Gå til innhold

Irriterer meg på en pasient....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber som nattevakt, og det er pasient som vi går to stk til. Jeg er ny på natt og h*n liker ikke nye. Overser meg, svarer ikke når jeg spør om noe osv, og om jeg får svar blir det bare ja eller nei, eller noe kort.

Og med den jeg går sammen med, som har gått natt i flere år, er hun sååååå hyggelig med. Hun sa også rett ut at hun synes ikke noe om at unge folk jobber på natt. Jeg har masse erfaring selv om jeg er ung, og har mye mer livserfaring enn de fleste på min alder.

Hvordan skal jeg forholde meg til dette? Går jo til denne pasienten hver natt, og prøver å være hyggelig, men nå har det vært sånn i noen mnd og jeg begynner å bli lei, så prøver bare å gjøre det jeg skal uten noe snikksnakk.

Råd og tips mottas med takk! Skal vel ikke dra jobben med hjem, men jeg synes noen må få seg normale folkeskikk.....

Anonym poster: 8e64340012f693cd40d46e960521ac11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette tar du med leder eller kolleger. Ikke her!!

Anonym poster: 04aa7bebef6ec54b0ab738cb4cbc89cd

Skrevet

Tenker forresten at du bør la være å gå til denne pasienten om kjemien ikke stemmer.

Anonym poster: 04aa7bebef6ec54b0ab738cb4cbc89cd

Skrevet

Hvis du begynner å irritere deg over en pasient og ønsker at hun skal vise mer folkeskikk bør du revurdere din innstilling. Du klarer ikke skjule det og vil da gjøre en dårligere jobb. Jobb med deg selv.

Anonym poster: 04123932868c7ceb0b68b6d0d8c10b9c

Skrevet

Det er noe som heter profesjonalitet. Det bør alle i yrker som ditt inneha.

Anonym poster: 9cfc2f8fccc00019274930f18954b34a

Skrevet