Gå til innhold

Hvor ofte snakker dere i tlf med foreldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns svigermor ringer mannen overdrevent ofte. Jeg snakker med mine foreldre ca en gang i uken. Noen ganger går det et par uker mellom hver gang når hverdagen er travel. Andre ganger om det er noe spesielt kanskje et par ganger.

Svigermor ringer hver dag. Opptil 4-5 ganger hver dag. Jeg får litt fnatt.

Anonym poster: 3f4365d55222666ca552580a20091cb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prater en del med moren min, alt fra 4 ganger i uka, til 1 gang om dagen :) Men, 4-5 ganger om dagen hørtes voldsomt ut :P

Anonym poster: a1457074a223dff79ad8e5a8007887be

Skrevet

Jeg snakker med mamma 1-2 ganger i uken de ukene jeg snakker mest med henne, men kan godt gå 14 dager uten at jeg snakker med henne også... Lengste som har gått uten å snakke med henne er 3 uker tror jeg.

Mannen snakker med svigermor ca annenhver-tredjehver dag tror jeg.

Anonym poster: ed667a216af24a43db95f32e0787f258

Skrevet

Jeg prater med mamma ca en time en gang hver uke, noen ganger litt lenger imellom. De bor et døgn unna oss. Mens svigers bor 2,5 time unna og ringer så og si hver dag og ofte ringer begge to og spør om det samme. Jeg får fnatt, og mannen gidder mange ganger å ikke ta tlf.

Anonym poster: 833773d31b50dc8563d31d713539bb1d

Skrevet

Snakker ofte med mamman min :) alt fra 4 ganger i uka til hver dag :)

Skrevet

Samme som flere andre - alt fra fire ganger i uken til hver dag

Skrevet

Snakker med mamma en gang i uka kanskje. Sender sms litt oftere

Skrevet

stort sett hver dag :)

Skrevet

snakker med mamma kanskje 4 ganger i året, pappa snakker jeg med oftere, men det er fordi vi er naboer. hadde vi bodd langt fra hverandre hadde vi sikkert snakket sammen en gang i mnd el noe..

Skrevet

Siden meg og mamma ringer gratis til hverandre, hender det at vi snakker med hverandre på telefon flere ganger for dagen.

Det skjer så og si aldri at det går mer enn et par dager uten at vi ringer hverandre.

Men jeg har aldri lange samtaler med henne, det er bare et par minutter, kanskje. Men så bor mamma og pappa veldig i nærheten. Pappa snakker jeg med på telefon en gang i uken, kanskje...

Skrevet

Flere ganger om dagen høres mye ut, syns jeg. Hva har man da å snakke om, liksom?

Snakker med mamma ca hver andre uke, nesten aldri med pappa (de bor sammen, og han er liksom ikke en "telefonperson"). Samboer snakker omtrent like ofte med sine foreldre.

Har venninner som snakker med sine mødre hver eller annenhver dag. Det er ikke unormalt.

Skrevet

Chatter flere ganger daglig (av og på), snakker på tlf kanskje 2.4 ganger i måneden. 4-5 ganger dagen i telefonen (litt mer forpliktende enn chat) høres heftig ut.

Skrevet

Jeg prater med min mor 3-7 ganger i uken, min far 1-3 ganger i uken når han ikke er på jobb i nordsjøen.

Anonym poster: f9d75857c767af81c7c0d9555648d1b5

Skrevet

Faren min lever ikke lenger, men mamma snakker jeg med ca 3-4 ganger i uka. Mannen snakker med moren sin ca annenhver uke, men faren snakker han med nesten hver dag.

Anonym poster: 8bf0ecc030cd1a23146e65fd0a240e37

Skrevet

Alt fra fem ganger i uken til en gang i måneden

Skrevet

Jeg; maks en gang i året. Da vanligvis i under fem minutter.

Partner; cirka ukentlig med mor, noe sjeldnere med far.

Anonym poster: e27ac484defefe914141c76d44b159d3

Skrevet

Svigermor: 3 gongar i veka (ho ringer)

Svigerfar: vi har aldri snakka i tlf

Mamma: 1 gong i månaden (ho ringer)

Pappa: 1 gong i månaden (eg ringer når eg har spørsmål eg treng svar på)

Dette er sånn ca, periodevis kan det vere heilt annleis..

Skrevet

Mine foreldre bor 2 km unna, så jeg snakker ikke med dem på tlf med mindre det er noe spesielt, men vi besøker hverandre minst et par ganger i uken.

Mannen min snakker med sine foreldre 2-3 ganger i uken, de bor ca 30 min unna med bil.

Skrevet

Jeg snakker kanskje med mora mi vær 14 dag, hu bor rett borti gata. Min samboer kan prate med foreldrene sine vær dag selv om de bor fem min unna. Syns jeg er kjempe koselig :)

Skrevet

Jeg snakker med mamma en gang i uka ca.

Pappa når mamma ikke er hjemme, han er ikke så begeistra for telefon :)

Mannen ringer svigermor ca en gang i mnd, hun ringer like sjeldent.

Skrevet

Jeg syns svigermor ringer mannen overdrevent ofte. Jeg snakker med mine foreldre ca en gang i uken. Noen ganger går det et par uker mellom hver gang når hverdagen er travel. Andre ganger om det er noe spesielt kanskje et par ganger.

Svigermor ringer hver dag. Opptil 4-5 ganger hver dag. Jeg får litt fnatt.

Anonym poster: 3f4365d55222666ca552580a20091cb5

Synes heller du snakker med moren din veldig skjeldn!!

Flott at mannen din har et nært forhold til moren sin.

Sjalu?

Anonym poster: 92d5be99b28f5d991ad84731e9ae4019

Skrevet

Jeg snakker med Mamma et par ganger i uken. Noen ganger oftere, noen ganger sjeldnere.

Min mann snakker med sin far ca like ofte, sin mor kanskje en gang pr 14. dag.

Jeg snakker med svigerforeldre kanskje en gang pr mnd.

Både hans og mine foreldre bor langt unna, så vi ses sjelden.

Skrevet

Snakker med mamma og pappa så og si hver dag, hvertfall 4-5 ganger i uka. Skravler som venninner både jeg og mamma og jeg og pappa :P

Skrevet

Tja... Snakker vel gjennomsnittlig med min mor annenhver dag:)

Bor et stykke unna familien, så har alltid noe å prate om:)

Skrevet

Foreldrene mine bor i nabohuset så vi ser hverandre så og si hver dag. Hvis ikke ringes vi 1 gang om dagen.

Anonym poster: c0ecd4d90442a09263fb97c0ba346957

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...