Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Eg håpar at dekkan som pratar njunorsk her prøva så godt dekkan kan å unngå ditta. Fordi eg taklar ikkje njunorsk og ser helst at ditte forumet forblir eit bokmaolsforum. Eg veit at det finst eit par brukarar her inne som alltid skrivar njunorsk(soleia, nordisk og stjerna, dekkan veit godt kvem eg pratar om) Eg håpar med ditte at alle tek til seg denne informasjona og gjer sitt beisste for å bidra til ein betre språkbruk på dette forumet. Venneleg helsen Gro Marianne Grønnevold Anonym poster: 9e044b3dd658c8b51ca51531d5085681
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Woops! Ein litan skrivefeil der, skulle sjølvsagt stå vennleg og ikkje venneleg! Anonym poster: cd0ad18cf3e2bdd4843d684423863ebd
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #3 Skrevet 11. januar 2013 Nynorsk er ikke en gang norsk... Anonym poster: 0cb2e53c42a9acd369606ab97cbdba19
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 11. januar 2013 #4 Skrevet 11. januar 2013 Nynorsk er egentlig ganske pent mener jeg. Det du skriver er ikke nynorsk. Det er heller ingen som snakker nynorsk, for nynorsk er et skriftspråk.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #5 Skrevet 11. januar 2013 Fin for deg. Eg likar nynorsk ganske godt, men er litt usikker på den måten du skriv på. Eg har ikkje lese slikt språk før, og veit ikkje heilt kva målføre du har. Anonym poster: f2f5a1b57ea65b831e25eba8aa5a3c8d
☆☆☆ Skrevet 11. januar 2013 #6 Skrevet 11. januar 2013 Du, derimot skriv hverken eller. Mykje lettare å forstå.. Dette er så dårleg trolling at det ikkje er mogleg å bli provosert..
Musemorbr / Skrevet 11. januar 2013 #8 Skrevet 11. januar 2013 La de som skriver nynorsk få gjøre det. Så lenge vi får svare på bokmål er jeg nøgd.
ulydia Skrevet 11. januar 2013 #9 Skrevet 11. januar 2013 Woops! Ein litan skrivefeil der, skulle sjølvsagt stå vennleg og ikkje venneleg! Anonym poster: cd0ad18cf3e2bdd4843d684423863ebd EIN? Hehehehehehe!! <3 nynorsk <3
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #10 Skrevet 11. januar 2013 Det rare med nynorsk er at det ikke er norsk. (Det er ikke noe som helst, det er et fantasispråk funnet opp av Ivar Aasen) "Eg pruvde å bestige den hakkvise leiden til stova, da eg skleid utafor og fotfløkte meg so at armslengjen oppunde håve tok skallasnei og fòr oppunder skosnallen. Eg vart helt gjallen." "Bortetter fjordi såg eg en ein fjordknallar, skynt bortunder fjaellheimen strakt uppunder fjordstien, og soli ljossnallande burtover grassloanerearane." "Eg vart særs ihuga på ein eldsutt, men eg havde ikkje eldmørjeboksen i hende. Eg tok så salbaken i handsalen og grutla burtover solbulken so svorkane slo uppetter ardaranarane." "Merradoningen slitna ur fastlagen og korva nedut i bakkom og for beint inn i rautarbolet, så gras-struten stod uppgjenom soddsleidarararane." "Frettarluren kimde, da eg tok den skravla kjeftarsmella på langsynsskåpet so høgt at frettarstauren utafor stova brotna, og fiskebollen for beint i golvet. De heile var ein ofseleg spetakkelsleik. Eg huvde åt håve slik at forleiså skjemtes i etterleid." "Tarvelege skjemdlytelige skrettarfolk skulle ikkje huse lytebefengte gjestehausar i kvennarstuggu si. Dei skulle rakt hyssja dei på dør!" Anonym poster: 0cb2e53c42a9acd369606ab97cbdba19
Spiffie Skrevet 11. januar 2013 #11 Skrevet 11. januar 2013 Hihi, no vart eg nesten nøydd til å svare på nynorsk, sjøl om nynorsken min er rusten. Eg har jo til og med vore medlem av Noregs mållag i gamle dagar Nynorsk (og bokmål) er det vel ingen som snakkar, dei er jo skriftlege målformer. Og det du skriv, HI, er vel ein eller anna dialekt. Eg synest det er bra vi har mangfold her på forumet, nynorskbrukarar: kjøyr på!
Spiffie Skrevet 11. januar 2013 #12 Skrevet 11. januar 2013 Nynorsk er ikke en gang norsk... Anonym poster: 0cb2e53c42a9acd369606ab97cbdba19 Joda, det er jo ei samansetting av fleire norske dialektar. Det er bokmål som opprinneleg ikkje er norsk (men dansk).
☆☆☆ Skrevet 11. januar 2013 #13 Skrevet 11. januar 2013 Det rare med nynorsk er at det ikke er norsk. (Det er ikke noe som helst, det er et fantasispråk funnet opp av Ivar Aasen) "Eg pruvde å bestige den hakkvise leiden til stova, da eg skleid utafor og fotfløkte meg so at armslengjen oppunde håve tok skallasnei og fòr oppunder skosnallen. Eg vart helt gjallen." "Bortetter fjordi såg eg en ein fjordknallar, skynt bortunder fjaellheimen strakt uppunder fjordstien, og soli ljossnallande burtover grassloanerearane." "Eg vart særs ihuga på ein eldsutt, men eg havde ikkje eldmørjeboksen i hende. Eg tok så salbaken i handsalen og grutla burtover solbulken so svorkane slo uppetter ardaranarane." "Merradoningen slitna ur fastlagen og korva nedut i bakkom og for beint inn i rautarbolet, så gras-struten stod uppgjenom soddsleidarararane." "Frettarluren kimde, da eg tok den skravla kjeftarsmella på langsynsskåpet so høgt at frettarstauren utafor stova brotna, og fiskebollen for beint i golvet. De heile var ein ofseleg spetakkelsleik. Eg huvde åt håve slik at forleiså skjemtes i etterleid." "Tarvelege skjemdlytelige skrettarfolk skulle ikkje huse lytebefengte gjestehausar i kvennarstuggu si. Dei skulle rakt hyssja dei på dør!" Anonym poster: 0cb2e53c42a9acd369606ab97cbdba19 På same måte som bokmål er eit fantasispråk laga av Knud Knudsen. Det er ingen om snakkar eit skriftspråk..
ulydia Skrevet 11. januar 2013 #14 Skrevet 11. januar 2013 Bokmål er heller ikkje norsk, men ein sosiolekt som ein ørliten del av den norske befolkninga snakkar. Då bokmålet oppsto, var det ikkje ein gong det, men dansk med nokre få fornorskingar.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #15 Skrevet 11. januar 2013 Det rare med nynorsk er at det ikke er norsk. (Det er ikke noe som helst, det er et fantasispråk funnet opp av Ivar Aasen) "Eg pruvde å bestige den hakkvise leiden til stova, da eg skleid utafor og fotfløkte meg so at armslengjen oppunde håve tok skallasnei og fòr oppunder skosnallen. Eg vart helt gjallen." "Bortetter fjordi såg eg en ein fjordknallar, skynt bortunder fjaellheimen strakt uppunder fjordstien, og soli ljossnallande burtover grassloanerearane." "Eg vart særs ihuga på ein eldsutt, men eg havde ikkje eldmørjeboksen i hende. Eg tok så salbaken i handsalen og grutla burtover solbulken so svorkane slo uppetter ardaranarane." "Merradoningen slitna ur fastlagen og korva nedut i bakkom og for beint inn i rautarbolet, så gras-struten stod uppgjenom soddsleidarararane." "Frettarluren kimde, da eg tok den skravla kjeftarsmella på langsynsskåpet so høgt at frettarstauren utafor stova brotna, og fiskebollen for beint i golvet. De heile var ein ofseleg spetakkelsleik. Eg huvde åt håve slik at forleiså skjemtes i etterleid." "Tarvelege skjemdlytelige skrettarfolk skulle ikkje huse lytebefengte gjestehausar i kvennarstuggu si. Dei skulle rakt hyssja dei på dør!" Anonym poster: 0cb2e53c42a9acd369606ab97cbdba19 Du har fulgt med i norkstimen på ungdomskolen, ser jeg (eller har du bare lært deg å bruke google eller wikipedia?) - gratulerer! Anonym poster: 2dd4b27ab01e6db033b8e2de5921ffcd
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #16 Skrevet 11. januar 2013 Du er rapportert, Ribskog. Anonym poster: 0b64b0905e09ffcc472e002f9a7eea5b
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #17 Skrevet 11. januar 2013 På same måte som bokmål er eit fantasispråk laga av Knud Knudsen. Det er ingen om snakkar eit skriftspråk.. Nei, bokmål er det folk flest skriver og kjenner som norsk. Det prates også i store deler av Oslo og omegn i tillegg til Alta og andre deler av nord-Norge. Nynorsk, derimot, er det ingen som "talar". Anonym poster: 0cb2e53c42a9acd369606ab97cbdba19
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #18 Skrevet 11. januar 2013 Er dette noe å diskutere, da? Nynorsk eller ikke nynosk, liksom?? Det kunne muligens vært relevant å drøfte nynorskens rolle i skolen e.l. Det er dønn meningsløst å diskutere dette på et nettforum for de fleste brukerne har norskferdigheter på samme nivå som 8.klassinger!! (Med fare for å fornærme 8.klassinger). Anonym poster: 2dd4b27ab01e6db033b8e2de5921ffcd
☆☆☆ Skrevet 11. januar 2013 #19 Skrevet 11. januar 2013 (endret) På same måte som bokmål er eit fantasispråk laga av Knud Knudsen. Det er ingen om snakkar eit skriftspråk.. Nei, bokmål er det folk flest skriver og kjenner som norsk. Det prates også i store deler av Oslo og omegn i tillegg til Alta og andre deler av nord-Norge. Nynorsk, derimot, er det ingen som "talar". Anonym poster: 0cb2e53c42a9acd369606ab97cbdba19 Dei har ei bokmålsnær dialekt, det er ikkje det same som å snakke eit skriftspråk. Forøvrig: Vinje i Telemark har ei dialekt som ligg like tett opptil nynorsk som oslo vest til bokmål. Endret 11. januar 2013 av ★
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #20 Skrevet 11. januar 2013 På same måte som bokmål er eit fantasispråk laga av Knud Knudsen. Det er ingen om snakkar eit skriftspråk.. Nei, bokmål er det folk flest skriver og kjenner som norsk. Det prates også i store deler av Oslo og omegn i tillegg til Alta og andre deler av nord-Norge. Nynorsk, derimot, er det ingen som "talar". Anonym poster: 0cb2e53c42a9acd369606ab97cbdba19 Historieløst vissvass. Ingen snakker verken bokmål eller nynorsk, det er skriftspråk. Og selv om bokmål er mer utbredt enn nynorsk, så er det nynorsken som bygger på det norske talemålet slik det utviklet seg fra norrønt. Bokmål bygger på dansk slik det utviklet seg fra norrønt - og slik de "dannede" uttalte det. Rett og slett dansk med feil uttale. Anonym poster: 04a1139b06b1f830118da32b40b51a11
what a drittkjerring Skrevet 11. januar 2013 #21 Skrevet 11. januar 2013 Dette var så dårlig at det var morsomt! Njunorsk? Bokmaol? Beisste? :D Men jeg benytter anledningen til å henge meg på å slå et slag for (korrekt) nynorsk! Vakkert er det:)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #22 Skrevet 11. januar 2013 Dette var så dårlig at det var morsomt! Njunorsk? Bokmaol? Beisste? Men jeg benytter anledningen til å henge meg på å slå et slag for (korrekt) nynorsk! Vakkert er det:) Tror nok det var skrevet feil med vilje, altså... Anonym poster: 04a1139b06b1f830118da32b40b51a11
what a drittkjerring Skrevet 11. januar 2013 #23 Skrevet 11. januar 2013 Dette var så dårlig at det var morsomt! Njunorsk? Bokmaol? Beisste? Men jeg benytter anledningen til å henge meg på å slå et slag for (korrekt) nynorsk! Vakkert er det:) Tror nok det var skrevet feil med vilje, altså... Anonym poster: 04a1139b06b1f830118da32b40b51a11 Skjønte det:) morsomt lell
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #24 Skrevet 11. januar 2013 Jeg synes ikke nynorsk er pent, vakkert eller noe som helst fantastisk. Det bør heller ikke være påtvingt i skolen. Elever og foreldre må selv få bestemme om barnet skal lære bokmål eller nynorsk. Forøvrig er ikke nynorsk så himla vanskelig om man bruker ordbok :-D Anonym poster: 50244573680387711eaca32229d1956f
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #25 Skrevet 11. januar 2013 Jeg synes ikke nynorsk er pent, vakkert eller noe som helst fantastisk. Det bør heller ikke være påtvingt i skolen. Elever og foreldre må selv få bestemme om barnet skal lære bokmål eller nynorsk. Forøvrig er ikke nynorsk så himla vanskelig om man bruker ordbok :-D Anonym poster: 50244573680387711eaca32229d1956f Det er ikke bokmål heller. Flere burde benytte seg av ordbok, og slik unngått fadeser som "tvingt". Anonym poster: 04a1139b06b1f830118da32b40b51a11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå