsatt fullammet ved 6 måneders alder begynte min karrierekvinnemor å kommentere at nå var det på tide å slutte. Litt annen holdning til amming blant foreldregenerasjonen, får jeg inntrykk av Men hun var veldig opptatt med å amme og amme mye da vi var helt små for da gikk hun mye ned i vekt! Haha..
Gjest yrild Skrevet 12. januar 2013 #14 Skrevet 12. januar 2013 Aner ikke... Vet at jeg ble ammet, men aner ikke hvor lenge.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #15 Skrevet 12. januar 2013 8 mndr. Ammer en toåring nå. Anonym poster: 2158158ec0da49191161d3f5123c4654 Æsj. Anonym poster: cac2e752de26e7324eddb17f8ad96525
Mia_73 Skrevet 12. januar 2013 #16 Skrevet 12. januar 2013 Aldri. Jeg og tvillingen min ble født med ks og fraktet til barneavdeling på et annet sykehus. Mamma så oss ikke før vi var 3 uker gammel.
Hybelkanina Skrevet 12. januar 2013 #17 Skrevet 12. januar 2013 Ble ammet selv i 14 dager. Min første ammet jeg til han var ca 6 mnd, delammer lillebror som er 3,5 mnd.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #19 Skrevet 12. januar 2013 min mor ammet ingen av oss, søstrene mine ammet sine til de var ca 3 uker, jeg ammer min på snart to år. Anonym poster: 1eecb683b8d245a70d4178b5877d99f7
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #20 Skrevet 12. januar 2013 1 av 5 søsken, ingen av oss ble ammet. Født på 70 tallet. 2 barn selv, første ble ammet i ett år og nr to til hun var 20 mnd. Anonym poster: 968ab7f855dbf76c792b1079ff8adcc3
Gjest Hercule Poirot Skrevet 12. januar 2013 #21 Skrevet 12. januar 2013 Aner ikke. Ungene her ble knapt nok ammet; det var ikke noe å hente.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #22 Skrevet 12. januar 2013 Ble fullammet i 3 måneder. Da var mamma sin permisjon over (jeg ble født i -75 og da hadde yrkesakrive kvinner kun 3 mnd. permisjon) og jeg var hos morfar mens mamma og pappa var på jobb. Ble delammet til jeg var rundt 9 mnd., ifølge mamma. Anonym poster: bc5a3936a63aefe5d35d69d38620a8fa
Koala *g07* Skrevet 12. januar 2013 #24 Skrevet 12. januar 2013 Aldri fått en dråpe morsmelk. Ammet et barn i nesten 1 år.
Love my kidz Skrevet 12. januar 2013 #25 Skrevet 12. januar 2013 Min mor ammet alle sine barn i kun to-tre måneder, max. Da mistet hun melken sier hun. Jeg ammet mitt eget barn i nesten 11 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå