Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #27 Skrevet 12. januar 2013 Jeg har fått beskjed av banken min om at det ikke var mulig å benytte bsu sparingen før man fyller det alderen over tretti. derfor reagerer jeg slik jeg gjør på det. forstår det ikke er likt over alt å jeg og mannen har forskjellige banker. Så skal ikke vere slik over min kjære for ser ut som det er jeg og som ikke forstår alt her. jeg kan faktisk innrømme slikt. jeg er bare bekymret må dere forstå og vil gjerne få dette til . jeg og min mann bo r her fordi det er hans barndomsted. Vi er bare veldig tidlig i fasene endå. å graviditeten kom under legitime for prevensjon. det var overraskende. Jeg vet det er lett å si at livet er en dans på roser. men alle har sitt å stri med. j jeg vil å noe. men forbedre det som er mindre bra. og har nå snakket med mannen har og vi er enige om å ha en rådgiver i banken min til å hjelpe oss. :-) ordner det på mandag morgen så skal vi nokk få rydda opp i dette. :-) Vi trenger et lykke til ja.. :-) takk. så lenge jeg føler han vil gjøre noe med situasjonen pr i dag. synes han og er tøff som gjør dette selv nå.. ja. :-) men manglet bare økonomisk kommunikasjon mellom oss. han kommer kommer til og bedrag. :-) så lenge vi er enige sammen om hvordan vi vil ha det og finner løsningen å gjør det. det skjer... da er vi i gang igjen.... det er nice... :-) synes jeg skriver tydelig nokk da jeg får svar tilbake som er direkte mot mitt innhold her. selv mot meg også... go helg videre damer. :-) takk. :-) HI. Anonym poster: e2683690d46c3cdb1c1f850b5f10aa30 bedrag .... mente BIDRA .... avtale er jo avtale. valg er valg. han må nå om han vil bli pappa på heltid.. viktig at jg ser det og... og jeg skal bidra med mitt jeg og. vi er en familie nå. <3 virkelig ... Anonym poster: e2683690d46c3cdb1c1f850b5f10aa30
Hybelkanina Skrevet 12. januar 2013 #28 Skrevet 12. januar 2013 Du vet at det ikke er tilrådelig å drikke når man er gravid eller? (For jeg regner med at du er gravid siden han venter blodbad i sommer?)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #29 Skrevet 12. januar 2013 Kan du være så grei og slutte å skrive sms-språk? Vanskelig å lese og forstår for andre. Det jeg har skjønt er at han ikke bidrar økonomisk. Bor du sammen med ham må han MINST betale halvparten. Enkelt og greit. Beklager at sms-språket var så vanskelig og uforståelig for deg. jeg er nokk litt mere tilpasset å forstå slit enn deg. jeg FORSTÅR du blir plaget av min skrivemåte. Ja det mener jeg og. minst... Hi Anonym poster: e2683690d46c3cdb1c1f850b5f10aa30
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2013 #30 Skrevet 12. januar 2013 Kan du være så grei og slutte å skrive sms-språk? Vanskelig å lese og forstår for andre. Det jeg har skjønt er at han ikke bidrar økonomisk. Bor du sammen med ham må han MINST betale halvparten. Enkelt og greit. Beklager at sms-språket var så vanskelig og uforståelig for deg. jeg er nokk litt mere tilpasset å forstå slit enn deg. jeg FORSTÅR du blir plaget av min skrivemåte. Ja det mener jeg og. minst... Hi Anonym poster: e2683690d46c3cdb1c1f850b5f10aa30 Skal bare peke ut feilen. slik at teksten blir forståelig for deg. beklager det. slit skulle egentlig vært, slikt. som skulle stått der. :-) sorry. Anonym poster: e2683690d46c3cdb1c1f850b5f10aa30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå