Gå til innhold

eg likar ikkje njunorsk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg håpar at dekkan som pratar njunorsk her prøva så godt dekkan kan å unngå ditta. Fordi eg taklar ikkje njunorsk og ser helst at ditte forumet forblir eit bokmaolsforum.

Eg veit at det finst eit par brukarar her inne som alltid skrivar njunorsk(soleia, nordisk og stjerna, dekkan veit godt kvem eg pratar om)

 

Eg håpar med ditte at alle tek til seg denne informasjona og gjer sitt beisste for å bidra til ein betre språkbruk på dette forumet.

 

 

Venneleg helsen Gro Marianne Grønnevold

 

Anonym poster: 9e044b3dd658c8b51ca51531d5085681

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Woops! Ein litan skrivefeil der, skulle sjølvsagt stå vennleg og ikkje venneleg! :)

 

Anonym poster: cd0ad18cf3e2bdd4843d684423863ebd

Skrevet

Nynorsk er ikke en gang norsk...

 

Anonym poster: 0cb2e53c42a9acd369606ab97cbdba19

Skrevet

Nynorsk er egentlig ganske pent mener jeg. Det du skriver er ikke nynorsk. Det er heller ingen som snakker nynorsk, for nynorsk er et skriftspråk.

Skrevet

Fin for deg. Eg likar nynorsk ganske godt, men er litt usikker på den måten du skriv på. Eg har ikkje lese slikt språk før, og veit ikkje heilt kva målføre du har.

 

Anonym poster: f2f5a1b57ea65b831e25eba8aa5a3c8d

Skrevet

Du, derimot skriv hverken eller. Mykje lettare å forstå..

 

Dette er så dårleg trolling at det ikkje er mogleg å bli provosert..

Skrevet

La de som skriver nynorsk få gjøre det. Så lenge vi får svare på bokmål er jeg nøgd. ;)

Skrevet

Woops! Ein litan skrivefeil der, skulle sjølvsagt stå vennleg og ikkje venneleg! smile.png

 

Anonym poster: cd0ad18cf3e2bdd4843d684423863ebd

 

EIN? Hehehehehehe!!

 

<3 nynorsk <3

Skrevet

Det rare med nynorsk er at det ikke er norsk. (Det er ikke noe som helst, det er et fantasispråk funnet opp av Ivar Aasen)

 

"Eg pruvde å bestige den hakkvise leiden til stova, da eg skleid utafor og fotfløkte meg so at armslengjen oppunde håve tok skallasnei og fòr oppunder skosnallen. Eg vart helt gjallen."

"Bortetter fjordi såg eg en ein fjordknallar, skynt bortunder fjaellheimen strakt uppunder fjordstien, og soli ljossnallande burtover grassloanerearane."

"Eg vart særs ihuga på ein eldsutt, men eg havde ikkje eldmørjeboksen i hende. Eg tok så salbaken i handsalen og grutla burtover solbulken so svorkane slo uppetter ardaranarane."

"Merradoningen slitna ur fastlagen og korva nedut i bakkom og for beint inn i rautarbolet, så gras-struten stod uppgjenom soddsleidarararane."

"Frettarluren kimde, da eg tok den skravla kjeftarsmella på langsynsskåpet so høgt at frettarstauren utafor stova brotna, og fiskebollen for beint i golvet. De heile var ein ofseleg spetakkelsleik. Eg huvde åt håve slik at forleiså skjemtes i etterleid."

"Tarvelege skjemdlytelige skrettarfolk skulle ikkje huse lytebefengte gjestehausar i kvennarstuggu si. Dei skulle rakt hyssja dei på dør!"

 

Anonym poster: 0cb2e53c42a9acd369606ab97cbdba19

Skrevet

Hihi, no vart eg nesten nøydd til å svare på nynorsk, sjøl om nynorsken min er rusten. Eg har jo til og med vore medlem av Noregs mållag i gamle dagar :D Nynorsk (og bokmål) er det vel ingen som snakkar, dei er jo skriftlege målformer. Og det du skriv, HI, er vel ein eller anna dialekt. Eg synest det er bra vi har mangfold her på forumet, nynorskbrukarar: kjøyr på!

Skrevet

Nynorsk er ikke en gang norsk...

 

Anonym poster: 0cb2e53c42a9acd369606ab97cbdba19

 

Joda, det er jo ei samansetting av fleire norske dialektar. Det er bokmål som opprinneleg ikkje er norsk (men dansk).

Skrevet

Det rare med nynorsk er at det ikke er norsk. (Det er ikke noe som helst, det er et fantasispråk funnet opp av Ivar Aasen)

 

"Eg pruvde å bestige den hakkvise leiden til stova, da eg skleid utafor og fotfløkte meg so at armslengjen oppunde håve tok skallasnei og fòr oppunder skosnallen. Eg vart helt gjallen."

"Bortetter fjordi såg eg en ein fjordknallar, skynt bortunder fjaellheimen strakt uppunder fjordstien, og soli ljossnallande burtover grassloanerearane."

"Eg vart særs ihuga på ein eldsutt, men eg havde ikkje eldmørjeboksen i hende. Eg tok så salbaken i handsalen og grutla burtover solbulken so svorkane slo uppetter ardaranarane."

"Merradoningen slitna ur fastlagen og korva nedut i bakkom og for beint inn i rautarbolet, så gras-struten stod uppgjenom soddsleidarararane."

"Frettarluren kimde, da eg tok den skravla kjeftarsmella på langsynsskåpet so høgt at frettarstauren utafor stova brotna, og fiskebollen for beint i golvet. De heile var ein ofseleg spetakkelsleik. Eg huvde åt håve slik at forleiså skjemtes i etterleid."

"Tarvelege skjemdlytelige skrettarfolk skulle ikkje huse lytebefengte gjestehausar i kvennarstuggu si. Dei skulle rakt hyssja dei på dør!"

 

Anonym poster: 0cb2e53c42a9acd369606ab97cbdba19

På same måte som bokmål er eit fantasispråk laga av Knud Knudsen. Det er ingen om snakkar eit skriftspråk..
Skrevet

Bokmål er heller ikkje norsk, men ein sosiolekt som ein ørliten del av den norske befolkninga snakkar. Då bokmålet oppsto, var det ikkje ein gong det, men dansk med nokre få fornorskingar.

Skrevet

Det rare med nynorsk er at det ikke er norsk. (Det er ikke noe som helst, det er et fantasispråk funnet opp av Ivar Aasen)

 

"Eg pruvde å bestige den hakkvise leiden til stova, da eg skleid utafor og fotfløkte meg so at armslengjen oppunde håve tok skallasnei og fòr oppunder skosnallen. Eg vart helt gjallen."

"Bortetter fjordi såg eg en ein fjordknallar, skynt bortunder fjaellheimen strakt uppunder fjordstien, og soli ljossnallande burtover grassloanerearane."

"Eg vart særs ihuga på ein eldsutt, men eg havde ikkje eldmørjeboksen i hende. Eg tok så salbaken i handsalen og grutla burtover solbulken so svorkane slo uppetter ardaranarane."

"Merradoningen slitna ur fastlagen og korva nedut i bakkom og for beint inn i rautarbolet, så gras-struten stod uppgjenom soddsleidarararane."

"Frettarluren kimde, da eg tok den skravla kjeftarsmella på langsynsskåpet so høgt at frettarstauren utafor stova brotna, og fiskebollen for beint i golvet. De heile var ein ofseleg spetakkelsleik. Eg huvde åt håve slik at forleiså skjemtes i etterleid."

"Tarvelege skjemdlytelige skrettarfolk skulle ikkje huse lytebefengte gjestehausar i kvennarstuggu si. Dei skulle rakt hyssja dei på dør!"

 

Anonym poster: 0cb2e53c42a9acd369606ab97cbdba19

Du har fulgt med i norkstimen på ungdomskolen, ser jeg (eller har du bare lært deg å bruke google eller wikipedia?) - gratulerer!

 

Anonym poster: 2dd4b27ab01e6db033b8e2de5921ffcd

Skrevet

Du er rapportert, Ribskog.

 

Anonym poster: 0b64b0905e09ffcc472e002f9a7eea5b

Skrevet

På same måte som bokmål er eit fantasispråk laga av Knud Knudsen. Det er ingen om snakkar eit skriftspråk..

Nei, bokmål er det folk flest skriver og kjenner som norsk. Det prates også i store deler av Oslo og omegn i tillegg til Alta og andre deler av nord-Norge. Nynorsk, derimot, er det ingen som "talar".

 

Anonym poster: 0cb2e53c42a9acd369606ab97cbdba19

Skrevet

Er dette noe å diskutere, da? Nynorsk eller ikke nynosk, liksom??

Det kunne muligens vært relevant å drøfte nynorskens rolle i skolen e.l.

Det er dønn meningsløst å diskutere dette på et nettforum for de fleste brukerne har norskferdigheter på samme nivå som 8.klassinger!! (Med fare for å fornærme 8.klassinger).

 

Anonym poster: 2dd4b27ab01e6db033b8e2de5921ffcd

Skrevet (endret)

På same måte som bokmål er eit fantasispråk laga av Knud Knudsen. Det er ingen om snakkar eit skriftspråk..

Nei, bokmål er det folk flest skriver og kjenner som norsk. Det prates også i store deler av Oslo og omegn i tillegg til Alta og andre deler av nord-Norge. Nynorsk, derimot, er det ingen som "talar".

 

Anonym poster: 0cb2e53c42a9acd369606ab97cbdba19

Dei har ei bokmålsnær dialekt, det er ikkje det same som å snakke eit skriftspråk.

 

Forøvrig: Vinje i Telemark har ei dialekt som ligg like tett opptil nynorsk som oslo vest til bokmål.

Endret av ★
Skrevet

På same måte som bokmål er eit fantasispråk laga av Knud Knudsen. Det er ingen om snakkar eit skriftspråk..

Nei, bokmål er det folk flest skriver og kjenner som norsk. Det prates også i store deler av Oslo og omegn i tillegg til Alta og andre deler av nord-Norge. Nynorsk, derimot, er det ingen som "talar".

 

Anonym poster: 0cb2e53c42a9acd369606ab97cbdba19

 

Historieløst vissvass. Ingen snakker verken bokmål eller nynorsk, det er skriftspråk. Og selv om bokmål er mer utbredt enn nynorsk, så er det nynorsken som bygger på det norske talemålet slik det utviklet seg fra norrønt. Bokmål bygger på dansk slik det utviklet seg fra norrønt - og slik de "dannede" uttalte det. Rett og slett dansk med feil uttale.

 

Anonym poster: 04a1139b06b1f830118da32b40b51a11

Skrevet

Dette var så dårlig at det var morsomt!

Njunorsk? Bokmaol? Beisste? :D :D

Men jeg benytter anledningen til å henge meg på å slå et slag for (korrekt) nynorsk! Vakkert er det:)

Skrevet

Dette var så dårlig at det var morsomt!

Njunorsk? Bokmaol? Beisste? biggrin.pngbiggrin.png

Men jeg benytter anledningen til å henge meg på å slå et slag for (korrekt) nynorsk! Vakkert er det:)

 

Tror nok det var skrevet feil med vilje, altså...

 

Anonym poster: 04a1139b06b1f830118da32b40b51a11

Skrevet

Dette var så dårlig at det var morsomt!

Njunorsk? Bokmaol? Beisste? biggrin.pngbiggrin.png

Men jeg benytter anledningen til å henge meg på å slå et slag for (korrekt) nynorsk! Vakkert er det:)

 

Tror nok det var skrevet feil med vilje, altså...

 

Anonym poster: 04a1139b06b1f830118da32b40b51a11

 

 

Skjønte det:) morsomt lell

Skrevet

Jeg synes ikke nynorsk er pent, vakkert eller noe som helst fantastisk.

Det bør heller ikke være påtvingt i skolen. Elever og foreldre må selv få bestemme om barnet skal lære bokmål eller nynorsk. Forøvrig er ikke nynorsk så himla vanskelig om man bruker ordbok :-D

 

Anonym poster: 50244573680387711eaca32229d1956f

Skrevet

Jeg synes ikke nynorsk er pent, vakkert eller noe som helst fantastisk.

Det bør heller ikke være påtvingt i skolen. Elever og foreldre må selv få bestemme om barnet skal lære bokmål eller nynorsk. Forøvrig er ikke nynorsk så himla vanskelig om man bruker ordbok :-D

 

Anonym poster: 50244573680387711eaca32229d1956f

 

Det er ikke bokmål heller. Flere burde benytte seg av ordbok, og slik unngått fadeser som "tvingt".

 

 

Anonym poster: 04a1139b06b1f830118da32b40b51a11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...